Dark Sector

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 10 okt 2007.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    lijkt me toch een hele vette game na t zien van igns review
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij komt 28 maart US ,4 april Europa .. de mp valt me tegen, dus ik wacht even de review van Gametrailers af.. daarna ga ik hem denk ik wel kopen
     
  3. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  4. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Collega van mij is'm nu aan het reviewen. Het spel is dé verrassing van de maand volgens hem. Absolute aanrader tot het einde! :b:
     
  5. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij gametrailers heeft hij een matige 7 gekregen.....
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De eindscore van een site boeit me nooit zoveel. Ik luister gewoon naar wat ze te zeggen hebben, en daaruit trek ik dan mijn conclusie.
    Of het spel dan een 3 of 10 krijgt maakt me niks uit.
    [gt]32357[/gt]
    De Userscore is btw 8.8. :)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    klinkt eigenlijk allemaal wel goed,.. beter goed gejat dan slecht bedacht. En welke spellen kun je nu beter van jatten dan RE4 en GOW. Het enige wat me erg tegenstaat is het gebrek aan polish en de vele bugs die ze zeggen te zijn tegengekomen..
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach.. die bugs wat ze noemen is geen 'game-breaker' voor mij.
    So what als een lichaam eventjes in de lucht blijft hangen, of als een groep vijanden het gat van de deur een enkele keer niet kan vinden?
    Bottom line van de GT review is dat het goed klinkt, goed uitziet en goed speelt.
    Ben je een liefhebber van (third-person) shooters, dan is dit een hele goede koop. :)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mjah ik denk toch dat wat een game als GOW bijvoorbeeld zo goed maakt is dat het super gepolished is en je altijd helemaal in het spel kan opgaan zonder dat je steeds van die vervelende momenten hebt dat je door een glitch of bug of rare pathfinding AI uit het verhaal wordt gehaald... ik wacht denk ik tich maar even een demo af (ook omdat ik lost oddyssee nog uit moet spelen en niet weet of ik voordat GTA uitkomt nog wel tijd heb voor een ander nieuw spel naast LO en RSV2 :p )
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heeft iemand hem al in de winkel zien liggen?
     
  11. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarstraks even bij Bart Smit binnen geweest maar hij lag daar nog niet.
    Hopelijk hebben ze het aanstaande vrijdag bij de release zodat ik dit weekend Dark Sector kan spelen :D
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand em al ergens gespot?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem net in Den Haag gehaald, straks (morgen) ga ik hem even spelen. Jammer van de MP funkties, maar goed ik ga me wel vermaken. Ik was onder de indruk van de review van gametrailers
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga hem denk ook wel halen, is zeker een game die mij zal gaan vermaken. Misschien dat ik hem import van Gamehubs. Multiplayer toevoeging vind ik juist tof, ik ben benieuwd hoe dat zal gaan spelen. Ik heb nog geen review gechecked, ik zal dan ook de review van gametrailers even bekijken als ik straks thuis ben. :)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    2 modes vind ik eigenlijk te weinig .. ik ga het straks wel even uit proberen, maar ik had liever nog een soort deathmatch elimination gezien, maar goed ik zal wel zien. Ikben wel van plan om een video review te maken voor mijn blog ;)
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht tot die aan 30e komt.Omdat ik niet zeker ben.Een demo zou zekerheid kunnen brengen
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah leuk. :)
    Eindelijk eens een keer een betrouwbare review. ;)
     
  18. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Net de Gametrailers review bekeken en ik moet zeggen dat het me wel aanspreekt. Maar aan de andere kant is het wel weer de zoveelste shooter met aliens en speciale powers. Ook zag het er uit alsof de developers drie gangetjes hebben ontworpen en die hebben gerecycled het hele level lang. Ok, das wel een beetje kort door de bocht maar de omgevingen zagen er niet al te varierend uit. Dit wordt een budgetbakgame voor mij aangezien ik nog een hoop te spelen heb en GTA IV er al weer aan zit te komen.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Degene die em hebben, kunnen die zeggen of ie echt de moeite waard is? Of kan ik beter mijn geld bewaren aangezien er nog genoeg toffe games aankomen?
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    enn heeft iemand em al :)?
     

Deel Deze Pagina