Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat met de map rotation.
     
  2. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    In die hele kleine map (Shipment, als ik het correct heb?) doe je het of heel slecht of echt super goed. Ik had net 98 kills en 36 deaths, bleef maar airstrikes callen, en dan weer een apache en de kills bleven binnen stromen.
     
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, het kan ook heel slecht gaan. Als je bijvoorbeeld veel gespawnkilled wordt of om de seconde gekilled word door een granaat.
     
  4. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    die nieuwe mappen komen toch vandaag, want las net dat iemand heeft bevestigd dat het een 1 april grap was dat ze werden uitgesteld. maar ik keek net op marktplaats en zie ze nog niet staan
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Morgenavond;)
     
  6. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    echt? wat een gezeik weer godverdomme
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je op Speurders.nl kijken 8)

    Ligt Xbox Live eruit of ligt het aan mij? Kan ook niet meer via Xbox.com een berichtje sturen naar de mensen waarmee ik aan het spelen was..
     
  8. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    nu werkt het weer. afgelopen 10 minuten lag het er uit idd
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    vandaag zouden ze schoonmaak hebben op xboxlive en dat duurt 3 uur lang;)
     
  10. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    gadverdamme zeg. xbox life is gewoon kut: je moet er voor betalen en er is altijd wat.
     
  11. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon net niet op CoD4 komen. Nadat ik op find match had gedrukt gebeurde er een poos niks, en na een paar minuten begon die opeens met zoeken naar available games..

    Had echter na 5 minuten nog niks gevonden lol =(
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839

    wrm zo dom doen ?!? Ze lagen er fftjes voor een schoonmaak, dat is toch juist goed ?
    al die zeikerds ook altijd =( Ik ben blij dat ik voor een goede service betaal :)
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op Xbox.com in mijn friendlist:


    Are they serious? Berichten kan ik nog wel lezen.. Heb al 3 jaar zelfde account, dit kunnen ze toch niet maken.. Dag 100 vriendjes :'-(
     
  14. Platina

    Platina Nintendo Addict

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    je zegt het verkeerd. Je bent blij dat ook al moet je voor een service betalen , deze ook naar behoren werkt. Ik zou liever niet betalen namelijk
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vind ik niet. Je ziet wel aan de ps2, ps3, wii etc, dat als je niet hoeft te betalen je een ruk ondersteuning & servive hebt;) Nu betaal je maar heb je wel gewoon goede online ondersteuning & service;)
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    IK ZEG TOCH: ZE ZIJN BEZIG MET EEN SCHOONMAAK en DAN IS HET MOEILIJK OM JE SERVICE NOG GOED TE LATEN WERKEN !!!
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oh, we moeten betalen, dat is wel erg man, 3,5 euro per maand. Ik bel ff Postkrediet op denk ik of ik een lopende lening kan afsluiten! :emo:

    Je betaalt voor XBL, ze hebben aangekondigd dat XBL er vandaag ff uitligt i.v.m. opschoning, opruiming (SERVICE DUS!) e.d. en dan beginnen ze weer te zeiken dat er altijd wat is met XBL.

    Ga dan lekker op je fantastische PSN netwerk spelen! Hebben wij geen last van jullie gezeik!
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja idd;) Stelletje sony fanboys hier:9
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk hebben sommige lui echt geen leven buiten XBL om ofzo. Als XBL het ff niet doet, ga dan een tijdje iets anders doen en probeer het later nog eens!

    Ze hebben het zelfs aangekondigd FFS, laat ze dan ff hun werk doen en geef ze een kans. Dit is gewoon Microsoft overal op willen pakken.
     
  20. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderhoud zou op 2 april zijn en dat was het ook. Het is vandaag echter 3 april en dan is het wel vreemd dat XBL er uitligt. Dat je je vriendenlijst kwijt bent zoals Orange is al helemaal vervelend, zeker als dat van permanente aard blijkt te zijn.

    Ontopic: Fourzerotwo bevestigd dat de mappen er gewoon aankomen. Waarschijnlijk in de nacht van 3 op 4 april. Maar dat is US Time. Verwacht de mappack dus maar morgen in plaats van vanavond. Als XBL het weer naar behoren doet tenminste...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina