[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    Hij is idd vaker irritant met zijn commentaar en "ik weet alles en jij bent achtelijk" mentaliteit.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het CoD 4 topic was hij ook alweer bezig.. |:-

    Ontopic: Hebben jullie ook op alle US servers ontzettend lag, zelfs als de connectie groen is? Daarom zoek ik tegenwoordig maar op Franse servers, die zijn een stuk beter, maar dan versta ik er niets van :+
     
  3. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek gewoon een match tot 10 spelers (dan zoekt hij eigenlijk tot 12 spelers, don't ask) en join ik een groene ping, zijn alsnog genoeg servers en ik heb vrijwel nooit lag. Het helpt ook als je een zo vol mogelijke game joint anders heeft een server bij bijvoorbeeld 6 mensen wel een groene ping, en naa een paar minuten is de server vol en word hij alsnog geel/rood.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik host zelf of ik join iemand uit mn friends list, alleen NL en Uk servers en dan nog heb ik wel s lag (amerikanen worden standaard gekicked)
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, dat zal het zijn denk :confused: :emo:

    Als hij BEWEERT dat ze vaker stukgaan als ze liggen, OMDAT hij dat op foto's ziet, dan reageer ik daar op een botte manier op ja omdat dat een argument is van nul/komma/nul

    Maargoed, voor die discussie kom je maar naar het "xbox failure topic" Nu maar weet ontopic dan dames O-)
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha /agree :)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm vanmorgen snel opgepikt op het postkantoor. Dat is het voordeel van bij de post werken! :+
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Behoorlijk leuke single player, behalve de checkpoints. Als je een keertje doodgaat moet je meteen een heel groot stuk opnieuw uitspelen.
     
  9. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat is om gek van te worden, ben je eindelijk ver wordt je weer neergeschoten kun je echt 10 min ofzo opnieuw gaan doen.
    Maar de single player is erg goed, alleen die terroristen met shields vindt ik echt irritant
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vind ze echt simpel... je kan zelf een granade gooien, je kan je team dat laten doen, je kan je team een smoke granade voor zn neus laten gooien zodat jij m kan flanken maar je kan natuurlijk ook op zn kop/poten mikken die er altijd een klein stukje uit steken
     
  11. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal zijn mijn granaten op als ik zo'n kerel tegenkom. Maar me teammaten laten gooien is een goed idee, daar heb ik nog niet eerder aan gedacht
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    IK KRIJG HEM MORGEN!! :D:D:D:D Hij zal voor mij wel heel nieuw zijn omdat ik 1 niet echt heb gespeeld en niet heb gehad. Dus voor mij zal hij iig niet meer van hetzelfde zijn.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het was weer een gezellig avondje, vooral de potjes tegen de Gamekings waren tof.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    waren die vanavond?
    Shit gemist.. wou nog zo graag hun ass kicken!! enig idee waneer ze er weer zijn?
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Volgende week, maar dan spelen ze geen Rainbow Six Vegas 2. :cool:
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hea beetje jammer:mad:
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb de single player nog niet heel ver gespeeld, maar vind die checkpoints ook zeker irritant, ben je er bijna staat er net zo'n klote mannetje om de hoek die je net hebt gemist :cool:. Doe je vervolgens het hele stuk opnieuw (10+ minuten) blijkt de checkpoint daar vervolgens om de hoek te zitten |:-

    Natuurlijk wel vet dat je op dat stuk wat je opnieuw speelt dikke markman etc. exp erbij krijgt :thumbs:
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat dan wel trouwens.
     
  19. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd ineens vaak last van lag.
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zelf een potje hosten dan is dat vrijwel nooit een probleem.
     

Deel Deze Pagina