1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol. Dom van mij. :+ Haha, ik zag inderdaad de link niet. ;) Sorry, Substance nooit gespeeld. :p

    Hier is dus je antwoord.
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    volgens een nieuwe release lijst van play.com zou deze game 28 maart uitkomen.. over 10 dagen dus.. lijkt me echt stug!
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Is ook niet waar. Eerst waren er geruchten dat hij zo vroeg uit zou komen inderdaad, maar ze zetten niet voor niets juni in de trailer. Die trailer is ook nog maar net uit, dus ze zullen het niet opeens alweer veranderd hebben lijkt me. Er is sowieso ook nog geen melding geweest van het gold worden van de game en het vervroegen van een release met 3 maanden zou nogal uniek zijn voor zo'n titel.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  4. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    en itagaki had de vorig ninja gaiden ook weet ik hoe lang uitgesteld, dus tel bij juni nog maar een paar maanden bij en ik denk dat september de vroegste mogelijkheid wordt. hoewel ik niet verbaasd zal zijn als ie pas volgend jaar maart uitkomt.
     
  5. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar later komen, dan kunne ze nog meer vette dingen er aan toe voegen
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik weet niet hoe je ninja gaiden nog vetter kan maken. de actie is al top, combos niet normaal vet, vijanden intelligent en bedreigend, wapens afwisselend, gfx zien er goed uit (kan worden opgekrikt). ik weet echt niet wat je nog meer in ninja gaiden wil hebben? een diepgaand psychologisch verhaal met filosofische trekjes ofso? lijkt me niet goed toepasselijk. het lijkt mij weer wel geinig als er een paar cameos van DoA karakters komen (Kasumi FTW, me like kasumi, sue me).
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm, wat ik aan Ninja Gaiden 2 zou verbeteren:

    Een vs. multiplayer game via Xbox Live!

    Bij NG Black kwam je vanaf Hard en in Mission Mode vijanden tegen die gelijk waren aan Ryu, alleen in een ander jasje. Ze gebruikten dezelfde wapens, combo's en gemene trucjes (heb 'r zelfs een van hen geleerd! :eek:) en zelfs ninpo stond tot hun beschikking.
    Waarom zou zo iets niet als multiplayer komen? Áls dat zou gebeuren lijkt mij een cross-over met DOA onvermijdelijk. Stel je voor! Ryu, Kasumi, Ayane, Hayate, Jahn Lee, Murai, Doku, Rachel, allemaal met wapens in de strijd. Héérlijk!
    Nightbringer en ik hadden daar eens over gefantsaseerd. Dark Dragon Dead or Alive Ninja Tournament. :cool:




    :+
     
  8. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Op Tothegame staat 'ie voor een release op 27 juni. En dat is nog maar 3 maanden wachten.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor Amerika zou deze begin juni uitkomen, dan zou het toch niet veel langer kunnen duren voordat deze ook in Europa uitkomt?

    Een nieuwe mission mode erin, zou ook top zijn. Ik heb deze in NG Black nooit helemaal uitgespeeld, wat werd dat op den duur lastig 8). Maar het was vet, om op een kleine oppervlakte tegen meerdere vijanden te staan en dan hakken maar.

    Ook zou het leuk zijn, om de mogelijk te hebben om de NES versies vrij te kunnen spelen, net als wat in Black kon met de Arcade versie. Maar NES=Nintendo dus dat zal hem denk ik niet worden :+.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    alleen omdat Ninja Gaiden op de nes is uitgebracht wil niet zeggen dat nintendo de rechten daarop in handen heeft :| ik ga ervan uit dat die rechten gewoon bij Tecmo liggen.
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt gelijk, als Nintendo daar geen rechten van bezit, dan kan Tecmo zelf bepalen wat ze met de Ninja gaidens van de NES doen.
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me herinneren dat al de rechten voor NG al een paar keer van handen zijn gewisseld. eerst nintendo, ik geloof daarna Sega en daarna Tecmo. Ik las dit een keer in een artikel op IGN. moet je ff zoeken en je vind het zo. geloof dat het iets met de history of ninja gaiden ofso was.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws:
    Volgens de officiële site komt er in mei een demo !
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mooi, dat zal me dan helpen om te kijken of ik hem wel of niet haal.
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, dat doet mij beslissen of ik hem snel haal, of heeeel snel haal. Wordt weer een topgame dit. :thumbs:
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geld voor iedereen niet ;).

    Wel vet om die kettings eens te zien, en ook een nieuwe ninpo.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vermaak me tot Juni wel met Dragon Sword op de DS :p en zo lang hoeven we nu ook weer niet te wachten :)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina