Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. phex

phex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind incar view bij games juist totaal niet realistisch. Als ik auto rij zie ik echt niet mijn stuur constant in zicht. Je focus ligt op de weg dus het stuur valt totaal niet op.

Dat is ook het hele probleem met games nog, je kan niet focussen op een specifiek iets waardoor altijd alles in beeld scherp is terwijl ik nu mijn handen ook niet scherp zie terwijl ik dit typ :)

Dat maakt bumper cam uiteraard ook niet realistisch oid, maar ik vind het zelf prettiger dan constant een stuur in mn bakkes :D

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Juist:)

Probleem van de virtueele wereld is dat je afhankelijk bent van bepaalde dingen,en als je in car racet blijft het probleem dat je niet goed genoeg kunt focussen omdat je je niet kunt bewegen.
    Moeilijk om uit te leggen maar vergelijk het maar met een soort tunnel vision,je kunt welliswaar rondchecken met je 360 pook maar dat helpt ook niet bijster veel.

3. chaoswolf360

chaoswolf360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat in car view. Dat hoort wel bij een racegame. Vele racegames hebben het en waarom forza niet. En misschien vinden sommigen dat irritant rijden maar ik in ieder geval niet. In Car View hoort er gewoon in;)In car view geeft het echte racegevoel

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Hebben deze game, maar helaas heb ik de online 1000K achievement van Forza 2 nog niet. Eerst dat maar eens zien te regelen en dan deze scoren. Hoop dat de achievements weer grotendeels of helemaal singleplayer zijn. Ik vond het verzamelen van auto's in de career en het verkrijgen van een achievement daarvoor namelijk erg leuk. ;):thumbs:

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hij is er nog lang niet hoor haha

6. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom Forza2 dit niet heeft is omdat er dan teveel verschillende dashboards gemaakt moesten worden. Kijk als je soms een auto laat tunen bij bijvoorbeeld Hartge, AC Schnitzer of Brabus, dan komt er ook vaak een ander dashboard in de auto. Nu kun je wel voorstellen dat als de standaard dashboards ook nog eens allemaal aangepast hadden moeten worden, zodra je de auto gaat tunen, dat dat heel veel werk zou zijn geweest. Misschien wel 2 tot 4 dashboards extra per model.

In car view mag er bij mij ook gerust in, maar zo vind ik het ook wel prima. Ik mis het iig niet.

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  7. chaoswolf360

chaoswolf360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het dashboard tunen hoeft niet, misschien alleen wat andere kleuren. Maar we zullen zien.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar ook als je er bijvoorbeeld een andere uitlaat opzet zullen ze daar ook weer ander geluid moeten maken voor in de incar view... Kortom: als ze voor elke verandering etc. de incar view moeten aanpassen (want ja anders is het weer niet realistisch genoeg... :+), en dat voor 1000+ auto's word het wel erg veel werk. Ik heb liever dat ze dat werk in bijvoorbeeld het schademodel stoppen.

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heh.. grappig, schade kan mij dan weer gestolen worden.

Ik zou jullie GT5P eens willen aanraden hoe een echte goede in car view eruit moet zien.. je kijk wel degelijk over het stuur heen (PGR serie had vaak auto's waar je helemaal achter het stuur zat en haast niks zag).

maar goed.. ze kunnen niet meer achterblijven, het is standaard geworden om een cockpit view te hebben in een race game.. realistisch of niet, het is erg dynamisch en ik gebruik geen andere view.

10. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is belangrijker dan graphics imho.
    Dus hetzelfde schademodel zou niet cool zijn.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vond het schademodel wel prima eigenlijk. Het hoeft van mij niet per se optisch te zijn, als het het racen maar beinvloed

12. phex

phex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat ik jammer vond is dat je banden niet kunnen klappen, hoe ziekelijk ik ook donuts maakte en hoe rood gloeiend de banden waren.. ze klapten nooit

Indycar 2 voor dos had al klappende banden, had toch niet zo heel moeilijk moeten zijn*)

edit: Oja bij GT5 heb je wel degelijk ook dat stuur in je bakkes

Het is gewoon niet realistisch na te maken vanwege het focus probleem :)

Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  13. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie wel graag incar view. Ik heb een tijd terug PGR4 alleen maar gekocht omdat er een bmw M5 in zat. als je dan ziet dat het interieur en stuur zo goed als identiek zijn als de echte dan vind ik dat zeker een pluspunt.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In car views ontwikkelen kost geld.
    Gameontwikkelaars hebben te maken met een budget, ze hebben niet oneindig geld. Ik vind dat ze beter hun tijd en geld in andere dingen kunnen stoppen. (Meer tracks!)

15. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ phex ,

Ik vind dat er juist heel gaaf uit zien :)

16. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Plus dat je je auto ook helemaal kan strippen (die weight reduction kits ofzo). Dus zou je per auto al minstens 2 incar views moeten hebben.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alleen jammer dat ze de RHD-versie erin hebben gedaan! :mad:

18. phex

phex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat ik het niet mooi vind :D

Maar het argument dat het realistischer is vind ik een load of horsecrap :)

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    In de uiteindelijk GT5P zit je een stuk dichter op je stuur waardoor de incar vier veeel minder stoort als op dit plaatje :) Ik vind hem in GT5P heerlijk

20. JeePee

JeePee Guest

Als je tijdens het rijden van een snelle ronde last hebt van het stuur dat te prominent aanwezig is, dan race je ook niet geconcentreerd... Zo ziet GTR2 eruit (a.k.a. een van de meest realistische racers ever). En no way dat je last heb van dat stuur hoor. Je let wel op andere dingen!

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina