Ik weet niet of ik hier goed zit, maar mijn WMP11 doet de laatste dagen vreemd. Ieder filmpje dat ik wil afspelen, hapert als de ziekte. Weet 1 van jullie misschien waar dit aan zou kunnen liggen?
Is het normaal dat Vista mijn Cruzer Micro USB-stickje niet herkent en hem ook niet wil openen? Er stond ook bij: probeer hem opnieuw aan te sluiten of vervang hem anders. Zou ik wel jammer vinden...
Ik heb Windows Vista Home Premium maar nu heb ik de dingen ingesteld om ook DreamScene te kunnen draaien maar ik krijg het maar niet aan de praat wie kan mij helpen?
DreamScene voor Premium kan je alleen .wmv en .mpeg filmpjes mee als achtergrond gebruiken. De echte .dream format files kan je dus niet afspelen, heb je de links gevolgt die ik in de desktop topic had neergezet? rechtermuisknop op een filmpje en dan Set as Background.
Geprobeerd maar niet gelukt had ook dat programma van Stardock maar als ik dan zo'n .dream wou doen moest ik de echte versie van 19.99$ nemen
Ja Stardock heb je niks aan op Premium, en bij mij werkte het eerst ook niet. Weet ook niet precies hoe dat komt, maar mijn pc was een tijdje terug gecrashed dus ik moest alles opnieuw installeren en nu werkt het wel. Ik denk niet wat we je er verder mee kunnen helpen.
Lees dit eens rustig door. http://www.winmatrix.com/forums/index.php?showtopic=12435 Het werkt hier perfect !!
Het is niet zo, microsoft zei vorige week nog dat xp 3 jaar doorgaat omdat in vista nog niet alles perfect is. Dus daarna maken ze geen xp meer en gaan ze door met vista dan is denk ik dit een gerucht die niet waar is want anders hebben ze voor niets vista gemaakt.
Helaas niet, Windows 7 (codename Windows Blackcomb of Windows Vienna) staat al te trappelen om de Vista afzeikerds gerust te stellen. screens? hier dan...
Ja ik heb dit probleem ook! Bij elke USB of MP3 stick die ik erin duw krijg ik een melding dat er stuurprogramma's geinstaleerd moeten worden. Als ik dit doe krijg ik op een gegeven moment de melding dat ik de bijgeleverde software disc moet plaatsen. Als ik dit niet doe kan ik de stick niet gebruiken. Hebben hier meerdere mensen last van gehad en heeft mischien iemand een oplossing voor dit probleem? Ps. De disc waar ze om vragen heb ik natuurlijk niet.
Paar vraagjes: Is er een snelle manier om bij je netwerkverbindingen te komen? Nu kun je bij start wel koppeling naar netwerk krijgen, maar dan moet je van daar uit nog een paar keer doorklikken voor je bij je netwerkverbindingen komt en dan zie je via status > eigenschappen pas je eigen IP. Kun je niet instellen dat Fotoviewer maar 1x opent, net als in XP? Nu opent ie elke afbeelding in een nieuwe viewer. Daarnaast kan ik er geen gif files in openen. Of ik moet een jpg openen en dan met vorige/volgende naar de gif file gaan, dan kan ie hem ineens wel openen. Crap natuurlijk, zeker ook omdat niet altijd een jpg file staat in de map met de gif file die je wilt openen. Kan sinds het begin geen gebruik maken van de Help functie. Krijg altijd error met /windows cannot be found. Vervolgens blijft help venster leeg. Is hier wat aan te doen?
Voor de help functie moet je het volgende aan het register toevoegen. Code: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\.xml] @="xmlfile" "PerceivedType"="text" "Content Type"="text/xml" [HKEY_CLASSES_ROOT\.xml\OpenWithList] [HKEY_CLASSES_ROOT\.xml\OpenWithList\winword.exe] @="" [HKEY_CLASSES_ROOT\.xml\PersistentHandler] @="{7E9D8D44-6926-426F-AA2B-217A819A5CCE}" In het kladblok plakken, opslaan als hulpnogwat.reg, uitvoeren, rebooten en het zou weer moeten werken.
Hallo, Er waren gister wat updates van Vista etc. Die had ik gedownload en geinstaleerd en toen deed me internet browser Internet Explorer het niet meer. Weet iemand hoe dat komt? Ik heb hem toen maar terug hersteld en toen deed die het weer. Maar vanochtend had ik het weer, toen weer terug hersteld. En updates uitgezet. Ook doet trouwens Mozilla Firefox het al een tijdje niet. Hij zegt bij beide dat er geen verbinding is. Terwijl die er wel is, ook doet MSN het gewoon. Mvg,Cees
Bij mij ook. Maar ik krijg de Service Pack update maar niet. Klasgenoot van me had die al paar weken geleden.
Ik ook 3 a 4 weken terug al.. Moet je even kijken bij je updatecenter en dan "Alle updates Tonen" of iets dat daar op lijkt
Misschien heeft Rivanov de NL versie geïsntalleerd. Daar is de SP1 nog niet voor uitgegeven via updater geloof ik. Kan wel elk moment komen. Engelse versie heeft al lang de SP1 inderdaad, dus misschien dan ff je vista op engels zetten.
ohja bij mij ging ie ook 3 updates installeren zie nou dat ik nog meer updates kan doen...ff 325mb downloaden