[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Trailer release: 1 april
    Releasedatum film: 1 april 2009

    Need to say more? ;)
     
  2. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nee! dat meen je niet?! ik lag in een scheur toen ik dat ventje in z`n groene pakkie zag
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Link zou nooit door zo'n lelijk personage gespeeld worden trouwens.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Eerst zag ik het pakje en toen het hoedje, toen donderde ik van me stoel af.
    :+
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zag dat lock stock laatst op tv was wat een geweldige film is dat!!!
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja hij was echt geweldig. Heb hem gekeken en was de eerste keer dat ik hem zag maar man wat een film_O_
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    do you have to ruine everything?
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Borderland (niet te verwarren met Borderlands)
    Gisteren sinds tijden weer eens een film gekeken, en ik moet erbij zeggen ook sinds tijden een echt zieke horror gezien. De film komt van het Horrorfest wat afgelopen halloween plaatsvond in de VS. Goed acteerwerk, en ook een goed uitgewerkt verhaal ik zal niet op het verhaal verder doorgaan je moet die film maar gaan kijken het is Hostal alleen dan wel een heel stukje zieker!

    Trailert:
    [yt]Jb1hO0qkeKU[/yt]
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst gezien, geen films, maar wel op dvd:

    The Sopranos Season 1
    Ik heb deze serie nooit op tv gevolgd, dus ik dacht dan kijk ik hem wel op dvd. Het eerste seizoen bestaat uit 13 afleveringen, het is dat een aflevering ongeveer 50 minuten duurt, anders had ik alles in een keer gekeken. Wat een geweldige serie.

    Smallville seizoen 1
    Dit is misschien geen topserie, maar ik kan deze wel waarderen. Het gaat over de tienerjaren van Clark Kent en Lex Luthor. Clark die langzaam groeit naar Superman en Lex die de badguy wordt.

    Las Vegas Season 3
    Leuke serie, ik vind hem minder dan Smallville, maar dit is gewoon een serie van verstand op nul en kijken maar.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Sopranos wil ik ook kopen hoe duur kost zo'n box van seiz. 1?
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem voor €35 bij de V&D gekocht, zag hem laatst nog bij de Mediamarkt voor €40. Ik weet niet of die ergens anders goedkoper dan €35 te krijgen is.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Omgerekend 29 euro per seizoen bij www.dvdpacific.com (excl. een paar euro verzendkosten).
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Interview (Steve Buscemi, 2007)

    [​IMG]

    De remake van die van Theo Van Gogh (die ik nooit gezien heb). Wel een aardige film over een journalist die een beroemde actrice moet interviewen terwijl hij zich totaal niet voorbereid lijkt te hebben. Beginnende in een restaurant loopt het interview op niets uit en scheiden de wegen van de geïrriteerde hoofdrolspelers vanwege een groot gebrek aan professionalisme, maar door hulp van een onoplettende taxichauffeur (hij probeert de aandacht te rekken van de actrice terwijl hij de journalist net naar huis rijdt) komen ze elkaar weer tegen. Met een kleine hoofdwond weet Buscemi (de journalist) bij haar thuis te komen (ze biedt hem hulp) en op die manier ontstaat er een bijzonder vreemde conversatie. In het begin had ik nog het vermoeden dat het een vruchtbaar stukje cinema was maar al snel wordt het een beetje 'n onoverzichtelijk, vervelend -van de hak op de tak- 'interview' (waarbij ze elkaar zoenen, slaan, uitschelden en huilend in de armen vliegen). Het begint dus wel aardig, maar het niveau houdt helaas niet lang stand. Een kleine voldoende.
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb gisteren Cloverfield gezien. Ik vond het eigenlijk een vrij standaard film. De toevoeging van de camcorder is tegelijkertijd strontvervelend en interessant. Het maakt het verhaal, dat eigenlijk vrijwel nihil is, toch een stukje interessanter. Ik vond echter dat heen en weer schudden van de camera echt gruwelijk irritant. Het voegt wel toe aan realisme, maar dat interesseert me niet, ik wil niet kotsmisselijk worden....

    Ik liep vandaag overigens in de MM en ik zag daar de volgende trailer:

    http://www.imdb.com/title/tt0493464/trailers-me709129261

    Ik weet niet waarom, maar het lijkt me echt een toffe film.
     
  15. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    heb de trailer gezien van bovenstaande post en die lijkt me idd ook wel vet gewoon veel actie :)
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jammer dat Jolie erin zit, dat haalt voor mij de film helemaal naar beneden.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    In de hele trailer zegt ze niks, ze staat daar alleen mooi te zijn en stoere stunts uit te halen. Zolang het daarbij blijft, ben ik tevreden, haha.
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ook weinig bezwaren van mijn kant. Het ziet er wel een beetje over the top uit allemaal, doet mee een beetje aan die film dat al die verschillende huurmoordenaars in dat hotel achter die vent aangaan.. Ben de naam best wel kwijt :+ Maar het draaide eigenlijk uit op vooral een hoop vrij dom geschiet.. Maar ik ben benieuwd :) Iemand Untraceable al gezien trouwens? Vond het wel een aardige trailer maar op IMDB is ie niet best gewaardeerd..

    Gevonden via Alicia Keys waarvan ik nog wist dat ze erin speelde; Smokin' Aces.

    Ik kwam deze ook nog tegen http://www.imdb.com/video/trailer/me708130951/. Misschien weer een keer een aardige rol voor Reeves?
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Wanted lijkt me nou net zo'n film die je gewoon lekker met een biertje en wat te eten achterovergezakt moet kijken met je verstand op 0 :)
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Al inbeeldend dat Jolie een lekkere chick (met goed acteerwerk) was... *zwijmel* :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina