[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar de kans dat hij op dag 1 uitverkocht zal raken is toch nihil? Net als bij bijv Halo3 en Gow worden van GTA toch gigantische hoeveelheden naar de winkels gestuurd?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het ook ja, maar voor de zekerheid heb ik hem ook gereseveerd.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die kans is niet nihil. Ik weet nog hoe World of Warcraft bijna een maand niet meer te koop was, of dat prepaid kaarten voor WOW op waren.

    En zo zijn er nog meer games.

    De kans dat hij uitverkocht is is aanwezig, hoe groot die is weet ik niet, maar wat is nou de moeite om als je toevallig voor 29 april in de buurt bent van je favoriete winkel om even naar binnen te gaan en hem te reserveren?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kleine moeite idd, ik kan t me alleen bij GTA niet voorstellen dat ze er niet genoeg van gaan aanleveren. Echt grote 360 titels (denk aan assasins creed bijv) die flink gehyped worden heb ik nog niet uitverkocht zien raken
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    probleem met reserveren vind ik altijd dat je niet weet wanneer die precies komt. vaak ligt hij toch al een paar daagjes eerder in bepaalde winkels, en dan baal je weer als je hebt ge-pre orderd.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vragen of de winkel er 1tje voor je achterhoud is niet hetzelfde als pre-orderen;)

    ik krijg er 1 van gamehubs binnen maar als ik m veel eerder in de winkel zie liggen haal ik m daar gewoon, je kan volgens mij nooit genoeg GTA IV's hebben :p
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik sta al gewoon voor de winkel als hij open gaat die dag, klinkt misschien gameverslaafd achtig ofzo maar dan ben ik er zeker van dat ik hem heb en de hele dag kan spelen.
     
  8. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop 29 april een rondje door breda om er een te zoeken, maar ik ben niet bang dat ik er geen zal vinden. Alleen van WOW heb ik gehoord dat hij uitverkocht was, verder nog nooit bij een game meegemaakt. Pre-orderen is daarom ook niet nodig. Heb ik hem niet, wacht ik lekker een weekje vind ik het ook goed :) Maakt het uiteindelijke spelen alleen maar beter :)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    In sommige gevallen is preorderen goedkoper (Dynabyte), dus daarom is het best wel waard om te preorderen.
     
  10. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het niet helemaal mee eens.. ik heb hem dan zelf ook gepreorder om zeker een exemplaat te hebben.

    meerdere games zijn uitverkocht geweest en veel games zijn uitverkocht bij winkels waar ik ze haal omdat ze daar dan 5 a 10 euro minder kosten. heb ik persoonlijk geen zin om daarvoor meer uit te geven en preordere geeft je zekerheidje:)
     
  11. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Australië zal een aangepaste versie van Grand Theft Auto IV krijgen. Dit komt doordat 'The Office of Film and Literature Classification' (OFLC) de game in oorspronkelijke staat afkeurde.

    Het keuringssysteem in Australië zit anders in elkaar dan hier in Nederland. In Australië is de 15+ leeftijdgrens het hoogste wat aan videogames kan worden toegekend. Niet onverwacht was GTA IV te grof om aan de eisen te voldoen.

    Gelukkig heeft Rockstar besloten om speciaal voor Australië de game te censureren, zodat hij toch nog kan verschijnen. Wat er precies gaat veranderen aan de game is nog niet duidelijk, gezien Rockstar daar nog niets over wil loslaten.

    link


    :):
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hebben jullie al zo'n hippe GTA 4 advent kalender? Elke dag een deurtje openen met daarin een snoepje tot de release.
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Haha lol, zou best grappig zijn als dat er is:p
     
  14. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    nee joh.. in 1 dag heb ik al die snoepjes op :)
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ikzelf woon in Amsterdam en heb hier zo een 7 winkels binnen 5 minuten van mijn huis zitten die GTA IV verkopen als hij uit is. Dus dan durf ik het risico wel te nemen om hem op die dag te halen ;)
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    klik

    Eerste Dude die heel gta heeft uitgespeeld.. zegt dat de singleplayer op normale speelsnelheid zo'n 40 uur duurt + nog een 25 voor de side missions. en zegt daarbij ook nog eens dat de game nog groter dan de hype is...

    Vette shit!!
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zoo dat klinkt veelbelovend :eek: heb er hele veel zin in 29 april dood spelen en dan 30 april lekker koninginnedag vieren
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik zou zelfs zo gek zijn dat als ik hoor dat ie zaterdag al ergens in utrecht in de winkel zou liggen dat ik er dan naartoe rij. (dat is toch wel dik 100 km vanaf hier) Tja heb hier sinds san andreas op gewacht dus waarom nog een dag langer wachten als het niet nodig is.:D
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik hem heb ge pre-orderd, bellen ze mij zodra die binnen is. Dus misschien wel maandags's of eventueel wel zaterdags :). Dit hebben ze ook gedaan bij Orange box en Gears of War enzo..
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi!, 29 april is op een dinsdag.. en dat is precies de dag dat we goederen binnen krijgen _O_ Daar gaat de LE zeker bij zitten als het niet eerder is \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina