Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    dit is voor een iphone, maar het werkt niet met de touch wat er staat dus, iemand uitleg?

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het niet werkt dan doe je iets fout of is er iets anders aan de hand, maar de Iphone en de Ipod Touch zijn vrijwel hetzelfde en er zal dus geen verschil zijn met het aansluiten op de computer.

3. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar bij mijn schijf c en common files staat geen ipod hoor

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    moet dat dan? mijn xp laptop ziet mn iphone ook als camera maar in iTunes kan ik m prima vinden

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat klopt, daar komt de iPod touch (of de iPhone) ook niet meer te staan. Het is namelijk niet meer mogelijk om hem als externe schijf te gebruiken (en op die manier direct files erop te zetten). Het beheer gaat volledig via iTunes!

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Aparaatbeheer herkend de iPod als Apple Mobile Device USB driver.

7. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    het is gelukt maar hoe krijg ik mijn liedjes op mijn touch ze staan nou bij bibiotheek in muziek maar hoe zet ik ze dan op de ipod?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Naar de iPod slepen.

9. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat werkt nie ik heb hem dan bij bibiotheek in de muziek lijst staan en dan wil ik hemnaar ipod slepen maar dat gaat niet

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet op iPod touch gaan staan met je muis, en niet op Music.

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien moet je anders even de handleiding raadplegen of de support op de Apple site, want het lijkt alsof je helemaal niets van het hele gebeuren begrijpt.

Waarschijnlijk laat je de iPod automatisch synchroniseren met iTunes. Als dit het geval is, kun je niet handmatig muziek op de iPod zetten. Wanneer je de iPod aansluit en in iTunes ziet, moet je daar door middel van een vinkje aangeven dat je de muziek handmatig moet beheren.

12. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat probeer ik nu, maar dan probeer ik hem daar naar toe te slepen maar dan kan ik hem daar niet plaatsen dan krijg ik er zo teken bij dat ik hem daar niet kan plaatsen

13. Shizzel

Shizzel Guest

Klik op iPod touch, en dan moet je de 3de optie: Handmatig beheren van audio en video aanvinken. Dan kan je losse liedjes erop zetten en eraf halen, anders moet je steeds alles synchroniseren.

14. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    moet je als je de upgrade van software januari wil downlaoden, een creditcard hebben? of niet?

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem betaald via ClickandBuy en dat werkte perfect.

Je maakt bij ClickandBuy een account aan en deze wordt vervolgens gekoppeld aan je giro/bank rekening.
    De € 17,99 wordt na ongeveer 1 week via een machtiging van de rekening geboekt.

16. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus sinds een tijdje een Classic. Maar wat mij opvalt is dat ik niet altijd kan scrollen. Soms kan ik draaien wat ik wil maar reageerd hij niet. Dan reageerd hij wel als ik op de selectie knop en dan weer terug ga. Maar is vrij irritant dit.
    Ook heb ik al zeker 8 vastlopers gehad..
    Hoort dit??

17. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    die games van itunes die je kan kopen kan je die spelen op je ipod touch?

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  19. Shizzel

Shizzel Guest

Ik denk dat ik mijn iPod touch 16GB toch maar in de verkoop gooi. De muziek van tegenwoordig is echt niks meer, en ik luister eigenlijk maar 5 nummers van nu, en dan nog wat albums van de jaren 70 en 80; nog wat internet hier en daar, best vaak, maar mijn PC staat meestal in dezelfde kamer, dus tjah...
    Hoeveel is zo'n ding nu nog waard? Achterkant is bekrast, voorkant helemaal niet, en hij is jailbroken.

20. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina