ja oke maar toch :{ hoevaak je character gewoon alleen knikte ofzo , maar er staat trouwens ook dat er volledige co-op inzit dat maakt me echt blij.
de co-op van saints row 1 was echt slecht, 3 missies ofzo. hopelijk kun je in deel 2 gewoon de singelplayer ook co-op doen
als je de link van dulle bekijkt zie je het antwoord op je vraag het is volledig, dus de gehele singleplayer.
Ik ben ook benieuwd naar deze game. Eerst wilde ik een nieuwe 360 kopen met GTA IV ofzo, maar na het zien van de info + trailers doet het me allemaal niet zoveel. SRII > GTA IV imho. Nog even geen haast voor mij dus.
Oeh je character praat dit keer niet alleen maar je kan zelfs de stem van je character bepalen. Dat is wel veel beter. Aangezien er games zijn waar je je character volledig zelf kan samen stellen maar altijd de zelfde stem had dus alsnog niet helemaal volledig klopte. Cool er zitten jet ski's in. Deze game klinkt nu al zo veel beter dan GTA.
Wordt genieten. Laatste tijd speel ik weer geregeld deel 1 en het blijft een goed spel. Deel 2 wordt echt vele malen beter en in deel 2 kun je tenminste vliegen wat ik bij deel 1 echt mis en bij aankomende GTA IV ook.
Graphics hoer "de vloer is niet mooi, kutspel" No offence verder Ben benieuwd hoe deze tegenover GTA IV wordt. Ik vond saint's Row persoonlijk veel vetter dan elke GTA die ik ooit gespeeld heb, dus het wordt spannend
Haha nee maak je niet druk hoor, ik vind gameplay belangrijker ^_^ Maar het viel me op, en dan kon ik het wel melden leek me zo OT: Thanks Dulle, dat filmpje is vet Mensen gooien, haha Maar waar ken ik die vent toch van ? En leuk om te lezen dat de Hammer (auto) nog steeds van de partij is, soms belde ik Will gewoon op om met die auto te crossen
Heeft in Under Siege en Lethal Weapon gespeeld. Hij was ook Phill Cassady in Vice City (GTA). Kan ook zijn dat je Nick Nolte bedoelt, lijken erg op elkaar vind ik zelf.
Damn, ben dan nog niet klaar met IV Toch koop ik hem ook op de release. Kan niet wachten op de avatars ^^
jaja deze ga ik zker kopen vond SR altijd beter dan elke GTA en hou ook van de vliegerige ventjes (en je kan vliegen)