Op het CoD 4 topic was hij ook alweer bezig.. Ontopic: Hebben jullie ook op alle US servers ontzettend lag, zelfs als de connectie groen is? Daarom zoek ik tegenwoordig maar op Franse servers, die zijn een stuk beter, maar dan versta ik er niets van
Ik zoek gewoon een match tot 10 spelers (dan zoekt hij eigenlijk tot 12 spelers, don't ask) en join ik een groene ping, zijn alsnog genoeg servers en ik heb vrijwel nooit lag. Het helpt ook als je een zo vol mogelijke game joint anders heeft een server bij bijvoorbeeld 6 mensen wel een groene ping, en naa een paar minuten is de server vol en word hij alsnog geel/rood.
ik host zelf of ik join iemand uit mn friends list, alleen NL en Uk servers en dan nog heb ik wel s lag (amerikanen worden standaard gekicked)
Ohja, dat zal het zijn denk Als hij BEWEERT dat ze vaker stukgaan als ze liggen, OMDAT hij dat op foto's ziet, dan reageer ik daar op een botte manier op ja omdat dat een argument is van nul/komma/nul Maargoed, voor die discussie kom je maar naar het "xbox failure topic" Nu maar weet ontopic dan dames
Behoorlijk leuke single player, behalve de checkpoints. Als je een keertje doodgaat moet je meteen een heel groot stuk opnieuw uitspelen.
en dat is om gek van te worden, ben je eindelijk ver wordt je weer neergeschoten kun je echt 10 min ofzo opnieuw gaan doen. Maar de single player is erg goed, alleen die terroristen met shields vindt ik echt irritant
vind ze echt simpel... je kan zelf een granade gooien, je kan je team dat laten doen, je kan je team een smoke granade voor zn neus laten gooien zodat jij m kan flanken maar je kan natuurlijk ook op zn kop/poten mikken die er altijd een klein stukje uit steken
meestal zijn mijn granaten op als ik zo'n kerel tegenkom. Maar me teammaten laten gooien is een goed idee, daar heb ik nog niet eerder aan gedacht
IK KRIJG HEM MORGEN!! Hij zal voor mij wel heel nieuw zijn omdat ik 1 niet echt heb gespeeld en niet heb gehad. Dus voor mij zal hij iig niet meer van hetzelfde zijn.
waren die vanavond? Shit gemist.. wou nog zo graag hun ass kicken!! enig idee waneer ze er weer zijn?
Heb de single player nog niet heel ver gespeeld, maar vind die checkpoints ook zeker irritant, ben je er bijna staat er net zo'n klote mannetje om de hoek die je net hebt gemist . Doe je vervolgens het hele stuk opnieuw (10+ minuten) blijkt de checkpoint daar vervolgens om de hoek te zitten Natuurlijk wel vet dat je op dat stuk wat je opnieuw speelt dikke markman etc. exp erbij krijgt