Hmm, ik zou net zeggen dat de software sales goed zijn voor PS3 ondanks dat de 360 meestal meer stuks verkoopt. Als je kijkt naar de charts in Europa zijn het aantal titels is de top 20 ongeveer altijd gelijk verdeeld over PS3 en Xbox 360. De multiplatformgames verschillen gewoonlijk een plaats of twee, drie bij nieuwe releases, soms kan dat verschuiven. GT5 Prologue zal wel zonder al te veel problemen over de 1 milljoen stuks gaan, MGS4 in juni zou normaal gezien die kaap ook vrij gemakkelijk moet bereiken. Hopelijk gaan ze er nog ruim boven natuurlijk.
Heb je cijfers over dat Blu ray het niet goed doet? In vergelijking met DVD is het verschil waarschijnlijk groot, maar als nieuw medium, die bij mijn weten in stijgende lijn bezig is, hoeft er niet negatief over gedaan te worden.
Over GTAIV ben ik het eens met boss, ik denk dat het spel op Xbox 360 uiteindelijk ongeveer dubbel zoveel zal verkopen dan op PS3 (onder andere dankzij die DLC), hoewel ze op beide consoles een schitterende verkoop gaan kennen, maar dat de hardware sales een positievere invloed gaan hebben op PS3, zoals ook Patcher voorspelt.
Laatst bewerkt: 5 apr 2008