Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Toch gewoon de filmpjes op YouTube goed bekijken en exact proberen na te doen. Het is het lastigste stuk van de SP en ben er vorige week ook een paar avonden mee bezig geweest maar de voldoening is ook wel erg groot als je het haalt. Succes.

Killhouse zit tot nu toe alleen in Cage Match en in Team Tactical.

Hardcore Variety Pack is er ook maar daar wordt inderdaad TDM en S&D door elkaar gespeeld. Volgende week komen de mappen in de gewone rotaties zoals eerder al gezegd.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon blijven proberen en die filmpjes checken, vijanden zitten altijd op dezelfde plek

3. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme wordt echt gek van Sabotage mensen weten echt niet Hoe je Sabotage moet spelen net als Je lekker op dreef bent dan ontploft De bomb ineens en wordt ook gek Van die hosts die de game enden.

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    woohoo ik net ook weer, van 15.00 tot nu
    nu voel ik me geflipt want het lukt nog steeds niet :x8)8)8)8)8)8)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    JONGENS...
    het is gelukt !
    Ben er mee bezig geweest van 13.30 tot 17.15 ofzo maar ik heb hem eindelijk gehaald. Lang geleden dat ik zoveel voldoening heb gekregen na het halen van iets moeilijks, nu alleen nog die mile high dinges maar das een kwestie van alle enemies uit je kop kennen. Die haal ik ook nog wel...

Eindelijk de onzin gehaald, tegenstanders die mij neerschieten terwijl ze rennen, of tegenstanders die nog leven terwijl ik 3 grenades in de buurt gegooid heb. De last perks en de kills die worden gemaakt dat je denkt "door wie dan ?"

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het kan, kan jij het ook. constant opnieuw proberen, ben echt letterlijk een paar honder keer doodgegaan, maar its worth it :)::)::)::):

7. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Miles High Club is moeilijker over het algemeen dan No fighting in the war room, dus succes met Miles High club te halen.

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    daar ben ik het echt 180% niet mee eens.. veel langer bezig geweest met no fighting.. die mile high missie heb ik binnen 15x proberen gehaald..

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij het niet snapt.. Het doel is om de bom te plaatsen... |:-

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    voor sommigen is het doel van t spel net als domination om als een campn00b in een hoekje te gaan zitten spawnkillen om maar zo hoog mogelijk gemiddelde te halen :p

(vind jouw doel toch leuker)

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Sabotage is pas leuk als beide teams echt hun best doen om de bom te plaatsen :)

Although I'm more into S&D..

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja maar het is ook wel leuk als de bom gewoon heel lang blijft liggen want dan heb je eigenlijk gewoon een iets meer strategischere team deathmatch van 20 minuten dus lekker veel xp halen en ook nog lol hebben....beter kan niet toch?? het is tenminste wel mijn favoriete game mode:thumbs:

latersssssss_0/

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Is spawncampen een meer strategische team deathmatch? Bij S&D haal je trouwens meer xp, tenminste als je het een beetje kan.. ;)

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo net de maps kunnen downloaden:) FF snel een rondje door broadcast gerend, en wat is die map groot zeg:eek: Morgen maar eens de andere maps ook bekijken.

15. daanoss

daanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de maps gedownload alleen er zijn er maar 3?!

Ik dacht toch echt dat het er 4 waren..

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    killhouse zit alleen in team tactical en FFA playlist

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Chinatown is toch wel mijn favoriete nieuwe map. Toen ik erachter kwam dat het een remake was van Carentan kon mijn avond niet meer stuk.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2008
  18. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat je 2x zoveel xp krijgt in de nieuwe map's? ik bedoel dus de nieuwe speltypes (die met de nieuwe map's erin)

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    klopt, ik had strax een potje kreeg 3500 punten :p lol!!!!

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ja, maar vandaag niet... In beeld verschijnt wel +100 bij een kill in S&D, maar als je op Select druk krijg je maar 50 punten? :/
    Volgens mij had ik dat gister niet.

Het is iig wel een goede manier om een nieuwe prestige te beginnen.. Ik was level 54 toen de maps kwamen, dus dat was wel ideaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina