1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De R8 heeft toch net mijn R71 2x Cinch uitgangen voor audio ?
    Dan heb je dus zo'n kabel nodig.
    [​IMG]

    Koop wel een 2.1 setje met een ingebouwde eigen versterker.
     
  2. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok dankje voor de snelle reply.

    Ik had op een webshop gekeken voor die kabel, is dit hetzelfde?
    [​IMG]

    Als ik die kabel heb gekocht, dan kan ik gewoon de Logitech X-230 toch erop aansluiten?
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  3. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Sjoerd, Pimmy heeft een SVS PB10NSD ofzo iets. Gompy heeft deze ook.
     
  5. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ik heb de set ook, je kunt hem aansluiten met rood-wit op de 5.1 set, of als je betere kwaliteit wil met optische kabel(moet je wel kopen). De boxen zijn wel te bevestigen aan de muur door een simpele schroef, maar er zitten geen schroeven of iets dergelijks bij om aan de muur de bevestigen.

    Voor vragen kun je me Pmen!
     
  6. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, bedankt! Als ik meer vragen heb PM ik je :)
     
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Thnx Marc,

    is het de SVS PB10-ISD?

    Staat er een op ht-forum, en de prijs begint aantrekkelijk te worden.
     
  8. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat is dezelfde. Heb hem gehoord bij Pim. Erg indrukwekkend. Hoeveel doet ie nu dan? Heb hem zien staan voor 450, inmiddels gezakt naar?

    Ik kan hem zeker aanraden. Heb hem ook gehoord bij Mariusz, waar ik toen me receiver ging ophalen. Als ik het geluid moet omschrijven, dan is het diep tot echt in je maag. Ijlt niet of nauwelijks na. Je hebt ook niet het idee dat het laag uit een plaats komt, maar het verspreid zich over de kamer. Echt een aanrader!

    Prijs is inmiddels 425. Pim kocht hem "nieuw" voor 400. Denk dat je dus best wel uit kan komen op iets in de richting van 375-400.

    Succes :D
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, reviews zijn ook erg lovend.

    Hoe groot zijn hun ruimtes? Mijne gaat richting 40m3, maar de SVS zou zich ook in dergelijke afmetingen moeten vermaken.

    Vraagprijs is nu 425. Staat in Nijmegen, niet enorm verg weg voor me, 130km. Jammer dat ie niet achterop de motor past, wel makkelijk wheelie's maken, lol.

    Wel vreemd dat ie er al langer staat.
     
  10. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Kleiner, dat zeker. Maar ik denk dat in 40 kuub het ook erg lekker zal klinken. Goede plaatsings mogelijkheden zijn wel belangrijk. Maar denk wel dat het kan. Beide luisterruimtes zijn langgerekt, een rechthoek als het ware. De ht en sub stond bij beiden aan de lange zeide, de kijk afstand de korte zeide. Ongeveer 3-3,5 bij 5-6 meter bij beiden. Een zolder ruimte dus schuine daken. Zo heb je een beetje een idee. Als je hem hoort, ben je overtuigd:)
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook die SVS. Heb maar een kleine kamer van 12 m² en hij klinkt enorm goed. Goede plaatsing is wel nodig uiteraard. Hij staat bij mij nu op een stuk rubber, maar volgende week komt mijn Auralex Gramma plaatje binnen als het goed is. Helaas geen reciever meer, waar ik de boel op kan testen. Toen alles nog goed stond, had ik alles uit gemeten met een dB-meter. Echt prachtig gewoon. Strakke lekkere bass.

    Je kan altijd komen luisteren als je wilt.

    Die SVS die op HTforum staat, zou ik zelf proberen toch iets van die prijs af te krijgen. Mijne was toen een half jaar oud en betaalde €400. Dat is ook alweer een jaar geleden. €375 moet denk ik wel lukken.
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm dat is op zich wel een leuk idee. Niet al te ver weg van Mike, moet daar toch nog een keer langs. Komen we wel met zn 2en.

    Om zo even te gaan is het een beetje te ver weg helaas, maar zeker bedankt voor het aanbod \o/

    Ik denk dat ik 1 dezer dagen even een bod doe. Eens kijken wat hij zegt.
     
  13. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je de SVS zeker aanraden!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb een vraagje over de Sharkoon X-tatic 5.1 headset. Ik gebruikte deze altijd bij RSV , daar kun je de voice volume apart instellen dus kon je het zo zetten dat je je teamgenoten prima kan verstaan.

    Bij COD4 echter versta ik er geen zak van wat iedereen zegt :p ook als ik Game Volume in de opties heel laag zit hoor ik ze bijna niet (volume van voice staat op 10)


    iemand enig idee of en hoe ik dit ergens kan instellen?
    is leuk en aardig zon dolby headset maar als je je teamgenoten niet hoort is ie dus alleen te gebruiken bij SP :/
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Blaast dat ding niet de deur uit jouw kamer als je hem aanzet?

    Zit nu te kijken op ht-forum,

    de PSB-10 voor 350 - 400 euro,
    of de PC voor 600 euro (hier gaat niets meer van de prijs af denk ik)

    Gr Sjoerd

    Joost, was ff vergeten dat jij de PSb10 had :D
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb mijn concept r2 van teufel binnen!

    Ik ben maar wat blij met de set. Geluid is gewoon erg goed! Vooral de sub is voor mij een hele stap vooruit. Enige nadeel van de sub is wel dat hij wat gevoelig is bij het afstellen van zijn level.

    Ik kan trouwens op de sub zelf ook de freq afstellen! Waar zet ik deze het beste op? Gewoon kijken bij welke freq mijn receiver ze doorzet en de sub daar ook op zetten?

    http://www.teufel.de/de/Heimkino/Concept-R-2.cfm

    Is de link van het setje. Reviews liegen er niet om. Teufel is overduidelijk veel waar voor je geld.

    Daarnaast zijn de speakes niet zwart zoals op het plaatje maar super donkerbruin en van hout. Erg stijlvol

    *blij*
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    foto's!!! ik wil wel eens zie hoe je setje er uit ziet!
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is goed, maar kan pas als ik thuis ben ;)
     
  19. boatfreak

    boatfreak Guest

    Kan een xbox 360 met HDMI aangesloten worden via optisch of coax geluid?

    Ik kan namelijk mijn xbox ruilen met iemand die HDMI heeft, maar als ik dan geen 5.1 surround meer kan afspelen hoeft het niet meer...
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja het kan wel, maar dan moet je nog een extra kabel hebben die dan in je AV uitgang gaat en daaruit kan dan weer een optische kabel. Die dingen verkoopt microsoft zelf, maar zijn erg prijzig.
    De standaard AV kabel past er namelijk niet meer in als er al een HDMI kabel inzit...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina