[PC] Ikariam, verslavende online game [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 27 mrt 2008.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    eventueel crystal zou mij ook een plezier doen endietia polis [65.74]

2. Ashavan

Ashavan Guest

Alles mbt marble kan mijn kant op. Ook mensen die het willen ruilen voor mijn sulphur/crystal zijn welkom :D

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Net 4500 duizend gestuurd naar die andere die dat wou ^^ heb nog maar 1000 maximaal denk ik.

Edit: logde net ff in en ben helemaal leeggeplunderd aan resources door een dikke alliance ^^ heb geen tijd en zin om elke paar uur nog moeite te doen om naar mensen spullen te sturen sorry.

Account is gedelete, zoek nu een nieuwe online game om te doen ^^ Suggesties? :D

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  4. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn action points voor?

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wie wil er een cultural trade agreement met mij afsluiten?

6. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    het aantal acties dat je kunt uitvoeren dus b.v. 1 actie is aanvalle andere actie is transport

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Yo, kom maar op :)

Ben stiekem toch niet gestopt... heb al m'n resources weggegeven maar ben toen maar begonnen om mijn hele eiland te raiden met m'n leger... heeft me genoeg loot opgeleverd :D heb nu al m'n research stopgezet en ben bezig om met het geld wat ik daarmee bespaar een groot leger op te zetten :)

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben stiekem dus ook niet gestopt, want nadat ik m'n goodbye-farewell leger had gemaakt en daarmee m'n vijand helemaal de grond in had gestompt begon het toch eigenlijk best leuk te worden 8)

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Meh, vind het beetje te veel worden nadat je 3 eilanden heb. En vergat steeds happiness te kijken, en dat upgraden duurde uren etc. Ga ik toch liever wow'en of xbox'en ipv ikariam ;)

Ben op zoek naar nieuwe online gratis game, niemand een idee? Dingen zoals Knight online ofzo, maar dan leuk :lol:

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja maar juist omdat het uren duurt heb je zat tijd voor WoW en/of andere dingen. Ik combineer de 2 gewoon, op het ene scherm heb ik WoW en het andere Ikariam :thumbs: Maar dit is dus ook niet echt nodig, aangezien je in de ochtend gewoon je acties kan uitvoeren en dan in de avond weer is een keer terug kan kijken hoe het er voor staat allemaal.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja true, maar vond het gewoon beetje hinderlijk worden 4 steden die je constant moest checken etc, ik geloof dat ik op een vrij goeie weg was though.

Maaruh weet jij geen coole andere online game, liever niet turn-based-achtig, ik heb er een paar gespeeld. Flyff (te kinderachtig), knights online (beetje saai), nog zo'n ander spel waar ik ff naam van ben vergeten. Al zeer oud was leuk spel, maar was wachtwoord van me bank vergeten en had geen zin om opnieuw te beginnen

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Haha ik had precies hetzelfde :D Begin nu de lol van oorlog voeren in te zien :cool:

13. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, moet je de workshop in ieder dorp bouwen of telt dat voor al je troepen? Zou wel makkelijk wezen dat je er maar 1 hoeft te bouwen die upgrades zijn ook stervens duur.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Elk dorp is gebleken helaas.

15. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun een military treaty met iemand signen? Wat heb je er allemaal voor nodig en hoe doe je het? Aangezien ik in een keer door een of andere gek wordt aangevallen met 68 units :mad:.
    Door ene Conte Drako, zijn stadje heet Sarajevo op Hyhyos[46:33] Iota. Hij heeft 4000 nogwat punten en ik maar 1700 zoveel, moet je nagaan hoeveel groter/sterker hij is :mad:

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    I need Sulphur!! Alot of it :+ Blijkt dat ik alweer ben aangevallen en wel weer gewonnen heb maar toch een paar shippies zijn wel kapoet....Dus whelp

17. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand aub helpen? Troepen stationen in mijn town ofzo? Anders ben ik gewoon dood xD
    Mijn coordinaten zijn: Queryos[86:63] > Arconyian

18. Ashavan

Ashavan Guest

Ik heb sulphur...redelijk wat. Heb je marble? ;)

Militairy treaty zal waarschijnlijk net zoals trade agreement gaan. Research het in Seafaring tak. Zodra je het hebt kun je naar een stad waar je je mee wilt allieren. Klik op Diplomacy en vervolgens kom je in een bericht scherm. In een dropdown menu staat het vermeld als aanvraag naar die persoon.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2008
  19. nick_name

nick_name Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help ik en mijn maatje dave123
    worden aangevallen. Hij is er over 7 uur vanaf nu 11:32 Stuur alsjeblieft hulp. Deze gast heeft meer als 5000 punten. Ons eiland is Queryos onze coordinaten zijn (86),(6:cool: dorp van mij acretion maar de gene die nu aangevallen word is Arconyian.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het heeft weinig zin als je alleen de coördinaten van z'n eiland geeft en niet de naam van z'n stad.

Deel Deze Pagina