1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal em op Normal proberen op het 2de eiland (waar je al snel ben) ginng ik namelijk wel vaak dood, maja ken ook aan mij ligge 8)
     
  2. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx folser ben nu op het derde eiland ziet er mooi uit met die andere setting:thumbs:
     
  3. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dat je heb gereageerd heb, maar het werkt niet :confused:
    In quarry kan ik met 1 iemand prate maar die zegt alleen dat zijn manne opgeslote zitte in de grot en dat ik ze moet bevrijden...
    Ik ben alle dorpjes langs gegaan maar ik kan met niemand praten..
    Ben ik wat misschien wat vergeten? |:-

    Sorry dat ik zoveel vraag maar ik moet verder met het spel want et is super vet :cool:
     
  4. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet eerst in een grot zo een kooi vinden waar vikings in zijn opgesloten.
    Ik dacht dat die grot in het zuiden was, maar kan ook in die central cave zijn. Je moet maar eens op je map alle puntjes selecteren en de informatie lezen. 1 ervan zal zeggen dat je voor de quarry daar vikings moet bevrijden ;)
     
  5. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    zijn er eigenlijk, behalfe die skulls misbare achievements?
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je vraag niet helemaal maar als je in de achievement-list kijkt, zie je aparte achievements voor "Normal" en voor "Hard". Ik weet niet of ze stackable zijn (dus als je Hard uitspeelt, dat je ook Normal krijgt) maar voor de rest zijn alle achievements eigenlijk te halen door de Story-mode 1x uit te spelen.

    Er zitten trouwens een paar glitches in het spel waardoor sommige stukken / achievements juist makkelijk of moeilijk te halen zijn maar mocht je ergens vragen over hebben, dan hoor ik het wel want ik kwam net de volgende achievements tegen:

    "No need for Immortality"
    "Hero of Midgard"
    "Viking Conqueror Normal"

    Oftewel; ben net klaar met "Normal" en heb 820G in de pocket tot op heden. Van de week maar eens kijken of "Hard" een beetje te doen is en dan ook ff de skulls meepikken.

    \o/\o/

    Nog even een paar tips:
    Als je levensenergie laag is, gebruik de bliksemschichten met A+X want dan krijg je de levensenergie van je vijand erbij! "Immortality" is glitched; je kan doodgaan wat je wil en toch krijg je de achievement! Skulls zijn eenvoudig te vinden; op verschillende fora zijn al kaarten te vinden!
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game niet (ben van plan hem ooit uit de budgetbak te vissen). Maar de reviews van GT zijn waardeloos naar mijn mening.

    Ze hebben Halo 3 een award gegeven voor "best story". Lmao.
     
  9. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle reviews van sites zijn waardeloos maar als je bijvoorbeeld op Gamespot kijkt, dan worden de reviewers helemaal afgekraakt door de community; de gemiddelde speler geeft het spel daar ongeveer een 8!
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hoeft bij die battle van Hel, om die immortality achievement te krijgen hoef je alleen Hel zelf te verslaan zonder te sterven. (dat deed ik, anyways). Hoeft dus niet die hele veldslag!
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou hier gaat het spel ook niet hoog scoren hoor. Zesje, tegen de zeven misschien. Betekent niet dat het spel niet leuk is, is meer dan voldoende.

    Geloof dat wij wel aardig beeld hebben van hoe goed een spel is, ongeacht of mensen nou hard brullen in een forum of in een review. Het blijft maar de mening van een professional.

    (Overigens vind ik het dus wel een leuk spel, maar niet heel speciaal erg goed...)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  12. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo hallo

    zit weer ff vast misschien weet iemand hoe ik bij het derde eiland helemaal bovenin kom bij fellkeep en de east tower ik kan er geen weg naar toe
    vinden=(

    thx
     
  13. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    BEN ER AL UIT WEER IETS OVER HET HOOFD GEZIEN HAHAHA|:-|:-|:-
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wat een leipe game is dit toch,

    ik hoor dingen over een soort ''skulls'' vinden, kan iemand mij daar miss meer over vertellen?
    ik hebgehoord dat jeze alleen op 1 moment kan halen - en dat dit ook de enige misbare achievement is
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens in je achievement-list?

    Daar staan 3 Skullbagger-achievements. Voor elke achievement moet je in de betreffende stad op zoek naar de verborgen skulls (schedels dus). Die liggen net gewoon verspreid in de stad en je kan ze alleen pakken voordat je een battle tegen die stad begint.
     
  16. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    help please weet iemand hier meer van? want ik kan niet verder met het spel hierdoor:mad:
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    maar je kan ze dus alleen in die stadvinden? voordat je de grote battle begint
    dus infeite kan je het beste zodra je de betreffende stad kan bereiken en je army nog te klein is om de battle te beginnen dan de skulls gaan zoeken?
     
  18. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    @manolo ribera: het enige wat ik me kan herinneren is dat ik de kist wel had geopend voordat ik die vent heb gesproken maar toen zat er goud in. Erg vervelend als het inderdaad een glitch blijkt te zijn maar heb er nog niemand (op andere forums) over gehoord dus misschien kan je even wat andere quests doen en kijken of de fout zich later herstelt?

    Niet specifiek; als je alle quests op een eiland gedaan hebt, kan je alsnog de stad bezoeken om de skulls te vinden want je kan namelijk de order tot aanvallen geven wanneer je dat zelf wil.

    Het is wel zo dat op elk eiland een quest altijd in de stad plaatsvindt dus als je handig bent, probeer je dat de combineren. Het is wel handig om wat potions mee te nemen en/of je zwaard op een zo hoog mogelijk level te hebben want in steden lopen veeeeel mannetjes rond inclusief Champions (dacht ik). Als je dan een meute achter je aan krijgt, heb je wel een probleem.
     
  19. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog niet gespeeld, maar was erg onder de indruk van de review van de PU. Zij gaven hem een 90% wat niet slecht lijkt. Voor het moment ben ik bezig met mass effect, maar is blijkbaar niet zo mijn ding. Ik dacht die te verkopen en voor viking te gaan. Maar ik ga het nog even afwachten, misschien zal mass effect me nog gaan boeien...
     
  20. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren begonnen op "Hard"... Nou, dat is dus een eitje... Binnen 2 uur had ik de eerste slag al gewonnen (tegen Darkwater) en de 6 skulls van te voren opgeraapt. Moet wel toegeven; aangezien ik het spel al een keer had uitgespeeld, heb ik zoveel mogelijk geskipt qua cut-scenes.
    En nu nog maar 130G bij elkaar rapen; eventjes 2 avondjes doorbikkelen...;)

    *edit*
    En nu nog maar 75G bij elkaar rapen (Skullbagger 3 en Viking Conqueror Hard).
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2008

Deel Deze Pagina