Sarajevo op Hyhyos[46:33] Iota <<<<< Enemy Queryos[86:63] > Arconyian <<<<< Mijn stad, die wordt dus aangevallen door de bovenstaande persoon. Queryos[86:63] > Acretion <<<<< Nick_name, die mij probeert te helpen en waarschijnlijk naderhand wordt geattacked
Lol, das 2 uur bij mijn leger vandaan Kan wel een full attack launchen, heb 90 swordsmen, 45 phalanx en 12 archers tot mijn beschikking. Weet alleen niet of mijn vloot groot genoeg is met 35 ram ships, 25 ballista's en 10 fire ships. Als er meer mensen meedoen wil ik wel aanvallen
Hoeveel kun je mensen 9000? --edit-- uhmm...oops ik heb nu opeens 63 flame ships in de build que staan Heb nu nog maar 2400sulphur beschikbaar voor ruil.
is goe. zeg maar waar ik me zooi naar moet sturen. Die marble kan naar...ff kijken Dreeldoios[62:45] > Shinra Inc
Bwah, heb net m'n spies eropaf gestuurd, en hij heeft geen troepen, en slechts een handjevol schepen in z'n stad. Mijn vloot is onderweg om die schepen in te maken, daarna wals ik zijn stad in met m'n leger
Laat maar weten wanneer jullie klaar zijn. Plaats ik er een Governor en maak hem dan van binnen uit kapot. Is het een marble stad? Kan ik altijd wel gebruiken om zijn marble naar mijzelf te sturen
wohoo wat zijn de co-ords? Ben benieuwd hoe die Governor functie werkt Wel strak als je er over nadenkt. Jullie trappen hem de grond in, ik hou hem daar als een parasiet
Oke mooi zo, zijn legers zijn allemaal naar mij onderweg vandaar dat er geen in zijn stad zaten. (Dave123 vanuit het huis van nick_name)
ik logte vanmiddag in en toen was er even een fout ofzow want me populatian groeide wel heel snel. Toen ik relogde (wat ik meteen deed) was het wel weer weg (het is ook een lvl 3 stadje ofzow dus ik vond het al gek)
Kut, ik heb mijn leger te vroeg naar Sarajevo gestuurd... de sea battle was nog bezig dus nu zijn ze omgekeerd. Alleen heeft een of andere dude in de tussentijd mijn port geblocked, ben dus benieuwd wat er gebeurt met mijn leger...