[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Halo 3 Double EXP Weekend: Grifball

The Halo 3 Double EXP Weekends continue on (in spite of whatever day the calender insists it is) with the very latest playlist addition: Grifball. The Grav Hammer based fan-favorite gametype is firmly grounded in Foundry and is loosely based on soccer. For those who are arriving late to the Grifball party, the game is very simple: get the ball in the goal without dying. But you'll have to try to get your playing in before 2am Monday morning, as that's when the "Double EXP Weekend" ends. The Grifball playlist is live now.

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Yes khad m gister door :) Toen we 1e keer starte was er mar population van 8 mensen :9 Haha hij was egt net online gekomen. Alweer wa exterminations en veel multikills opgepikt :)

3. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch dat Griffball! Ik haalde net een killonaire en een extermnation! Echt mooi :thumbs:

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

[gt]32506[/gt]

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta de hele tijd in de min door die betrayals en ontploffende bommen. 8)
    Ik ben maar die bom gaan pakken en dan geduldig mijn teamgenoten gebruiken om gaten in de verdediging te vinden en dan te scoren, want die gevechten verlies ik erg vaak op de een of andere manier. :eek:
    M'n teamgenoten pakken steeds wel aardig wat kills hierdoor als de tegenstanders weer op mij afstormen en niet opletten e.d. \o/

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ownde Lars.

En Lars ownde mij:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ^^ Is foto topic voor. ;)

Anyway: Grifball is _O_
    Heerlijke chaotisch allemaal, met veel 'oeh' en 'ah' momenten. Net de tegenstander weten af te stopppen, net afgestopt worden op 5cm van de goal. Op een mooie manier door de verdediging glippen, enz. :D

Gisteren ook wat Overkills, Killtacular en een Extermination gehaald.
    Leuk als de commentator dat allemaal achterelkaar zit op te noemen. :cool:
    Double Kill, Triple Kill, Overkill! Killtacular! Extermination!!1! 8)

Wel jammer van sommige spawncampers. Je hebt nog niet de tijd om even rond te kijken en je hebt alweer een hamer in je snuitje steken. 1 Keer geprobeerd om gelijk te slaan, maar toen had ik per ongeluk onze eigen ball carrier betrayed. O-)
    Dat was snel snel genoeg veranderd. Toen ik begon waren het er 20.000 mensen (volgens mij al een redelijk aantal bij 1 enkele playlist).
    Toen ik stopte zat het opruim 55.000 mensen. Volgens mij waren gisteren een hoop andere playslists leeggelopen. :+

Stiekem hoop ik nu dat ze Grifball standaard in de playlist gaan zetten. Als het ff kan ook Ranked. ;)

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is nu net onze internet eruit als het Griffball weekend is! Dat spel is zo geniaal en ik heb het amper nog kunnen spelen!

Toen ik vorige week team swat deed waren er 96.000 in 1 playlist!

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vond persoonlijk team SWAT leuker om te doen, maar dit is ook wel lachen voor de afwisseling. Ik had liever dat ze team SWAT op zouden nemen in de playlist.

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de eerste Grifball game die ik ooit gespeeld heb meteen een Killapocalypse gehaald :cool: Verder binnen een uurtje 7 exterminations, 10 killtacs, 8 killtrocity's, 3 killimanjaro's, 2 killtastrophe's en 2 killpocalypse's.

Lekker je medal chest vullen met deze playlist :)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was al blij met mijn eerste Killtacular en Extermination ooit. 8)

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verschil moet er wezen hè 8) Maar die meeste hoge multikills komen vooral doordat je een mooie triple/overkill haalt, vervolgens een paar spawnkills, en dan ook nog de ontploffing van de bom die nog een paar mensen omlegt. Heb nu niet zoveel tijd om te spelen, maar wil wel echt een matchmade killionaire halen dus daar ga ik vanavond maar voor :D

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Haha ja precies, lig dan altijd helemaal dubbel. Ben ook 2 x eentje voor de killionaire gekomen, maar nog niet verder =P.

14. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    ROFL ik had vandaag een killionaire in Grifball8)
    check me file share maar;)
    EDIT: alleen weet ik niet hoe ik die lelijke killimanjaro picture op me bungie profile weg moet halen -_-

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren even een potje ranked team slayer spelen. Aan het begin van de match in snowbound, was het 4(team waar ik in zat bestond uit een captain grade 2(dit ben ik), een GunSerg grade 2 en één GunSerg grade1 en een corporal) vs 4(2 Lieutenant grade 2's en een corporal grade 2 en een Sergeant grade 3 ). Opeens leaven 2 spelers van mijn team. Ik dacht dus dat dat potje snel voorbij zou zijn, wint ons team ook nog :D. Ik had 32 kills, die ander 17 en een van de 2 die de match verlaten had, had ook een kill. Dit zal me ook niet meer overkomen denk ik.

Dat Grifball is ook een geinig gametype. Ik heb de hele tijd haast niks anders gedaan. Ik had Swat vorig weekend niet gedaan, maar Grifball mag van mij altijd wel beschikbaar zijn.

16. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de host iets teveel voordeel heeft in Griffball.

17. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je nou wie de host is? Of kan je dat niet weten?

18. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet weten... en volgens mij maakt het niet onwijs veel uit, want het is gewoon 1 grote chaos. Je hebt eerder bij Snipers een voordeel als host

19. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de pregame lobby merk je wel vaak wie host is, voice-lag etc.

20. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteravond ook een tijdje Griftbal zitten spelen, is echt geweldig, ook lekkere medailles gehaald!
    1x Killionaire, 2x Killtastrophe en nog een aantal overkills en killtaculars, ook nog 5 Exterminations. Maar het is vooral gewoon zeer leuk om te spelen. Alleen soms storend als je telkens weer op je spawn gelijk gekilled wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina