1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb zelf ook een warlock gelvl'ed (maar tot 40 maarjah) en ik kan zeggen dat als je affliction specced, dat je dan zeker het beste lvl'ed. Je hoeft bijna nooit te drinken als je wat verderop lifetap en drain life goed gebruikt. Ik zou zeggen doe ff extra hard je best om je voidwalker te krijgen want dat helpt immens met levelen.
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Void helpt maar tot level 25 ofzo, dan is hij waardeloos..
    Maar toch moet je hem halen, alle demons gebruik je wel eens.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee joh, ben lvl40 en helpt zeker met het killen van 3-6mobs tegelijk, though in single-target = nutteloos ofcourse :p
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Vraag ik me toch af hoe jij levelt hoor?
    Heb een lock van 1 naar 58 geleveld, met punten in demo voor imp Void, en de rest in affliction. Levelde als een tiet, en dat ding tankt elke mob zonder problemen.
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Kan iemand mij vertellen; ik ben nu een level 41 frost mage (niet erg hoog maar ja) en ik dacht wanneer ik level 50 ben en ik mijn ice elemental heb, is het dan slim om daarna te gaan speccen in arcane, of de rest van mijn frost talents te doen?
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    =(

    Omg, wat geef jij toch een slecht beeld van de lock. Heb zelf atm een lock van 52 en tot en met lvl 50 gaat lvl'n als affli met punten in imp void super. (zoals pim al zei) En daarna vanaf lvl 50 gaat het nog stukken sneller vanwege felguard. Void waardeloos? :x
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon verder gaan als frost imo
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je meerdere mobs tegenlijk doet, rond de 5 dan is ie wel oke (door bubble) maar hij doet kut dmg en aggro houden doet hij alleen als je voorzichtig doet.
    Nouja, was bij mij dan, is 2 jaar geleden, mischien scheelt het.
    Ik levelde met affliction en imp, of met destro met succy omdat iik destro gek was maar werkte voor geen meter.

    Als je geen 5 mobs tegelijk doet maar 1 of 2 dan kom je ieder gevecht uit met full mana en full health.
    Alleen had toen dr tijd imp nogal zieke mana regen.

    Felguard gaat inderdaad sneller vanaf 50, super relaxt levelen ook.
    Ik heb 60-70 gedaan met dat kreng en ging super easy, alleen wel saai en boven 67 leek het traag te gaan.
    Maar dat kan komen omdat ik nooit instances deed, alleen maar quests en een beetje gear lackte.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    ^^ destruction is idd geen aanrader, mjah imp is wel super goeie mana battery op lvl40, met dark pact. Zou denk ook overstappen naar imp, en dan 2-3 mobs ipv 5-6 :p
     
  10. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo :D de locks zijn hier wel vertegenwoordigt! Leuk om te lezen dit. 8D

    Edit: Welke professions zijn aan te raden voor een warlock? Ikzelf dacht enchanting of tailoring en dan nog herbalism erbij voor het goud verdienen.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk omdat je lock op zoveel manier kan spelen..
    Denk 1 van de weinige classes die dat kan.
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Als eerste character zou ik enchanting niet aanraden, vaak word gedaan tailoring + enchanting, maar als eerste gasje zou ik denk tailoring + herbalism doen
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Als ik ice elemental heb dan kan ik vrijwel alleen nog maar frost talents doen die zorgen dat ik minder damage krijg, alle dps talents heb ik zo'n beetje al gehad.
    Ik heb ook gehoord van mensen dat de clearcasting talent van de Arcane tree heel erg goed is, verder is Arcane meditation (10% mana regen while casting per rank, 3 ranks) en Arcane fortitude (Buff, Armor increase equal to intellect) ook wel lekker.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ohw sorry, heb ik je denk verkeerd begrepen, je bedoelt dus nadat je ice elemental hebt dat je dan vervolgens nog verder moet gaan in frost of dat je ergens anders in moet speccen?

    zoja, dan adviseer ik:

    http://wowhead.com/?talent=oZZVAG0ofxoiot dit eerst om te levelen, en dan vervolgens maakt het voor lvl'ing speed eigenlijk vrij weinig uit. Als je PvE frost met clearcast wilt zou ik denk ik iets in deze trant doen op level70: http://wowhead.com/?talent=of0VZZVAGcofxoiat

    Naar het schijnt als je echt hoge level gear hebt werkt http://wowhead.com/?talent=oZZVAGIsfxsiqt het beste als dps voor frost. zelfs beter dan fire. al zou ik toch gewoon voor 2/48/11 gaan denk ik.

    Nou ben ik nog niet echt een ervaren mage (aoe lvl er een op het moment, is nu level40 )

    Edit: conformatie van een experienced mage zou handig zijn.
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    *komt even lurken :+*

    Ik weet niet wat je precies van plan bent op 70 te gaan doen (vooral PvE of PvP dus).
    Maar als je pure dps PvE gaat is 2/48/11 toch wel het beste om te speccen (dat full frost outdps'd is onzin, 4 mages hebben het geprobeerd bij ons met de beste gear die er was tijdens BT).
    Als je frost wilt gaan dan zal het toch voornamelijk PvP worden en dan kom je snel in de buurt van 17/0/44 waarbij je tot Improved Counterspell gaat.
     
  16. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game 2 jaar gespeeld... 2 jaar teveel. Ik was een rogue, best wel pimped out gear. 5/5 tier 4. Heb een leuke tijd gehad, maar 5 keer raiden op een week voor een lange periode ging mij na een tijdje toch te ver. Heb m'n account toen verkocht voor een goed bedrag.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    1 mage full frost, rest arcane/frost. Dan zou het op zich nog wel kunnen werken, denk ik ;)
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
  19. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 2 leuke jaren hebt gehad was het toch niet 2 jaar te lang dat je gespeeld hebt? Je moet er gewoon mee kappen wanneer je er geen zin in hebt. Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten. ;)
     
  20. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er een 70 mage bij, naja zondag 70 gedinged :) shadowweave frost shoulders ofzo
    Ellewin is de naam, dranei! :)
    duurde 14 dagen played (zonder pvp denk ik rond de 10 :) niet slecht toch ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina