1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    lees de thread, al meerdere keren aan bod gekomen. ook een onzin verhaal trouwens.

    lijkt me zeer sterk dat new york "ontdekt" is door de nederlanders, eerder gebouwt ;) (of gesticht of hoe wil je het noemen)
    New york heette in die tijd ook nieuw amsterdam.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Deze vind ik leuk :D

    [​IMG]

    De multiplayer ziet er voor alsnog veel belovend uit..

    Ik vind het nu wel eens tijd worden voor ingame gameplay.. zowel van Single Player als Multi.. 8)_O_
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat artikel is nu al 4 keer langs gekomen. Het is een roddel, maak je er niet druk om. Als het straks waar is, dan kun je er toch niks aan doen.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zou ook een slechte marketings/economische zet zijn als GTA uitgesteld word naar het einde van het jaar. Deze tijd komen er maar weinig ''goede games'' uit. En steekt GTA toch wel uit voor de komende tijd.

    Wachten ze tot het eind van het jaar hebben we veelste veel andere goede games die uitkomen. En zal GTA veel slechter verkopen dan nu (niet dat het slecht verkoopt dan maar cijfers gezien) omdat simpelweg niet iedereen geld heeft om alle games aan te schaffen.

    Aangezien ik toch wel veel meer andere games hoger in mn verlanglijstje hebt staan die dit jaar uitkomen. En dat zal ongetwijfeld bij veel andere gamers ook zijn.

    En ook advertising wise is het niet goed, de kosten van het uitstellen van een game kost toch wel een flinke duit. Opnieuw campagne maken, opnieuw reclame maken noem maar op.

    Nee ik zie het niet nog eens gebeuren dat ie uitgestelt word, simpel weg omdat de game toch al voluit af is en er al veel mensen de games hebben kunnen reviewen. Game is zo goed als af om naar de press te gaan. En voordat het bedrijf is overgenomen zijn er al flink wat copies over de toonbank gevlogen.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Alsof men bij Take Two zo dom is om het bedrijf aan EA te verkopen voordat GTA IV wordt uitgebracht.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Sorry, het komt puur omdat sommige sites ineens met artikels komen alsof het gloednieuw nieuws is...een aantal games sites.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou.. EA heeft veel geld.. en als EA nou veel meer geld geeft als GTA IV straks op gaat leveren.. en ook nog eens Take Two overneemt.. dan zijn ze bij Take Two al binnen.. en EA ook.

    Het kan zomaar gebeuren hoor. Kijk maar naar Microsoft en Yahoo! Zelfde soort verhaal eigenlijk..
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat wel..maar toch....3 weekjes nog...come on.
     
  9. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik neem dit ook niet serieus hoor maar het zou kunnen ander voorbeeld google en youtube
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt niemand het een beetje raar, dat net zoals in de vorige set multiplayer screenshots die hier waren te zien, er nul komma nul voetgangers en automobilisten aanwezig zijn?

    http://www.xboxonly.nl/screenshots/984/Grand_Theft_Auto_IV/

    niks.. noppes... nada... geen andere auto's, geen voetgangers, niemand aanwezig in die nachtclub (laatste screenshot) alleen maar 4 spelers steeds.
     
  11. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks raars aan hoor, je kan voetgangers als host aan en uit zetten dus die staan gewoon uit :)
     
  12. zigabo0

    zigabo0 aka Furious Fingers

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:. Bron?
     
  13. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah heb je een bron? ik dacht ook dat je gelijk had maar toen ik even een gta4.net door heb zitten spitten (voor 2 minutjes 8)) heb ik het zosnel niet kunnen vinden

    EDIT:

    pfff 1 minutje later gevonden:
    Configuration of each mode can be adjusted by the host. Vehicles types, volume of traffic, number of pedestrians, police presence, weapons and weather can all be controlled.

    Link

    Lag ook niet een beetje voor de hand... :+
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Mooi hoor, vooral die box is groot!
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Super vet! :thumbs:
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me een slecht gerucht, GTA IV gaat niet uitgesteld worden om straks meer winst op te kunnen brengen, dat heeft de game helemaal niet nodig. EA koopt misschien wel Take Two over, maar zal GTA IV pas uitstellen als er nog aan gewerkt moet worden, anders zal EA hier ook alleen maar boze reacties over krijgen.
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Enig idee hoeveel $ er nu al in de marketingmachine van GTA IV is gestopt....als ze straks 1 week voor release gaan aankondigen dat ze GTA IV met kerst 08 pas in de schappen ligt, dan zijn ze miljoenen kwijt aan reclame die achteraf vals bleek te zijn. Plus het feit je schopt duizenden en duizenden mensen tegen de schenen die al 29 april a.s. in hun agenda heb staan als vrije dag om in de rij te gaan staan.

    Nee, ik zie het niet gebeuren dat GTA IV later pas dit jaar in de schappen komt. Bij EA zijn ze dom, maar blijkbaar niet zo dom....
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Screens vind ik erg matig trouwens. Als gta het van de sfeer moet hebben dan blijft daar vrees weinig van over in de mp. Echter ben na het zien van de sp filmpjes dan wel weer erg enthousiast :)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach ja, we moeten het maar afwachten he, het is nog maar 21 dagen. Als de MP dezelfde graphics heeft wordt het volgens mij een groot lagfest 8)
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    EA dom? Volgens mij niet echt, ze zijn hard op weg naar een monopolie in de game-industrie; als EA beslist een eigen console te maken en daar al hun games exclusief op uit te brengen winnen ze makkelijk van de concurrentie. Ze staan er fantastisch goed voor, als ze straks Take Two kopen (want dat gaat hoe dan ook gebeuren), en misschien over een paar jaar Ubisoft, en ik zie Sega ook wel een keer geldzorgen krijgen...

    EA is misschien slecht voor de concurrentie, en poept vaak dezelfde games uit met een ander getal erachter, maar ze zijn zéker niet dom.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina