Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik mijne ook soort van :p (ssst:p)
    ik zit op 9 uur en ben nog steeds lkkr bezig :)

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    heb hem ook al. Goed spel!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Morgen in de pauze van werk even ophalen, kreeg bericht van Dimension plus dat mijn bestelling binnen was.Had Crisis Core mooi even op tijd gereserveerd nog :)

Ben benieuwd, heb gehoord dat als je Kingdom Hearts goed vond dat je dit zeker gaat waarderen. Ik heb een gruwelijke pesthekel aan turnbased battles,ik wil gvd zelf kunnen rondlopen en de vijand aanvallen wanneer ik wil...en dat is CC dus, dan ben ik dus van de partij :). Mocht ie toch tegenvallen...dan ruil ik overmorgen de game in voor een bon voor een andere game (dat zal wellicht GTA IV zijn dan)

4. Mythe gard

Mythe gard Guest

ik heb em ook al, machtige filmpjes enzo
    Veel mizerie gehad met die pandora baterij voor crisis core erop te krijgen.
    Moet dus precies een sony kaartje zijn en geen magic gate sd kaartje.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ongelooflijke graphics, en dan heb ik het niet over de CG filmpjes. Uiteraard zijn die mooi. Maar de ingame cutscene en gewoon de graphics tijdens het spelen zijn werkelijk fenomenaal. Alsof je een PS2 game aan het spelen bent, misschien wel mooier.

Qua gameplay is ie ook echt leuk, al kan ik me wel voorstellen dat na te lang spelen die gevecht wel wat aan de saaie kant kunnen worden. Maar het verhaal en gewoon het geheel maakt het super.

6. Mythe gard

Mythe gard Guest

Je bent wel overpowerd in de game,amai.

7. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    heb van het weekend God Of War Chains Of Olympus gheaald en damn wat een game, graphics zien er super uit!!! doet zeker niet onder voor GOW 1&2, de gameplay is geweldig en werkt net zo lekker als op de ps2, geweldig spel!!!

8. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    nog even een vraagje, die remakes van Final Fantasy 1&2 op de psp, is het wat? ik heb vroeger wel een paar final fantasys op de NES en SNES gespeeld maar weet niet meer welke dat waren, is deze nog interesant om nu nog te spelen?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind ze nog steeds erg tof om te spelen! Komt omdat de gameplay en de rest van de game gewoon nog staat als een huis.

10. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    ja wat ik me nog kon herrineren van de games die ik gespeeld op op de NES en SNES was de gameplay oook tof, aleen is het een speel waar je nu zo door heen bent of zitten er toch genoeg side quests in om wel even zoet te zijn?

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Was er toch nog wel even een tijdje meer zoet hoor. :)

12. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    oke thanx:D, dan ga ik die denk ik toch nog halen, kan ik ff mee voorruit totdat ze bij ons eindelijk Crisis Core hebben:D

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Welke games zijn echt relaxed om op vakantie te spelen?
    Ik wil mijn PSP meenemen naar Italië komende zomer en zat te denken om Locoroco aan te schaffen. Games die ik al in mijn bezit heb zijn Tombraider Legend, PES 2006, Syphon Filter: Dark Mirror, Tekken Dark Ressurection en Tony Hawk Underground 2 Remix. Ik speel er niet veel op, kijk nooit films en gebruik hem ampers als muziekspeler. Misschien dat ik eerst maar eens een 1 gig stick of hoger moet gaan kopen. Iemand die mij wat dingen kan aanraden? Vermakelijke games op vakantie, wat handige tips etc..

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Alvast beide GTA Games en de nieuwe God Of War zou leuk zijn om mee te nemen.

15. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou God Of War halen, hij is echt super!! ik hem aan een stuk door uitgespeeld, iets wat ik normaal bijna nooit doe met handhelds, en ook als je ervan houd is Castlevania The Dracual X Chronicles erg tof, oude Castlevanias in een nieuw jasje gestoken

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, ik heb Liberty City Stories veel gespeeld bij een vriend van mij dus ik zou alleen voor Vice City Stories gaan. Is die nu nog steeds 40/60,-? En dan koop ik zowiezo ook Locoroco, lijkt mij echt een ideaale vakantiegame!

17. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Liberty City is imo wel veel beter dan Vice City, maar dat is misschien persoonlijk.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Volgens mij kan je hem in de winkels meenemen voor 20 euro of minder en tweedehands nog goedkoper.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nu Tales of Eternia liggen voor de PSP. Deze is geleend van een vriend zijn vriend van mij. Ik ben nog niet zo ver maar het is erg tof. Alleen jammer dat je steeds tijdens een gevecht het vanaf 2D ziet dus dat je heen en weer rent.

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat vechten blijft ook zo hoor :+ Maar de game is erg vet ja, meest gespeeld RPG op de PSP voor mij. 35 uur en nog niet uitgespeeld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina