1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten gewoon afwachten.Ben zeker overtuigd dat GTA gewoon uitkomt op 29 april.De graphics zijn volgens een aantal spelers erg mooi.De 360 zou meer een cartoony look hebben en de ps3 een meer warmer sfeer uitstralen en meer echter overkomen.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Idem dito lees mn vorige post maar. Ze zouden erg dom bezig zijn met een uitstel naar het eind van het jaar dat al vol zit met andere top games.
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is er precies online te doen in GTAIV? Zelfde soort MP als in GTA: VCS en GTA: LCS of ook gewoon online free roamen met je maten ofzo?
     
  4. Ruben NL

    Ruben NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    btw... over dat uitstellen: het was een analist die heeft gezegd dat rockstar misschien deze beslissing zou nemen vanwege de overname... dus niet iemand van rockstar zelf...
    Als het helaas dus wel uitgesteld wordt zoals de analist zegt, dan kunnen we verwachten dat het uitgesteld wordt naar het zomervakantiekwartaal voor extra winst en dus niet in kerst ofzo |:-

    P.S. hier de link van deze berichtgeving door gamespot: http://uk.gamespot.com/news/6188885.html?om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;3
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ze stellen hem echt niet uit. De game is bijna klaar, ze kunnen hem niet nog een half jaar laten liggen. Grafisch word het met de tijd minder en wie wil er nu een game spelen die er niet mooi uitziet (kijk naar halo3 wat vond ik die lelijk zeg voor een next gen game)
     
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk,
    Maar mocht dat zo zijn dan gaat GTA IV het duurste spel ooit voor mij worden.

    De Limited Edition ziet er echt gaaf uit, Had hem in de pre-order staan maar die gamezaak krijgt ze niet meer geleverd omdat de grote winkel ketens al teveel preorders hadden aangenomen en die voorgaan bij de leverancier.
    (Ga op releasedag wel op jacht naar een LE, Maar waarschijnlijk zal dat zonder succes zijn.)

    Anyway, ik heb er echt zin in, En die 3 weken zijn zo voorbij.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh... ik en ik denk heel veel GTA fans. De graphics zijn leuk, maar het gaat toch echt om de gameplay. Het is duidelijk dat IV er veel beter uit ziet dan San Andreas, dus dat is mooi meegenomen, maar het gaat mij (en waarschijnlijk vele anderen) toch echt om de nieuwe gameplayelementen. Halo 3 was namelijk ook gewoon een geweldig spel en de graphics vielen niet eens tegen. Ik bedoel als je daar al over gaat zeuren...
     
  8. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Ik weet niet of dat hier de juiste plek is.
    Als je hier GTA pre ordert, krijg je de game dan op de 29ste?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hangt er van af waar je pre-ordered. (en je moet een beetje mazzel hebben)

    meeste nederlandse shops zorgen er wel voor dat je games op rls datum binnenkrijgt, bij gamehubs en playasia echter kun je er op rekenen dat je m wat later krijgt
     
  10. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die uberhaupt nog ergens leverbaar en niet uitverkocht?
     
  11. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, waarschijnlijk wel:). Of het moet heel druk zijn;)
    Maar ik pre-order niet. Ik ga gewoon even naar de stad.
     
  12. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info. Twijfel nog wel. Ik vind het ook wel leuk om de stad af te schuimen en als je hem dan ziet staan, weet je niet hoe gauw je hem pakken moet.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die sfeer die de meeste mensen bedoelen zit ook helemaal niet in de MP denk ik. MP heeft een hele andere sfeer. Hoop dan ook dat ze de singleplayer niet hebben verminderd voor de MP, MP kan me gestolen worden. Vind het ook helemaal niet erbij horen, maarja dat vind ik dan.
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    "Grand Theft Auto 4": Signature Series Guide (Brady Games) (Paperback)

    En dat voor €12,50 inclu shipping bij play.com

    [​IMG]
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Is dat die Guide ? Ja toch ? Mooi prijsje, ook maar bestellen.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach.. Ik heb em toch bij de MM gereserveerd met zo een pre-order kit.
    Ik verwacht voor mezelf geen problemen.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik heb de hele week vrij. Begin zaterdag gewoon al met rondbellen. En tja mocht hij ergens in de winkel liggen dan lees ik dat hier wel.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb bij xboxhome in januari ofzo bestelt , verwacht ook niet zoveel problemen dan.
     
  19. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    gepreordered bij Dynabite! dit word echt een ÜberGame!! ik hou gewoon van de gameplay van GTA! die kan uiteraard alleen maar beter! dus heb niet echt Negatieve gedachtes bij 4 En ja de MP is mooi meegenomen! wel hoop ik dan dat ze ook CLAN support hebben (GANGS) of iets dergelijks dat is natuurlijk Onmisbaar bij de MP van GTA! maja we zullen wel zien
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan heel veel kinderen over de rooie als de game niet op de release dag binnen komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina