Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm je hoeft niet persé ingelogd zijn om je arcade game te spelen als je je x360 terug hebt. Wat je moet doen is:
    - Xbox 360 arcade game verwijderen.
    - Xbox 360 arcade game opnieuw downloaden
    en klaar is kees :) je hoeft nu niet persé "online/live" te zijn om 'm te spelen

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zo werkt het niet. Als je een nieuwe xbox met HD krijgt van Microsoft staat de licentie niet geregistreerd op de nieuwe xbox.

3. White Dragon

White Dragon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook, dat had ik vorig jaar augustus ook geprobeerd en toen lukte het niet.

Naar aanleiding van de post van DS]i[Ninja heb ik het nog een keer geprobeerd en nu lukte het wel. \o/

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mr Driller Online is best een leuk spel. Ik speelde eerst heel rustig, maar dat werkte niet. Daarna ging ik heel snel spelen, dat ging veel beter. Ik weet niet wat de beste manier is, maar snel spelen ging beter met veel meer chains.

Edit: Hoewel het spel Mr Driller Online heet is het online gedeelte kapot. Het klopt werkelijk van geen kant. Er is zoveel lag dat je na 3 minuten boren pas op 13 meter bent. Ter vergelijking, in de singleplayer ben je na 3 seconden wel op 13 meter. Dus de online modus moeten ze snel patchen, want nu is het onspeelbaar. Het valt me wel op dat de online gameplay van veel arcadegames slecht is.

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Even reageren op White dragon en DSiNinja.

White dragon, ik weet het, daar heb je gelijk in. Ik zou hier persoonlijk sowieso geen genoegen mee nemen. Ik heb de content gekocht en wil deze ten alle tijden kunnen spelen (ook offline of in system link). Tevens gaat het voor mij niet helemaal op omdat ik meerdere gamertags heb. Nu kan ik een deel van de spellen spelen als ik met de 1e online inlog, een deel met de ander. Dat is onwerkbaar.

DSiNinja, was het maar zo. Al was het zo eenvoudig geweest, denk je dat ik dat niet al lang geprobeerd zou hebben? Ik ben hier al sinds begin december (!) mee bezig.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat is eigenlijk het voordeel van meerdere gamertags?

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heb je nodig om bij sommige games met 2 man te spelen op 1 console. Maar bij mij is het vooral om de reden dat ik al eerder het probleem had dat ik niet meer offline bij mn content kon (wegens RROD en dan een andere console). Toen kreeg ik mijn MS points terug, maar die moesten op een andere gamertag. Dus vandaar dat ik nu dubbel zuur ben. MS points geven ze niet meer terug...

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geometry Wars: Retro Evolved 2 is really real

Snooping through the Australian OFLC's video game ratings website, a new and totally unannounced video game full of geometry has been discovered, resulting in us being uber excited.

The OFLC just published a listing for Geometry Wars Retro Evolved 2 today, which is super great news, except for the fact it doesn't look to be a 360 exclusive. According to the listing, the game is being published by Activision (and being authored by them as well) rather then Bizarre Creations and is categorized to be "multi-platform". That's about all the info we can pull from this ratings post and it's great to hear that we'll be treated to a true sequel (Geometry Wars: Waves doesn't count), even though we have to share with non-360 gamers. Bring on the geometry!

\o/

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Groot nieuws voor Zifnap:
    Deze woensdag Ikaruga voor 800 punten

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Eagis Wing is echt geniaal. Jammer alleen dat ik het laatste achievement niet kan halen 160.000 punten is bijna onmogelijk.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    185.000 moet ik ook nog steeds. Soms ben je er echt heel dicht bij. Je kan deze eigenlijk alleen halen als je met zijn 3'en of 4'en co-op doet en de rest doet alleen mee om in leven te blijven.

12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, dan wel. Maar meestal gaan hun dan gewoon schieten :9 't is ook zo'n leuk spelleke

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hem idd makkelijk halen met 3 man. Dan moeten zij gewoon aan jou linken, zodat jij een uberpowerfull wapen hebt. Dan moet jij telkes degene zijn die zoveel mogelijk mensen killt.
    maar als jij de powerups oppakt moet dat cker wel lukken ;)

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice! Alleen heb ik mijn Xbox nog steeds niet terug! :eek:

15. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3

Ik heb hem in mijn eentje gehaald op lokale 360 en dan met 2 controllers spelen :) Weet niet meer hoe het precies ging maar op internet kan je er nog wel wat over vinden. Het ging er gewoon om dat je aan elkaar gelinkt was en met de 2e player (die er eigenlijk alleen maar bij hangt) kan je dan ook als je snel bent de speciale wapens gebruiken.

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Net even de ikaruga trial geprobeerd. Kon het eerste level alleen op easy uitspelen. :lol:
    Vind het een erg leuk spelletje, dus zometeen maar ff naar de winkel voor 2100 puntjes. :D

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het wel leuk, maar ik houd het niet langer vol dan 10 minuten. Dit soort spellen worden voor mij snel saai. Vooral omdat het nogal pittig is.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ikaruga is inderdaad erg pittig, maar (en dat zal je verbazen) is eerder een puzzel spel dan een shooter. Het gaat continue om het volgende: neemt je schip dezelfde kleur aan als de tegenstander, dan ben je onkwetsbaar voor zijn kogels/lasers (sterker nog: je zuigt ze op en kunt ze inzetten voor een homing laser), maar daar staat tegenover dat jouw schip de tegenstanders ook maar beperkt schade kan doen met eigen kogels. Kies je de tegenovergestelde kleur, dan ben je zelf 100% kwetsbaar, maar doe je tegelijkertijd ook volle damage bij je tegenstanders en vallen ze als vliegen. Natuurlijk gooit Ikaruga beide kleuren in allerlei combinaties in het veld en er vliegen dozijnen kogels en lasers op je af... na level 1 wordt het alleen maar extremer. ;)

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het principe is erg leuk. Het speelt lekker en het ziet er goed uit. Maar dit soort spellen vind ik persoonlijk leuker in een arcadehal ofzow (niet dat we die in Nederland hebben). Thuis op de bank verliest het voor mij een beetje charme, omdat je een spel als dit in een half uur uit kan spelen. Na 10 minuten is het dan al te moeilijk voor mij. Tot dusver heb ik de trial niet eens uitgespeeld. Dus spellen als deze zijn gaaf, maar frustrerend. En frustrerende spellen speel ik niet ;) Online heb ik er totaal geen problemen mee als ik onderaan eindig, maar ik wordt nogal snel opgefokt als de singleplayer niet lukt na 1 of 2 keer proberen.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Join the club. ;) Het is gewoon een erg lastig spel en inderdaad het leukst in de arcade hal. Maar het blijft een vet spel, ook thuis. Ik vind de hele stijl gewoon mooi, muziek & graphics. Maar ik heb hem dus ook nooit uitgespeeld. Uiteindelijk moest ik Ikaruga ook opgeven, in level 4 als ik me niet vergis. Het werd me echt te lastig. Als je naar een hardcore game op zoek bent, is dit de game.

Bij deze een vet filmpje, genaamd "ideal", over level 1 van het spel. Deze speler is extreem goed. Hij verliest niet alleen geen levens (dat is nog redelijk gemakkelijk te doen als je vaak speelt), hij bouwt ook nog de maximale combo chain op van 134 punten. Een combo chain bouw je op door steeds drie tegenstanders van dezelfde kleur achter elkaar dood te schieten. Zoals je kunt zien "zuigt" hij alle projectielen op met hetzelfde kleur schild en schiet hij regelmatig (maar lang niet altijd) tegenstanders dood met de tegenovergestelde kleur. Zoals hij het doet lijkt het bijna gemakkelijk... maar dat is het dus zeker niet. :)

[yt]Aj23K8Ri68E[/yt]

EDIT:

Nog even speciaal voor Supremacy een extra filmpje, als extra "aanmoediging". Ik denk dat, als je deze hebt gezien, je blij bent dat je het spel niet hebt gekocht, Supremacy. ;) Geintje, level 2 is mijn favoriete level, mede ook door de geweldige muziek. Let vooral op het stuk in het pakhuis (+/- na 1 minuut) en het tweede gedeelte, waar je door een regen van kogels heen moet vliegen. Je ziet de speler vliegenvlug het schild aanpassen van wit naar zwart en omgekeerd. Ik weet nog goed dat ik mijn controller de eerste paar keren letterlijk door de kamer mieterde toen ik dit level speelde, maar oooh wat is dit level vet. Waanzinnig gewoon als je van dit soort spellen houdt. :thumbs:

[yt]i-zSi0xt9fY[/yt]

Laatst bewerkt: 9 apr 2008

Deel Deze Pagina