Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Europa wordt gewoon twee keer genaaid nu...

Eerst moeten we wachten, lokalisering denkt iedereen... vertalen kost tijd, etc.
    Dan duurt het wel even wat langer dan verwacht, en ondertussen heeft de USA de game alweer drie maand en is er hier nog niks bekend gemaakt... een tekort aan instrumenten zou het deze keer zijn.

Dan brengen ze doodleuk een maand of wat later een een grote lading instrumenten uit in de states.. BS dus, geen tekort... europa wacht maar lekker maar af terwijl amerika alle hardware eerst krijgt.

En dan dit nog even erbij... 240 euro voor de hele set, of een instrumenten pack ZONDER game?!?

EA en marketing gaan normaal best wel goed samen... maar welke mongool het deze keer voor het zeggen had, ik heb geen idee.

Ik denk dat veel mensen al behoorlijk zat waren van het wachten.. ik bijvoorbeeld, de intresse ebte weg, zeg maar.

Maar de liefhebbers hebben al die tijd zitten te wachten, en dan eindelijk na 5 maand wachten wordt bekend gemaakt dat ie eindelijk komt, krijg je nog zo'n belachelijke prijs naar je hoofd geslingerd.

Zal de verkoop goed doen.

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was blijkbaar nog niet genoeg!!! OOK DE DLC 2x zo duur |:-|:-|:-

Bron: http://www.videogaming247.com/2008/04/08/all-rock-band-euro-tracks-to-cost-160-ms-points/

Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Okee, het is officieel, EA is gek geworden. Wtf is het voor onzin dat de game duurder gaat worden dan de console waarop je 'm speelt?! En dan nog de DLC erbij, 160 MSP, dus iets minder dan €2 per nummer...

EA, VOOR 240 EURO HEB JE EEN FUCKING ECHT DRUMSTEL / GITAAR!!!

Ik zat er nog over te denken om Rock Band in huis te halen, maar met deze actie kunnen ze dat spel even in hun dikke, al-veel-te-goed-gevulde, gierige, Amerikaanse, vette reet steken!!!!1!!1!!1!one

EA:

Edit: En het ergste is nog wel, dit verkoopt helaas toch nog wel ook ben ik bang, zodat EA niet eens inziet in het feit dat zelfs Timmy uit South Park nog beter hun marketing kan doen.

/Mod Denk je nog wel een beetje aan je woorden en om je bloeddruk? ;) - Cookie

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ^^ eens :p idd bizar dat de game duurder wordt dan de console :|

5. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. die ga ik dus ook niet meer kopen =(

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het is iets van 370,- dollar. (omgerekend)

Vind het wel echt duur zo, voor 150,- kan ik het me nog wel voorstellen. Alleen 240,- voor een game :confused: dat is gewoon teveel.

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Lol, understatement of the year xD

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat het wel wat goedkoper word. Alleen is dit de info die we op het moment nu hebbe. Denk dat EA niet zo dom is om het voor die prijs te gaan verkope.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lijkt me ook bizar,.. maar de info ziet er toch redelijk officieel uit allemaal

10. Remco

Remco Guest

Haha kut EA, dit slaat echt helemaal nergens op..

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  12. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het zin om alleen de instrumenten te importeren en de game dan hier te halen?

oh en als je precies wil wat de amerikanen ook hebben. Dus instrument pack+nog losse gitaar (die pack heeft er maar1)+game
    =170+80+70=320,-!!!!

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mijn is alle xbox hardware regio vrij, dus dat moet zin hebben.
    ik heb alleen niet zulke b este import ervaringe, dus ik spaar wel ff...

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tis dan inderdaad voordeliger om de hele pack te importeren , de game weg te flikkeren en hier een losse PAL game te halen :/

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die instrumenten pack is zelfs ook nog maar met één gitaar inderdaad....

Ongelooflijk, geen Rock Band voor mij in ieder geval :emo:

16. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pakket is vandaag verstuurt dus krijg 'm waarschijnlijk morgen binnen :thumbs: (PS3 versie)
    En ben blij met het bericht van vandaag want ik ben nog zelfs goedkoper uit.
    Europa sucks.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er is niks mis met ons, er is eerder iets mis met EA. :eek:

18. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon massaal boycotten die handel, da's het enige waar zo'n bedrijf gevoelig voor is. Misschien ook wel leuk om eens te kijken of de publiciteit te halen is met dit bullshitverhaal.

Juist met een lage dollar zou dit spel in Europa lekker goedkoop moeten zijn. Iemand connecties bij een krant/TV/Radio misschien?

19. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    geloof niet dat zoiets zin heeft.... en denk ook wel dat het al in de krant gaat komen. guitar hero zagen we ook steeds vaker in het nieuws verschijnen.

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Haha sorry hoor, 240 Euro! *gaat snel verder met Rockband spelen op de PS3* :cool:

;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina