In de startpost staan wat dingen uitgelegt, bedoel je dat je dit verschijnsel hebt?: Zoja, dan heb je een Red Ring of Death, en is waarschijnlijk je moederbord stuk en zul je MS moeten opbellen.
alleen bij port 3 knipperde rood licht. ik zette het opnieuw aan en ik kon verder spelen op port 1. toen kwamen 2 vrienden en die hadden port 2 en 4. En port 3 ging dus niet aan of zo Oh, ik heb een foutje gemaakt. Ik had laatst mijn xbox verticaal neergezet. Nu d8 ik dat het port 3 was, maar het was port 4. misschien is het probleem wel anders. /Mod Dubbelposts samengevoegd, gebruik aub de edit-knop - the Matrix
In alle gevallen moet je de helpdesk bellen .. maar is hij nu niet meer rood dan? Dan kan je nog een keer kijken
nu is er niks aan de hand. Mijn 360 doet nu zoals het normaal zal moeten doen. Hij raakt niet overhit, hij loopt niet vast, hij leest alles nog enzo. Rood licht heb ik sinds vrijdag (toen het gebeurde) niet meer gezien
wee tiemand waar dit aan kan liggen: Als ik even afk ben van me xbox, dan gaat de controller uit, maar als ik dan de controller weer anzet, door op de guide button te drukken, dan start me xbox opnieuw op, had hier eerst nooit problemen mee.
Na net (alweer) met de xbox service lijn gebeld te hebben moet mijn xbox wweer opgehaald worden. Het leuke is wel dat de persoon die mij dit keer hielp mij 3 maanden geleden ook al hielp. Omdat dit de derde keer is dat mijn xbox weg moet mocht ik compensatie kiezen. Ik mocht 1 spel en 1 accessoire kiezen. Ik heb gekozen voor forza 2 en een wireless headset. Goede service natuurlijk maar toch is het weer balen dat mijn xbox weer weg moet. Hopelijk heb ik hem terug voor dat gta 4 uitkomt. Het probleem met mijn xbox was dat elke keer als ik een game erin deed hij de melding gaf dat ik het spel in een 360 moest doen om hem af te kunnen spelen. Die gozer van de helpdesk wist mij te vertellen dat deze melding van de cd komt en hoort te komen als je de disc bijvoorbeeld in een computer stopt. Oftewel het was een fout met het lezen en dit zat in de hardware. Ik krijg nu binnen 2-3 werkdagen een doos opgestuurd en daar moet ik mijn xbox + voedingsblok + voedinskabel in doen en ups bellen. Ik hoop maar dat alles goed komt aangezien ik hier vaak gezeik lees over verkeerde voedingskabels/blokken. Ik zie verder wel hoe het afloopt. (Hopelijk goed)
Ja als je xbox eenmaal de RROD heeft gehad en het daarna nog wel doet, dan is dat een teken dat je xbox langzaam kapot aan het gaan is. Beste is gewoon MS bellen en je probleem voorleggen.. Mijn xbox word morgen opgehaalt en omdat het de 3e keer is heb ik niet UPS STANDARD maar UPS EXPRESS SAVER... zodat het sneller gaat.. nou merk er niet veel van ^^
UPS heeft het dan ook druk met het ophalen van 360's. UPS is degene die het voordeel heeft van de onbetrouwbaarheid van de 360.
Haha, triest eigenlijk. De UPS medewerker die de laatste keer mijn 360 op kwam halen zei dat UPS nou niet bepaald onbekend was met de 360. Als ze doos nummer 3 (dacht dat het nummer 3 was, kan het fout hebben) zien, dan weten ze al gelijk dat het een 360 is.
Zo kwam net naar huis rijden van school. Zie ik in de straat een wit bussie staan. Rij ik door naar mijn huis staat net die vent van UPS, (die ik nou al onderhand ken) Niels voor de deur. Had mijn xbox + netvoedingschit al ingepakt dus hoefden alleen ff de labels te verwisselen. Hij vertelde mij dat hij dagelijks meerdere xboxen mee moet nemen en dat hij meervouding bij mensen langs kwam. Hij kende mijn naam zelfs uit zijn hoofd ... Maar wel mooie timing, nu maar hopen dat ik snel een nieuwe xbox terug krijg!!
Naar welke stad in duitsland brengen ze die dingen nou? volgens UPS tracker ding is mijn 360 nu al 5 dagen in frankfurt.. Edit: nu staat er dit: HERNE-BOERNIG, DE 08/04/2008 7:48 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE Is die dan al weer op de terugweg?
Ja dan is hij op de terugweg. Je kan hem morgen verwachten. Ga anders naar xbox.com en meld je aan. Dan kun je daar je nieuwe trackinnummer ophalen. of je belt even met microsoft
Hehe, het is ook gewoon te triest. Volgens mij heeft elke UPS Medewerker minimaal wel een paar keer een 360 moeten ophalen/terugbrengen. Heb nog geen voeding binnen gekregen, het zal wel binnenkort komen. Maak me eigenlijk er niet zo druk meer over, dat ding zal toch wel weer binnen een paar maanden kapot gaan.
Ik weet niet of het hier al een keer gezegd is, maar bekraste discs kun je vaak laten repareren bij een gameshop. Je hoeft er dus geen tandpasta op te smeren (dat werkte bij mij ook niet ) Ik heb vanmiddag mijn HDDVD van Planet Earth naar Gamemania gebracht, en binnen 5 minuten kreeg ik hem weer mooi glimmend mee terug. Voor een investering van 5 euro deed hij het weer perfect! Geen idee, druk je niet te lang op de knop oid? Vreemd probleem...
Ja als ik daar me 360 wil registreren moet ik bellen met de support staat er, en daar heb ik geen zin in, dus laat maar zitten wacht het wel even af dan!