The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik, zodra ik mijn Xbox terug heb uit Duitsland, eens proberen. :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die van mijn broertje is ook al stuk. Het schijnt dat een Xbox 360 negen levens heeft. Maar bij de tweede keer wil ik hem al door het verhemelte van Gates schoppen. Maar goed, die van mij is nog niet voor de tweede keer stuk gegaan en het moet niet gebeuren ook. ;):cool:

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Tering he, gisteren de Thieves Guild ook uitgespeeld, maar die laatste opdracht _O_. Ik ben er al met al twee uur mee bezig geweest en wat een uitgebreide opdracht, veel beter dan de final missies van de Mages Guild en Fighters Guild vind ik. Dit is meer zo'n ultieme diefstal a la Oceans 11 of in GTASA in Las venturas, maar dan compleet Oblivion stijl :p

Maar als ik het goed begrijp:

(Serieus, in deze spoiler ga ik het hebben over het einde van de Thieves Guild en een stuk tijdens de opdrachten. Als je de Thieves Guild nog niet hebt uitgespeeld en dit nog wel wilt, zeker niet doen, want het verpest veel verassingen)
    Als ik het goed begrijp komt er helemaal aan het einde in het Kasteel van Anvil bij Countess Umbranox de man die de brief heeft vervalst in een eerdere missie, genaamd The Stranger, die tevens de Gray Fox was?

Als dat zo is vind ik het wel humor hebben, dat ik die gast heb betaald in die missie en ik het geld later zo weer kreeg :p

4. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn eerste keer pas, en ik heb Oblivion ook op de PC. Alleen heb ik daar geen zeef-game.

5. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook voor de PC, daar had ik ook veel uur meer gespeeld. (maar wel alles op de laagste resulutie)

Toen heb ik maar lang geleden voor de 360 gekocht, en toen helemaal doodgespeeld.

Heb hem lange tijd helemaal uitgespeeld, maar om gewoon je skills te trainen en side-questen te gaan doen is ook heel erg tof. :D

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Klopt, is hij ook. Ik wist het al toen ik die briefquest kreeg en die vent voor het eerst zag.

Heb nu een PS3, dus mijn vrienden van Live zullen me niet zovaak meer online zien als anders. Nee, mijn Xbox 360 is niet stuk, maar gewoon even op vakantie in de voortuin.

Ik ben met Oblivion wel zo ontiegelijk rap geleveld. Ik ben net een paar weken bezig en zit al op level 31. Tevens heb ik al dagen lang security op 100, maar dat is easy met een bepaalde uitbreiding. Speechcraft heb ik gelukkig niet als Major, maar die eindquest voor de master zuigt heb ik in mijn guide gelezen. Ik ga, als ik even een PS3 adempauze neem, even flink in mijn kasteel trainen op blade. Half uurtje moet die wel op de honderd staan.

Zo, dat was mijn Oblivion update van voorlopig. Als men nog eens een goede grot wil, zeg het dan maar.

Hier ken ik er eentje: Op het eiland van de IC, tussen de brug en het waterfront is zit een aardige grot. Hier kun je vanaf level 20 ongeveer 10.000 loot vandaan halen. De helft is glass armor en een enkele misschien deadra. Succes!!! ;):cool:\o/:thumbs:\o/

Edit: @ The Matrix: Sluiten deze topic, er moeten een nieuwe komen. Graag met echt goede foto's van KOTN en SI als het kan. ;):9

Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  7. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Valt toch wel mee, was het niet dat je met elke (19) zwerver moest praten ofzo?

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat level ik nu snel zeg, heb besloten om fast travel niet al te vaak te gebruiken en ik doorzoek zowat elke ayleid ruin voor die beeldjes, en bijna elk fort, ben nu al 2 dagen onderweg om iemand te vermoorden:p

ik heb mijn illusion getrained( kan je heel makkelijkj doen dmv een frenzy spell constant casten op een zwerver)
    nu ren ik dus gewoon door elk fort, ruïne opzoek naar een schat, zonder dat ik iedereen moet verslaan:D

toen ik de game voor de eerste 2x uitspeelde nam ik niet echt de tijd, nu neem ik ruim de tijd voor alchemy, en sommige boeken blijken leuk te zijn,

een aanrader is de Lusty Argonian maid:p

Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand tips om je Mercantile en Restoration te trainen?

10. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    restoration, tja wat ik met mijn 2e caracter heb gedaan (puur mage) is dan gewoon terwijl je rondloopt een lage restoration spell blijven gebruiken. die duurt van alle magie skills het langst en opzich is een goede mage altijd in bezit van een martle en pestle zodat hij van een demorea heart een healt potion kan maken. of een goede invisible spell, dus ik vraag me af of je het op 100 procent nodig hebt, aangezien die spells rete veel van je magie vragen.

en merchentile, tja, veel verkopen, dus je koopt honderd pijlen en verkoopt ze stuk voor stuk, het gaat namelijk niet om dat je er 100 in een keer verkoopt maar dat je 100x iets aan de trader verkoopt.

hoop dat je zo door kan.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat van Restoration dacht ik dus al. Ik heb 300 Magicka zonder enchantments en Intelligence en Wisdom op 100 dus dat is geen probleem, hoopte alleen dat het sneller kon.

Dan van Mercantine wist ik ook al. Is alleen ook zo saai. :'-(

Btw, hoe krijg je je Magicka boven de 300? Kan wel met Enchantments, maar dat is maximaal 24 per kledingsstuk.
    1 broek, 1 shirt, 2 ringen, 1 amulet, 1 kap, 1 paar schoenen, 1 paar handschoenen = 8 * 24 = 192
    Maar ik heb een hoop andere kleding en sieraden met enchantments als Reflect Damage en Absorb Magicka, die ik niet wil inleveren tegen een Magicka boost.

12. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    tja je zult de andere dan toch op moeten offeren, naar mijn weten kun je geen 2 elementen op 1 item enchanten. maar je kunt het splitsen, 2 ringen 1 amulet en je schoenen magic boosten en de rest absorb, reflect en fortify ofz

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Weet ik, weet ik. Het is alleen zo dat loot vaak veel betere enchantments bevat dan kleding waarbij je dat zelf doet. Ik heb een robe (die dan wel broek en shirt dekt) met 25% Reflect en 30% Absorb Magicka. Om maar een voorbeeld te noemen. Ook heb ik de Mundane Ring, meer dan 21,000G waard en zitten een hoop Enchantments op. Denk aan Shield, Reflect, Absord. Ga ik echt niet inwisselen voor een ringetje +24 Magica. Klopt dat trouwens, dat een Grand Soul +24 Magicka geeft? Of verschilt dit naarmate je leveled?

14. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe train je Security en Blade zo snel? Met welke uitbreiding en welk kasteel en hoe? :)

15. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja ligt zeker aan wat voor soulgem je gebruikt, hoe sterk je enchantment wordt.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Blade doe je met een uitbreiding die enkele maanden geleden nog gratis te downloaden was. Verder moet je voor security even een paar bladzijden terugbladeren om het antwoord te bekijken dat ik al op je vraag heb gegeven. ;):9

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik, maar is 24 per enchantment de max?

Damn, ik heb echt gevoel hier als een Oblivion leek behandeld te worden. 8)

18. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de enchantments moet je die stenen uit sigil towers gebruiken.. savegame maken voordat je laatste kamer van de toren in gaat, en hopen dat je sigil stone magicka +50 krijgt.. zijn de krachtigste enchants uit het spel.. zitten ook goede absorp en reflect sigils bij als je geluk hebt...

Als je hem dan savet voordat je de laatste kamer in gaat, kan je opnieuw laden als de sigilstone die je krijgt je niet bevalt.. Hij wordt nl gespawnd als je de deur door gaat...

Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  19. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh ok, die gratis uitbreiding heb ik ook. Alleen nog niet echt benut. Ik gok dat je er een soort dummy hebt om op te trainen?

Edit: Dummy orc, en je bedoelt zeker 'Thieves Den' toch?

Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Inderdaad. Die Orc bij dat kasteel en bij Thieves Den heb je een security kist waar niks in zit. Wel word aangeraden de skeleton key te gebruiken anders ben je zo door je lockpicks heen. Ik had hem binnen een half uurtje ongeveer van 82 naar 100. Ben nu level 32, vang 2K minimaal voor TD uitbreiding. Heb er alleen weinig aan als mijn 360 stuk is. Maar goed, als die terug is ga ik er weer mee aan de gang. ;):cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina