Ik kan ook nog wel helpen met aanvallen op The Phantasm... ben toch nog niet helemaal gestopt. ik doe net zoals een paar anderen, legers maken en mensen aanvallen
Ik vraag me af waar ik m'n 3e kolonie neer zal zetten. Ik heb al Sulphur, Wijn en Marble dus de logische keuze zou Crystal Glass zijn. Maar ik heb hier nog niet zo heel veel van nodig gehad, dus wat zal ik doen?
schip gestolen Hallo, Ik ben nieuw hier en speel sinds een paar dagen Ikariam in de duitse versie. Ik heb een vraagje. Iemand heeft een schip van mij onderschept en mijn schip vaart nu al 3 dagen van de posidonien naar racherstad heen en weer. Hoe krijg ik mijn schip weer terug? heb al geprobeerd de haven te blokkeren van posidonien maar dat helpt niet. Heb Posisdonien gevraagd mijn schip terug te geven maar hij weet ook niet hoe dat moet, iemand een advies voor mij? gr. toetje35
geen idee. denk dat de duitse versie verder is ofzo ? zou niet weten hoe ik een schip moet onderscheppen ?
Als ik naar mijn trading posts kijk is marble altijd schaars, en als het wordt aangeboden is het tegen een flinke prijs, dus op zich is dat idd niet zo heel onverstandig. Als je het niet nodig hebt kun je het altijd traden
idd , net nog voor 75.000 in een keer verkocht ..Denk dat ik ook voor een 2e marble ga, en dan gewoon verkopen/ruilen
Te laat Heb helaas Crystal Glass gedaan. EDIT: Ik kan natuurlijk deze kolonie abandonen en dan er eentje starten op een marble island. Nu is er nog niet heel veel verloren. Wat denk jij?
World > Queryos[86:63]>Arconyian Hmm sulphur had ik net wat minder in de aanbieding maar oke, ik heb 2100 sulphur liggen.
ik zou zeker niet abondenen en crystal heb je heel veel met research ik heb spijt dat ik niet eerst crystal heb gedaan.
Tja hoe je het wend of keer...2 marble colonies in verhouding met 1 van de anderen is wat je nodig hebt.
heeft er iemand niets te doen en wil iemand de grond inboren weet ik wel mooi persoon daarvoor.. eerst blockkeert die mijn haven en 4 schepe verlore toen 40 poppekes kwijt en van alles 2000 a 1000 goederen gestolen alles is nu dood bij mij Saluios[50:30] > Ur-Quan # Name: Ur-Quan # Town size: 14 # Player: UraniumBurner # Ally: d20 Total Score:19,267 Military Score:180,320 Gold Score:77,859 zo wie zin heeft? danku