1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand mij vertellen hoe je je amulet oplaad zodat je een draak kan inroepen
    want voorderest ben ik klaaar voor de batrtle op Darkwater
     
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Darkwater? Da's eiland 1... Euh... Volgens mij heb je in Darkwater een "rood portaal" (6 stenen in een cirkel met rode gloed; ergens linksboven de hoofdingang van Darkwater); daar moet je heen, even op B drukken om te summon'en, dan wordt je amulet opgeladen en daarna moet je naar de Dragon Stones om een draakje geboren te krijgen.
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    tis me gelukt thanks, ff suicide run gemaakt :9

    op naar het 2e eiland!
    vind het echt een topper deze game :thumbs:

    klein vraagje,
    Friend Of The People
    Power-up over 500 Vikings in your armies with runic magic
    wat moet je voor die achievement doen
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    valt hard dan mee met deze game? ik krijg em morgen binnen.. denk dat ik em dan ook maar op hard doe als het simpel is..
     
  5. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Domme vraag maar wat denk je ervan om eens te Googlen bijvoorbeeld ipv elke vraag hier neer te zetten?

    Je moet gewoon je Rune Magic inzetten zodat 500 Vikings hetzelfde kleur/type wapen hebben als jij.
     
  6. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    hell verslaan

    hallo hoe versla je hell. Ik word er helemaal gek van. Ik weet dat je dus die krachtstaven kapot moet slaan maar, dan komt het ik word lijp van dat vuur heel de tijd wachten tot het eens een keertje ophoudt. Dan opschuiven naar volgende vakje weer die staaf kapot maken. Die gozertjes blijven maar komen ik krijg iedere keer drie van die palen kapot dan is het over met mijn health en kan ik van voren af aan beginnen iemand een bepaalde strategie.8)
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Simpel, linkertrigger ingedrukt houden en af en toe op A rammen. Dan duw je die mannetjes in het vuur en gaan ze vanzelf dood.

    Wat ook handig is, is om voldoende potions, firepots en dergelijke mee te nemen in die battle en dat allemaal te bewaren tot na je staaf 3 kapot hebt gemaakt. Verder het advies om gebruik te maken van Lightning-cast omdat je dan hele sterke vijanden optilt en hun levensenergie overzet naar jouw mannetje.

    *kleine edit*
    Voor elke staaf in het spel geldt; 1x rammen en dan linkertrigger indrukken want de kans dat iemand je probeert neer te meppen is aanwezig. Als er minder dan 5 vijanden zijn, ben je sneller met mensen opzij duwen met trigger+A dan dat je ze probeert af te maken.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  8. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ok gaan we proberen. thanks voor de uitleg.
     
  9. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit een beetje te twijfelen om dit spel te kopen. ziet er wel vet uit, maar lijkt het een beetje op het spel Spartan op de xbox? want dat idee heb ik wel een beetje
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik kan het spel je echt aanraden, ik vermaak me kostelijk met dit spel en geef het een dikke 9.
    ik heb spartan niet gespeeld.. dus kan daar weinig over zeggen.

    Klein vraagje.. ik zit nu op het 2e eiland en heb alles zon beetje gedaan.
    Kan iknu eerst de barracks van holdenfort opblazen en daarna de skulls in holdenfort gaan zoeken of kan het dan niet meer?
     
  11. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik het al een keer gezegd maar nu dan nogmaals voor iedereen ;) :

    Skulls kan je zoeken op elk moment VOORDAT je een stad AANVALT

    Goed, dat gezegd hebbende: 1000G in Viking is binnen... Het ging soepeler dan verwacht op Hard maar heb net wel even erg hard zitten schelden op sommige beestjes...:lol::lol:
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gefeliciteerd man!
    Nu snel inleveren bij mij :+
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net het 2e eiland uitgespeeld, blijft toch een heerlijk spel :D

    eiland 3 ziet er vet uit :D
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tering, ik kom al niet eens door eiland 2. Mensen als die Smit hebben deze game al op Hard uitgespeeld, ziek gewoon. ;)8)
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    nou moet zeggen, de game begint op ''hard'' op eiland 3 behoorlijk pittig te worden! - welvet :thumbs: maar frustrerend zonuendan :p
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Same here.
    Ook in het 2e eiland en moet nu ergens wat mannen bevrijden in een zwaarbewaakt fort.
    Niet te doen gewoon.

    Heel veel enemy,s en dan heb je nog 2 van die hele grote badguys |:-

    Verder wel een erg leuke game!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedoel je Holdenfort misschien of gewoon zo klein kutkamp? Als het Holdenfort is dan moet je even een paar pagina's terugbladeren daar staat wel een uitleg van iemand hoe je die moet halen. Misschien niet helemaal duidelijk, maar ik denk dat jij het ook wel zou kunnen snappen. Ik weet dat er op het tweede eiland, in het noorden, zo kamp is waar je een pot kan laten ontploffen zodat je voor afleiding zorgt en waar er tig van die grote gozers voor die gevangenis met die vikingen staan, maar daar heb ik maar een tip voor: Blocken en Aanvallen afwisselen. Ik heb dat ook nog niet gehaald, maar ik zorg wel een keertje dat er iemand is die dat even voor mij kan regelen. Een XP gamer zoals een van mijn broertjes. ;):9
     
  18. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb denk ik een probleem...
    Ik zit op het derde eiland en heb alles gehaald, alleen hij geeft aan dat ik nog 1 viking clan moet bevrijden. Ik heb ze echter allemaal gehad. Nu staat er aan de kust bij de Distillery een paal, waar normaal gesproken 3 vikings vastgebonden zitten. Deze heb ik echter al bevrijd, alleen de paal blijft dus 'gloeien' Ik kan ook niet meer op B drukken :confused: Verder al heel het eiland rondgelopen en kan dus niets meer vinden... Iemand anders hier ervaring mee?
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    miss wat vijanden in de omgeving slachten? - soms heb je ze bevrijd maar moet je nog wat enemys killen die ook je viking maten niet zien voordat dat gebied bevrijd word
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ga zo beginnen aan de battle voor thorvik \o/\o/
     

Deel Deze Pagina