Ik ook niet meer, aangezien er geen Bob-Omb Battle in blijkt te zitten. En Bob-Omb battle is de coolste battlemodus
OMG, dat zit in ook PES 2008 en dat is echt zo lame. Dit is juist een spel wat zo leuk zou zijn met voice chat. Maar ja, ik zal 'm wel kopen. Nu al een review... Maar ja, ff gelezen en jammer dat ze ook de online gameplay zo standaard hebben gehouden.
Ja ik vond het ook al zo vroeg. Persoonlijk kan het online gedeelte me niet zoveel schelen omdat ik toch niet online kan met m'n Wii (of ik moet zo'n lan adapter kopen). Ik ben in ieder geval blij dat het sturen goed werkt en dat het erg op de DS versie lijkt. Want om eerlijk te zijn werd ik niet echt vrolijk van het stuurtje toen ik het voor het eerst zag (en ook niet van de lelijke graphics). Maar goed, toch de moeite waard dus. Er zijn eigenlijk best veel spellen die ik nog wil kopen voor de Wii. Mario Kart, No More Heroes, dat duikspel, PES 2008, Bully, Mario Strikers, Metroid... En dan moet ik ook Zack & Wiki, Trauma Center, RE:UC en Super Mario Galaxy nog uitspelen.
Heb de game inmiddels! Man, wat een toffe game zeg! Valt me op dat de banen veel voller zijn en dat er veel meer gebeurt. De besturing met het stuurtje werkt echt waanzinnig goed!! Echt heel erg tof.
Vind ik goed! Moet wel zeggen dat ik de 150cc klasse nog niet geprobeerd heb (hier rijden karts en motoren gemixed). Elke character heeft z'n eigen eigenschappen, die allemaal hun voordelen of nadelen hebben. Zitten best wel flinke verschillen tussen. Ook tussen de 3 karts of motoren die je kunt kiezen zit veel verschil. De motoren sturen trouwens echt prima. Echt een super groot compliment voor Nintendo. De besturing met het stuurtje is zo waanzinnig tof, eenvoudig en heel erg toegankelijk!
En dan te bedenken dat Edge de game maar een kleine 6 heeft gegeven Anyway, ik heb hem hopelijk vandaag. Was gisteren te druk met project... Zit de Bob-Omb Battle er in?
Edge is gewoon echt een klote blad. De game is echt ronduit waanzinnig. Ik zal straks even kijken of Bob-Omb Battle erin zit. Trouwens, wel apart. Toen ik MarioKart opstartte kreeg ik de melding dat ik een update voor een nieuwe firmware moest downloaden. Nog nooit gehad met een Wiigame.
Nee? Ik wel, maar mijn Wii is niet 24/7 met het internet aangesloten. Maar nu wil ik weten of Bob-Omb Battle erin zit
ook nunchuck (stuurtJEe = wiimote in een stuk plastic). Als je met analoge stick speelt kunnen anderen dit trouwens wel zien.
Volgens de reclame met Wiimote/Nunchuck, maar waarom zou je dat doen? Gewoon lekker met alleen de Wiimote en dan draaien maar
Ik raad je echt aan om met het stuurtje te spelen! Het werkt echt heel erg goed. Je wilt niks anders meer als je het eenmaal geprobeerd hebt.
geen Bomb dus Damn, dat was nou net zo gaaf. Bij die 'Coin Runners' moet je gewoon zo veel mogelijk coins halen ofzo?