En wat vinden jullie het beste spelen gamecube controller of met dat stuurtje? persoonlijk lijkt het me met een controller nog altijd fijner.
Ik vind het wel heeeel erg wennen nog met dat stuurtje, maar ik begin er nu wel aardig in te komen Echt, deze game rules Ik zal ff mijn Friendcode zoeken, moeten we maar eens met dit forum gaan racen
Racen EN Battlen. ff een teambattle ballonpoppen Met zn drieen komen we al ergens, maar we moeten echt een avond afspreken met zn allen. Dan komen we denk ik toch al op zo'n 7-8 mensen
Heb zojuist de online-mode geprobeerd. Werkt prima en is erg tof! Alleen jammer dat er nog redelijk wat mensen zijn die niet met het stuurtje rijden (lees Italianen).
Hij lag gisteren al in de winkels (ik had hem zelfs dinsdag al). Vandaag zul je de game zeker vinden.
Mario Kart Wii 150 CC Special Cup Rainbow Road Yoshi op de motor http://www.gametrailers.com/player/usermovies/200749.html?playlist=featured
Rainbow Road is en blijft klote. Heb ondertussen wel al alle cups gehaald op 50cc. Er zitten een aantal erg leuke banen tussen de nieuwe. Vooral de baan met de rivier/waterval en het onderwatergedeelte is geweldig!