Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Omdat ze nu in de normale playlist verschijnen.

2. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Klote, nou moet je weer eerst 85 potjes in- en uitgaan voor je eindelijk een keer broadcast kan doen... :'-(

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Viel bij mij wel mee, het 2de potje die ik had kreeg ik gelijk Broadcast. (HQ)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Klote, nu moet je eerst weer alle normale maps af voordat je weer eens Broadcast oid krijgt. Dan zijn die oude maps toch niet meer zo vermakelijk (gaap).
    Ik wil gewoon weer S&D op Broadcast spelen met dubbele XP! :+

5. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbele XP?

hoe krijg je die?:p

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Dat was vorig weekend zo met de speciale maps.

7. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bagger man, Net lekker potje, gaat de accu van m'n controller leeg =( Dus dat wordt 8 uur wachten. Veel mensen op het IW klagen over lag en dat ze nooit de host zijn, nauwjah, ik heb het omgekeerde. Ik ben 80% van alle games de host, als hij start via een lobby. De game speelt dan lagloos, maar als je dan bijvoorbeeld wilt leaven ivm invite, eten, of zoals net, de accu opnieuw opladen, kom je steeds te zien dat host ended game. Dan ben ik meestal stil, anders gaat men me afzeiken, maar ik vind het ook niet leuk voor de andere mensen eerlijk gezegt.

Het raarste is nog wel, dat ik bijna altijd de host ben, terwijl ik draadloos Internet heb. De afstand tussen m'n xbox en de router is 3 verdiepingen, en toch heb ik nauwelijks lag. Natuurlijk is dat erg fijn, maar een vriend van me heeft hetzelfde internet pakket, maar hij lagged aardig vaak (rode connectie) en heeft vaak belabberde hosts :confused: en hij heeft een kabel ipv draadloos |:-

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Batterijen, altijd handig.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gister even ingeschreven bij gamer.nl, als je je email adres invult maak je kans op de map packs gratis.

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Blehh vind het ook maar kut dat de variety gametypes weg zijn. Ik wist niet eens dat ze weg gingen. Dus ik dacht dat hij de maps niet kon laden. Dus ik opnieuw gedownload :) Mja dat word dus helaas wel wachten tot er een nieuwe map voorbij komt. Mja niet dat de oude maps saai zijn mja ik wil de nieuwere toch wat meer spelen.

11. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ff btw is een deel 9 niet op zijn plaats?

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook op de zolder via draadloos en heb ook geen last van lagg, gelukkig ben ik bijna nooit Host. ;)

13. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Tot zo ver call of duty voorlopig. Het is een geweldige game, zowel off- als online, maar ik heb het effe helemaal gehad. De shitload aan grenade launchers en campers die ik de afgelopen dagen tegenkom is gewoon echt niet leuk meer. =(

Speel wel nog gewoon mee op zondag, maar verder is het tijd voor een ander genre.

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mede daarom heb ik COD4 geruild tegen Burnout Paradise en ben ik nu opzoek naar COD2. Aan die game heb ik echt veel betere herinneringen vergeleken met COD4!

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu ook wel even gehad met COD 4, niet eens zozeer door dingen die niet goed zijn aan het spel maar wel omdat ik het al een hele lange tijd heb gespeeld offline en online en ik nu weer zin heb in wat anders. Ik weet sowiso dat ik met plezier zal terugkijken naar dit spel in de toekomst :thumbs:

16. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de Golden AK47 binnen, ziet er wel cool uit. Shotgun had ik al, nu eerst de Dragunov en daarna de rest.

Heb verder alle challenges gehaald maar helaas krijg je daar niets voor (wist ik al) maar is toch jammer.

Ben en blijf in de 1e prestige heb ik besloten. Dat embleem is wel lelijk maar ik doe het er maar mee, heb geen zin om weer voor tig-duizend headshots te moeten gaan.

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben het spel nog niet echt zat. Online speel ik het wel wat minder dan eerst maar ik ben nu bezig met de campaign nog eens op veteraan te halen. Heb cod2 ook maar gelijk voor een leuk prijsje gekocht, dan heb k in de vakantie tenminste ook nog wat te doen:)

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik sta 1 op de 10 is een headshot. Sta op 948 hoofdschoten en 9000+ kills. Assist is ook zo'n 900+ 8). Nu level 33 (4de prestige). Spel blijft gewoon vet!

19. Tha Niekertje

Tha Niekertje Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister besloten om in mn 5e prestige te blijven en gouden wapens te halen Gouden Dragunov is al binnen ziet er super vet uit! Nu op voor de Gouden Ak 47 zal wel ff duren helaas :mad:

20. Tha Niekertje

Tha Niekertje Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0

Play&charge kit doet wonderen!! Ik kan niet meer zonder \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina