De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    maar kun je hem dan blijven herhalen, das de vraag.
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik denk het niet,en eerlijk gezegd is het ook wel heel erg omslachtig. Raar dat je een dergelijke optie niet uit kunt schakelen op een gemakkelijke manier. :{

    Ik begrijp er echt niks van, gisteren een uurtje zitten gamen, contrast op 45 en nog last van image retention. :x:x:x
     
  3. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    TV vandaag dan eindelijk gekregen. Prachtig beeld. Wel even een extra hdmi kabel kopen voor mij hd-dvd speler. Games gaan heel vloeiend, zwart wordt perfect weergegeven en natuurlijk super scherp. Ik ben tevreden.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, je kan ook gewoon de break-in dvd downloaden ;)
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net een idee,

    Als je muziek afspeeld via de xbox dan start de playlist weer van voor af aan zodra die afgelopen is.
    Als je dan op je dashboard in de music player gaat zitten en die visualisatie op het volledige beeld gooit en dan je geluid uitzet blijft er als het goed is constant bewegend beeld op je tv.

    Test het maar even als het goed is moet dat werken.
    Hoop dat je hier wat aan hebt.



    @ kwdtje, Welke Break-in dvd?

    Edit: Mijn 250ste bericht op dit forum, En ik zag net dat ik mij 3 dagen voor mijn verjaardag (16 Feb.) had aangemeld in 2006.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Gedownload inmiddels, maar hoe lang moet je deze gebruiken? Hij gaat geloof ik 16 uur door. :)
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    100-200 uur :)
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    :p Grappemaker, ^^
     
  9. DGTyrael

    DGTyrael Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er iemand meer uitleg verschaffen over de break-in? Voor wat dient het en hoelang moet je hem gebruiken?

    Tevens: kunnen zwarte banden "inbranden"?
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ze staan er altijd wel, dus kan net zo goed in branden als de rest. in het begin gewoon de aspect op auto laten staan, dan vergroot ie het beeld wel een beetje, maar dan ben je af van die zwate banden.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Euhm, een Plasma moet ongeveer 100 tot 200 uur inspelen, dus als je even niks aan het doen ben kan je hem het beste aanzetten. Dus niks grappemaker ;)
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    waarom zou je dat doen? kost ik weet neit hoeveel stroom, en dan kijk je er niet eens naar. ik heb nu al 100 uur, alleen door er zelf op te gamen, films kijken, en dat doe ik dan veel liever dan 100-200 een film opzetten, terwijl je er zelf niet bent. maar dat is natuurlijk je eigen keus.
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen zin meer hebt om er voorzichtig mee te doen, maar gewoon de tv wil gebruiken hoe jij dat wil.

    Dan is het een goede mogelijkheid om de tv overdag gewoon 9uur die dvd te laten afspelen, als jij bijvoorbeeld naar je werk bent ;)
     
  14. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een budget van 500,- zit ik te twijfelen tussen een 32" HD Ready LCD TV of een 24" Full HD Monitor. Ik zit op zo'n 2 meter van de TV/Monitor; zou een 24" monitor genoeg zijn? Ik weet niet of de budget 32" LCDTV's goed genoege beeldkwaliteit hebben; zoals de LG 32LC41/51/52.

    Iemand die voor dezelfde keus heeft gestaan?
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    zit zelf 2 meter ervanaf heb een 37" , maar ik zou voor 32"hd ready lcd tv gaan. Heb je ook nog tv, en full hd heb je nog niks aan.
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de tv gaan. 24" monitor is veel te klein om het verschil tussen HD-R en F-HD te zien.

    Een 32" kan je ook nog als tv gebruiken inderdaad, zijn zat leuke tv's te vinden!
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ja zoiets las ik inderdaad ook. Ik zal maar veilig gaan zitten en 200 uur gaan doen. Is de kans op inbranden dan helemaal weg?
    Wat een gezeur eigenlijk zeg, ik mis het echte plug _ play nu best wel een beetje. :{:'-(
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je dat ervoor over hebt dan moet je een plasma nemen. Zo niet? Dan moet je voor LCD gaan of het risico lopen dat je plasma inbrandt.

    Ik heb er weinig problemen mee, want het contrast op 40/50% = 15.000:1 naar 7500:1 = altijd nog hoger dan een LCD tv ;)

    Gewoon veel uren maken met dat ding, komt het vanzelf goed :D
     
  19. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt; 24" lijkt me ook te klein om het verschil tussen 1080p en 720p/1080i te zien. Een monitor kan echter wel dubbelen als monitor voor m'n laptop; aangezien ik graag fotografeer komt zo'n resolutie natuurlijk goed van pas.

    Ik heb al een TV (zo'n bakbeest) maar een mooie LCD is natuurlijk welkom; lastig...

    Keuzes, keuzes.. :x
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    je kunt de lcd ook als beeldscherm gebruiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina