pes 2008 Champions League! zonder geld!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 23 mrt 2008.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekers wel verdiend hoor. Je kwam er een stuk of 5 keer gevaarlijk uit waarbij ik goed weg kwam. Het was wel 1 van de slechtere wedstrijden die ik heb gespeeld, maar dat kwam waarschijnlijk omdat jij dat afdwong. Mijn passjes kwamen steeds niet aan enz. Met mazzel kwam ik dan nog op 2-3 waarna ik nog wat probeerde te forceren door Toure te wisselen voor Eduardo da Silva. Helaas.

    Wordt nu nog lastig aangezien ik kansloos verloor van Rolluf83 en Bauke gelijk tegen hem speelde, dus die zullen wel ong even goed zijn.
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Kan je morgenavond?
    Anders mag je ook gewoon als je me online ziet komen even een invite sturen.
    En dan zullen we eens Real Madrid - A.S. Roma spelen! :cool:
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je nog niet online gezien na zaterdag, toen dacht ik : ik speel maar niet met die laggevallen. Daarna heb ik je niet meer online gezien anders had ik je zeker weten benaderd. Over morgenavond, ik weet het nog niet want ik zit midden in een toetsweek, zou ik even moeten kijken of ik tijd heb om te pessen.:thumbs:. P.S. ik hoop dat ik de nederlaag kan revancheren...
     
  4. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool - Newcastle United 4-3

    1-0 Riise
    2-0 Voronin
    2-1 Viduka
    3-1 Kuijt
    3-2 Viduka
    3-3 Owen (PK)
    4-3 Kuijt

    Sportief potje zonder rode kaarten

    Het was een latertje, maar daarom niet minder spannend en leuk als de eerdere pot die ik speelde vandaag. Dhirin is aardig goed moet ik zeggen, we waren aan elkaar gewaagd vond ik. De helft van mijn middenvelders had een hele slechte conditie en Torres ook. Dus Riise, Sissoko en Voronin daar maar voor in de plaats. Kwam al snel uit een corner op voorsprong en een leuke wedstrijd volgde, waarin Dhirin uiteindelijk tot 3-3 kwam door een penalty (schwalbe? ;) ) ik blokte daar gewoon de bal dacht ik. Ik kon daarna gelukkig weer net voor tijd de pot beslissen in mijn voordeel.

    Gaat aardig, 2 gespeeld 6 punten :9
     
  5. Dhirin

    Dhirin Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was een leuke pot inderdaad erg spannend. Die penalty was wat gelukkig ja. Liverpool scoorde 2x uit een corner. Dat was erg jammer. Ik denk zelf dat een gelijkspel op zijn plaats was. Snake is een goede speler en wacht op de volgende keer:9
     
  6. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Chelsea kun je zatedagavond 21.00?
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik wil graag de wedstrijd tegen sevilla spelen,, Alleen hij heeft nog niet 1 wedstrijd gespeeld.. ?
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    je kan hem beter een message op xbox live sturen. Hij is namelijk geband van het forum en daarom kan hij het wel lezen maar niet reageren.
     
  9. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Chelsea-Olympique Lyon 1-2
    0-1 Baros
    1-1 Shevchenko
    1-2 Benzema
    Leuke wedstrijd waarin we aan elkaar gewaagd waren. Gelukkig schoten mijn spitsen ze er nu wel in en het had nog 1-3 kunnen worden toen Baros was doorgebroken. Die werd hard onderuitgeschopt waardoor terry het veld moest verlaten en de volgende wedstrijd mist! Succes nog verder;)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    AC Milan- Valencia 2-1

    1-0 ronaldo
    2-0 ronaldo
    2-1 villa

    ik had de meeste kansen maar de paal stond 2x in de weg en een gemiste penalty. En bij hem gingen 2 schoten van Ronaldo erin.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    2e potje, Valencia- AC milan 64

    1-0 Baraja
    1-1 Ronaldo
    2-1 Villa
    3-1 Villa
    3-2 Pirlo
    4-2 Villa
    5-2 Morientes
    5-3 Gilardino
    6-3 Morientes
    6-4 Gilardino

    wat een zinderend potje, de kansen die er vorig potje niet ingingen vlogen er nu wel in. Mede mogelijk gemaakt door de heer C.Marchena die ronaldo de wedstrijd uit trapte en daar geen kaart voor kreeg :p
     
  12. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, leuke uitslagen in poule A }:]

    jerooney, komt er ook nog een nieuw wedstrijdschema? En hoe doe je dat met wedstrijden die nu nog niet gespeeld zijn? Sevilla doet helemaal niet mee geloof ik..

    Riciliano (Milan) vroeg of ik al weer kon spelen, maar ik wil dan eerst nog tegen het Valencia van Kripple spelen.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wanneer kan je snake?
     
  14. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanavond rond 9 uur wel online met PES, maar wil eigenlijk eerst ff wachten op een nieuw schema. Vind ik wat leuker, met uit en thuis enzo, ik neem aan dat ik nu eerst 2x tegen jou moet.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    mij maakt het niet uik, ik kan vanavond wel in ieder geval
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Valencia-Liverpool 3-0

    3x villa

    Was eigenlijk een hele gelijkopgaande wedstrijd, de eerste helft aan beide kanten kansen zoals een bal op de lat van Morientes en een 1 op 1 van Babel (die hij wonder boven wonder recht voor links van het goal met buitenkant links schiet en daardoor gewoon 10 meter naast schiet). De 2e helft een beetje een mazzelgoal van Villa aangezien zijn schot van richting werd veranderd, al denk ik wel dat hij anders ook had gezeten. De 2e goal was een perfecte counter waarbij hij Finnan uitspeeld en randje 16 meter gebied uithaald. En de 3e goal was in de 88e minuut , een prachtige volley van ruim 25 meter.

    Het was een zeer leuke wedstrijd en deze uitslag is wel geflatteerd ;) Snakeater en ik zijn namelijk zeer aan elkaar gewaagd.
     
  17. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    3-0 inderdaad tegen een prima tegenstander. Ik kreeg de bal er maar niet in, waar ik normaal wel die kansen afmaak. Zoals dat Babel geval ook, ongelofelijk. Ballen die ik schoot waren opeens zachte schotjes en werden totaal verkeerd geraakt.

    Kripple heeft verdiend gewonnen, hij maakte die paar kansen (van de vele) goed af. Die Villa was lastig te verdedigen trouwens. Bij die 1e goal dacht ik hem steeds af te stoppen en bij dat schot ging de bal er via een verdediger in. 2e goal was een goede counter, 3e was een schoonheid en ook een beetje weggegeven. Ik trapte die bal weg en dacht dat de scheids wel af zou fluiten (was in de blessuretijd d8 ik hoor). Als ik net als hem wat van die kansen benut had, hadden we terecht gelijkgespeeld denk ik.

    Morgen de return? Ik wil revenge :cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    is goed ;) ik begin steeds beter te raken met valencia, 1e 2 potjes moest ik gewoon eventjes wennen :+
     
  19. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was te merken ja :'-(, hoe laat ben je morgen ongeveer online?
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ongeveer tussen half 7 en half 9, daarna schoolfeest (weet nog steeds neit waarom ik erheen ga, ach wat drinken kan nooit kwaad)
     

Deel Deze Pagina