1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Prive. En meteen je bankrekening eraan koppelen, dan kun je gewoon met PayPal direct overboeken vanaf je bankrekening zonder eerst geld op je account te hoeven zetten.
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kan je kabels wel bij play-asia bestellen? want die HDMi kabel is daar 20,- goedkoper
     
  3. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan heb er weleens een RGB kabel besteld.
     
  4. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een prive-rekening aangemaakt bij pay-pal en mij girorekening er aan gekoppeld. Hoelang duurt dat met dat storten van dat kleine bedrag? Het is nu 2 dagen geleden dat ik de account heb gemaakt maar er is nog niks gestort. Als ik nu bij bijv. gameshub of play-asia bestel via paypal kost dat nou meer of niet? Op de vorige pagina stond iets van een euro extra? Maar waarom?
     
  5. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem(of voordeel) ik heb nog NIETS besteld bij gamehubs.com, en toch staat er dit in mijn order history:

    [​IMG]

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    [​IMG]

    WTF? Ik heb niet eens betaald, en toch staat er van wel. Wat houdt dit in? Dat ik het gratis krijg of wat, ik ben toch allesinds wel van plan het spel te gaan pre-orderen daar. Ik had het product wel in mijn Shopping Cart gezet, maar voor de rest er niets mee gedaan.

    Iemand advies?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  6. yanxbox

    yanxbox Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Hun systeem is gwn helemaal stuk, die orders kloppen bijna nooit in Order History. Maar 1 ding is zeker: hij zendt geen games zonder dat hij de betaling ontvangen heeft. Ik heb dat ook al gehad wat jij nu voorhebt, maar er zal niks gebeuren buiten waarschijnlijk een mail met 'payment not received'.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    gamecard.nu doet niet meer aan paypal :mad: weet iemand nog een andere site waar ik rap even 2100 MS points kan kopen voor de cod4 DLC van morgen?
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    DLC morgen? FRS :+

    Heb een poosje terug 2x gtaIV @ gamehubs besteld met usps 3 dagen shipping, maar ik ben dan op vakantie 8) Lekker handig dus.
     
  9. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    ideal kan tog ook?
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Inloggen op xbox.com en dan kan je daar meteen ms points kopen. per 800/1000/2100/5000 geloof ik . via creditcard of misschien nog iets andfers,
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    xbox.com is alleen creditcard :/ ik zoek echt een shop die paypal doet (anders moet ik in de lunchpauze de stad in rennen :p)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt toch ook een order gestart? Lijkt me zeer normaal dat er dan 'processing' komt te staan. Betalen is slechts één onderdeel van een orderproces he? ;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.zuiderpark-games.nl/index.php?cPath=43 ;)

    Betalen kan door middel van vooruitbetaling, iDeal of PayPal. Rembours zendingen zijn niet mogelijk.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    cool, precies wat ik zocht :) dankje

    EDIT: Puntenkaart kan alleen met IDeal :mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  15. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, naja ik had hem gemaild en hij heeft hem gecancelled voor me. Ik heb nu 3x GTA IV besteld en betaald en nu staat er completed :)

    Opgelost dus :thumbs:
     
  16. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vroeg mij af of iemand hier ervaringen heeft met Play-Asia. Ik zou hier graag games willen bestellen maar ik wil wel ff weten of het te vertrouwen is :thumbs:
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in 1 woord : ja

    veel mensen hier bestellen er regelmatig en al duurt t soms wat lang t komt wel altijd aan en is lekker goedkoop

    (heb zelf ook goede ervaringen met gamehubs.com)
     
  18. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    gamehubs bestel ik het dan want dan is het er sneller :thumbs:
    Thanks voor je reactie!
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb het idee dat play-asia.com aankopen de laatste tijd steeds vaker worden 'onderschept' door de douane:mad: ... kan iemand dat bevestigen? Is de controle aangescherpt of veranderd of zo?
     
  20. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Zou evt wat strenger kunnen ja, Play-Asia zet namelijk ook gewoon hoeveel het kost op het pakket. Op mijn pakjes stond 45$ aankopen etc. alhoewel mijn pakjes nog nooit zijn gepakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina