1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Is t aan te raden om een eitte PSP Slim en Lite via Play-Asia te kopen? Ik baal er van als een stekker dat ze de witrte niet in Europa hebben...apen. |:-
    Edit: nvm, play asia kan t geeneens. Fack. Imenand ander ideetje om dat ding ergens te kunnen kopen?
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  2. den3004

    den3004 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel kloppen ja, want de laatse twee games zijn bij mij allebei onderschept, en nu wacht ik al bijna 1 maand op condemned bloodshot 2, dus die is ook wéér onderschept.:mad::mad::mad:
     
  3. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zweer bij gamehubs.com, die de game meestal als gift opstuurt!:thumbs:
     
  4. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, geen play-asia voor mij meer. Was mijn eerste keer dat ik daar bestelde, voorheen alleen gamehubs en nooit gepakt. Nu slechts 1 game besteld Rainbow Six 2, inc verzenden 38€. 25 maart verzonden en vandaag pas ontvangen! Kwam er ook nog 15€ extra kosten bij door de douane.

    Voorheen hoorde je van mensen die gepakt werden als ze 2 of meer games bestelden bij playasia, maar tegenwoordig pakken ze bijna iedereen eruit, omdat playasia zo slim is om duidelijk de prijs op de voorkant te zetten. Is dat verplicht nu ofzo?

    Maar ja ik laat iig playasia voor wat het is en haal mijn games voortaan maar in de winkel. Want 3 weken extra wachten en dan uiteindelijk toch dezelfde prijs betalen is ook niets. |:-
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ok guys, bedankt voor de reakties. Play-asia.com is leuk, en via strikebang.com kan je ook nog kortingcoupons verdienen (makkelijk) (en ik heb zelfs een affiliate programma;) maar als 'alles' onderhand wordt onderschept door de douane dan is de lol er vor mij ook aardig af.

    Ik ga gamehubs.com eens proberen:)

    (ik hou pa.com nog wel ff als backup maar zoals gezegd, de 'lol' is er wel een beetje af. Zelf wacht ik al een tijdje op mijn 2e Vegas2 kopietje die dus waarschijnlijk ook onderschept is)
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Gift??? verklaar je nader plz:)
     
  7. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kunnen ze aanvinken op je pakketje. En dan heb je volgens mij geen douna maar zeker weten doe ik dit ook niet
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    /me neemt de proef op de som en stuurt een kilo wiet als gift naar een vriend in singapore
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Zal wel vaker zijn gedaan maar ik heb play-asia maar ff gemaild met wat vragen over GIFT. Zal wel negatief zijn maar wie weet.
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Veel over PA en douane hier

    Tip: Email PA met het verzoek voortaan de waarde vermeld op het pakketje te halveren. Hierdoor blijf je onder de waardegrens die de douane toepast.

    Hier zitten wel enige nadelen aan. Zo heb je geen garantie meer bij PA als het pakketje onderweg onverhoopt is kwijtgeraakt. Zie de reactie op mij verzoek:

    Dear Berry,

    Thank you for contacting Play-Asia.com

    We can put half price on your future invoices. Please be reminded that
    you will not be compensated in full in case the parcel is lost or damaged during transit. Further in case customs do not believe the value and
    seize the goods, it will be out of our control and we will not replace the parcel. Please confirm if you still wish us to go ahead.

    If you have any further question, please do not hesitate to ask.

    Best regards,


    Tony

    Play-Asia.com


    Ik heb wel besloten dit te laten doen, kwijtraken gebeurt niet vaak, en dit bespaart toch snel eventuele inklaringskosten!
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Doen ze inderdaad niet aan. Heb slechte ervaring met play asia.
    Bij gamehubs is er standaard gift aangegeven.
    IK verkies gamehubs boven play asia.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Jammer dat mijn tip meteen een pagina terug is nu, omdat het toch een erg handige tip is plaats ik dit bericht nog even :+ Misschien een idee om de tip in de OP te zetten?
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Dat is een goeie tip man. Hoe geef je dit dan aan? Als je een order plaatst dan bij het opmerkingveld dit vragen? (of koppelen ze dit aan je account als geheel?)

    Anyway, ik ga dit zeker ook proberen, want pa.com is toch heel erg scherp in de prijs en (mits geen douane tussenkomst) bij mij altijd zeer correct en vlot.
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ze op enquiry@play-asia.com, ik stuurde:

    Dear Sir/Madam,

    I've heard from friends and some other people that it is possible
    for you to divide the value of de package by half.

    Is this really possible? I would be glad if so! Because last time my shipment
    got caught at the border.

    I would like you to divide the value of:
    Order#xxxxx

    I would be greatful.
    Yours sincerely,

    Berry Luttikhuis


    En na die email van mijn tip antwoordde ik met:

    Dear Tony,

    Thank you for your clear explanation about the disadvantages.
    Despite these possible disadvantages I still would like you to
    put half price on my future invoices.

    Best regards,

    Berry Luttikhuis




    Ze hebben het meteen bij de betreffende bestelling toegepast, en er stond netjes op de envelop '$24,95' :)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Bedankt man, ga ik bij een volgende order gelijk proberen (en doorgeven aan mijn vrienden)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Iemand die hier binnenkort nog bij Play-Asia gaat bestellen? Ik heb namelijk nog een coupon liggen en ga voorlopig toch niks bestellen, maar hij loopt de 29e af. Scheelt het iemand anders toch weer 5 dollar :)
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze aardig in de problemen kunnen komen met dat als ze gepakt worden dus zo raar is het niet.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Via strikebang.com kan je vrij simpel 10$-off coupons 'verdienen'. Tot nu toe hebben ze elke maand zo'n actie. Als het douane risico beperkt kan worden (mogelijk dat tip Jingga werkt), kan je toch wel errug goedkoop je (regiovrije) games daar scoren.
     
  19. Nyazzin

    Nyazzin SCF Ultras

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week voor het eerst bij Gamehubs besteld (GTAIV) aangezien ik hier en daar toch goeie ervaringen heb gelezen van mensen die daar eerder hebben besteld. Ik ben benieuwd hoe het loopt.

    wat is trouwens het verschil tussen Normal postage rate en Express postage rate? snelheid van het verzenden neem ik aan?
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  20. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel, express is dacht ik in 3 a 4 dagen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina