[Wii] Super Mario Kart [Wii]

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 11 okt 2007.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ga hem vanavond ophalen bij Dynabyte of de Media Markt, dezege die me hem als eerste meegeeft....

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zag trouwens vandaag ook de stuurtjes (van Nintendo zelf) los liggen voor 9,95 euro. Valt me nog mee.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Wie heeft er zin om vanavond of morgen online te battlen?

/Edit: Natuurlijk wel met automatic drift, want de knoppen bij manual drift zitten gewoon niet lekker imo

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En, heb je hem al gevonden? Was net hier even in het centrum en daar was hij te vinden bij Dixons en Intertoys.

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    mm eindhoven ook 39,- ?

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nja ik ben morgen in de stad :) Dus dan kijken bij Media Markt :) En mocht hij daar niet zijn dan kijk ik bij de rest ;)

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Waar? Ik heb er €12 of €13 voor betaald. Vond ik ook nog wel goedkoop btw :p

Heeft er al iemand nieuwe content vrij gespeeld? Ik kreeg net Rosalina, omdat ik Mario Galaxy save data had. Ik speel het spel nu al een tijdje, maar ineens kreeg ik deze character er dus bij! Wie heeft er al een lijstje oid met characters die vrij te spelen zijn?

8. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog steets niet gezien in de winkel. Heb wel gevraagd maar durf hem nu nog niet te verkopen bang voor boetes =(

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij Bart Smit, klik. :)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Na een dag kan ik wel concluderen dat dit weer een van de leukste game-ervaringen is van de laatste paar jaar. De pure fun komt gewoon meteen weer omhoog. De controls zijn geweldig en voegen alleen maar toe aan de fun. Tussen de nieuwe levels zitten weer een aantal erg coole die ik nog zeker vaak ga spelen. Bij de oude banen had ik wat andere keuzes gemaakt, maar de huidige retrobanen zijn zeker niet slecht. Er zitten echter wel twee kleine minpuntjes aan de game, dit zijn het ontbreken van de Bob-Omb Battle en alleen kunnen battlen in teams.

Ik heb sinds deze week ook GT5: Prologue, maar die heb ik na Mario Kart helemaal niet meer aangeraakt :)

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Na het mindere Double Dash op de GC nu eindelijk weer een echte MarioKart. Een hoop developers kunnen een voorbeeld nemen aan de controls van deze game. Nintendo flikt het gewoon weer om de controls fun en toegankelijk te maken. Heb de game vandaag ook even gechecked met de Classic en met de GC controller, maar vind het stuurtje echt veel beter werken. En nog belangrijker, met het stuurtje is het veel leuker.

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb de game nu ook....zalig !!

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is ook echt een waanzinnige game! Word echt een knaller van een hit.
    Heb inmiddels aardig wat potjes online gespeeld en het werkt echt prima! Had ik niet verwacht.

Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Maar wanneer gaan we nou eens een xbw online potje spelen?

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je online ook gewoon tegen vreemden spelen zonder die friend codes te gebruiken? Zo ja, kan dat bij iedere game?

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ja, en dat kan ook gewoon bij bijvoorbeeld Super Smash Bros Brawl.

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Potjes online zijn perfect te doen, geen lag, geen geklooi, gewoon perfect. Ging online en na 20 seconden zat de lobby al vol met 12 mensen. Er was toen nog wel een potje gaande, maar je kon gewoon meekijken hoe deze rit werd uitgereden. Top game tot en met en het stuur is super !

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Zijn er al mensen met friendcodes? Dan kan er eens een XBW sessie gehouden worden. Maarja, hier zal wel weer niet op gereageerd worden, bang om te verliezen van fellow XBW members, denk ik... :+

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand voor welke prijs media markt Alkmaar hem verkoopt?

20. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Mario Kart heb ik nu ook ^^
    Kan alleen zondag pas weer spelen ivm verhuizing van m'n pa.
    Had nog wel de Mushroom cup op 50cc gespeeld; het is wel even wennen, maar het stuur werkt echt hardstikke goed. Ik had helemaal niet het gevoel dat ik er belachelijk bij zat ofzo. Ook de functies die ze aan de knoppen hebben gegeven (zoals bij de B knop) vind ik erg goed bedacht =)

Deel Deze Pagina