Nou heb ik vandaag saints row gekocht. Toen ik thuis was meteen gaan spelen (na de update). Na enkele minuten hangt ie gewoon helemaal vast! Heb la geprobeerd zonder HD te spelen, en heb ook al geprobeerd te spelen nadat ik mn memory had gecleared. Ik ben ten einde raad, ik heb zeker 1,5 uur liggen googlen en kom er echt niet uit! Wie kan mij helpen?
Probeer eens op te starten zonder je internetkabel? De cd is helemaal krasvrij? (misschien vragen naar de bekende weg, maar je weet nooit of er een stofje opzit )
Bij mij liep ie ook opeens vast en toen zag ik een hele ring aan krassen erop zitten. Nu blijkt dat ik "door het level" val als ik een bepaald deel van het spel in loop/rijd. Dus zit er een kras op je disk?
ook zonder internet kabel geprobeerd Er zitten vrijwel geen krasjes op, 2 heeeeeeeel lichte krasjes maar die zouden het toch niet mogen verpesten lijkt me
Dan zou ik proberen om de binnengehaalde update te verwijderen van je HD. Dan nog eens de game opstarten en de update niet binnenhalen. Als dat ook geen resultaat geeft naar de winkel gaan waar je het spel hebt gekocht en vragen of je hem daar in een 360 kunt stoppen om te proberen. Edit:// zie dat je dat al hebt gedaan, dan blijft de winkel alleen nog over. Lastig zeg. :{
jah maar had gelezen dat er meerdere personen waren die hier last van hadden. Maar ik zal eerst proberen op een andere xbox
Nou ben ik er achter gekomen dat het aan mijn xbox ligt. Heb m bij mn vriendin erin gedaan en deed ie het gewoon vlekkeloos voor een lange tijd. Nu vraag ik me af wat ik nu moet doen? Valt dit onder de garantie van de xbox?
heeft je vriendin een xbox? Nice! Ik denk dat je het beste naar MS kunt bellen, misschien dat zij er meer over weten, en als het aan je xbox ligt dan zou je via de garantie een nieuwe moeten krijgen.
Je moet het cache geheugen verwijderen, ik had het ook en toen werkte het. Ik post hier zo wel even hoe het moet!
Uhh nee.. dat zie ik dan niet staan... Toch wel, maar de tekst ziet er zo onaantrekkelijk uit, probeer met wat interpunctie te typen!
Noujah k heb microsoft s gebeld en die laten m oppikken Moet nu nog wachten op het e-mailtje en dan kan ik UPS bellen
He, Ik heb ook saints row maar ik zie overal dat ze vliegen in helicopters en rijden in moters en varen in boten. maar heb em al best lang. maar waar en hoe kom je aan een motor , boot en helicopter? weet iemand hoe je aan een moter boot of een helicopter komt ? /Mod Volgende keer gewoon even geduld hebben i.p.v. te dubbelposten - Cookie
Het is in ieder geval niet mogelijk in saints row. Dus de filmpjes (?) die jij hebt gezien waren dan niet legit
bij de missie ''fox drive weapons plant'' moet je van die bommen in zon gebouw neerleggen en ik heb ze allemaal maar ik kan de laatste plaats waar je de laatste bom moet neer leggen niet vind. .. Weet iemand waar die plek is??