[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. TheGuru

TheGuru Guest

ac owned so Stfu ! =D
    Maaruh, houstin we've got a problem, wanteuh.. ik haal de achievement voor (full syncronization bar niet.. ik heb een paar mennekes en vrouwkes geholpen, en een paar andere site missie's en die "sync bar" is vol, maar ik unlock geen achievement hoe zit dat?

Visions of the Future 50
    A strange vision has appeared to you. What could it mean?

Wat is daar de bedoeling van? (hijs secret btw)
    (lama weet het al)

De eerste overigens niet, waarom krijg ik die achievement niet?

Lama snap het al =), btw in het laadscherm, zei dat vrouwtje, brake some'1's leg to escape.. (ofzoiets) iig, ze had het over benen breken kan dit?

Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2008
  2. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je geen benen breken maar het is al een hele tijd geleden dat ik het gespeeld heb

3. TheGuru

TheGuru Guest

jawel kheb het ff opgezocht, als je een counter doet en je slaat hem in zijn gezicht ofso, dan draait ie een beetje verward naar achter, als je dan op A drukt breek je zijn benen ^^ =D!! nog niet geprobeerd, maar ga het nu doen ;)

4. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik echt nog nooit gezien in de tijd dat ik het speelde.

5. TheGuru

TheGuru Guest

jawel het werkt, als je vijand een sterke trage aanval doet, en je doet een counter dan sla je hem in zijn gezicht, en dan draait hij half rond als je dan snel op A drukt trap je zun been kapot :D ^^ Lukt het vaakste met dat mid range zwaardje die dolk ^^ :D kom er btw ook net pas achter dat als je in een gevecht zit je ook kan countere met je hidden blade zo mooi, Flats dat mes in ze harses :D hihihi ! :)

6. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Het zit er wel in, maar mij is het ook nog nooit gebeurd. Moet zeggen dat ik het ook nog nooit geprobeerd heb hoor..

7. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    vind die move met de shortblade het vetst als ie na een klap de keel nog open rijgt,

heerlijk spel :9

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    De bazaar is er vol mee.

Ik ga vanavond vlaggen zoeken in Damascus!
    Had even een pauze ivm de nieuwe maps in CoD4 maar die zijn weer weg :p.

9. TheGuru

TheGuru Guest

Ik zou zeggen kijk de oude gamekings aflevering nog even met de review van AC, die kan je vast wel overhalen ;) Ik heb hem ook via de bazaar gekocht, ff moeten zoeken maar voor 22,50 had ik hem :D!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook

11. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook 8) maar heb nooit zin om het langer als 30 min te doen dus duurt het nog even voor ik hem heb uitgespeeld

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Toen ik AC speelde wilde ik het juist in een ruk uitspelen, het was zo meeslepend en de omgeving/steden waren gewoon geweldig! :D

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Woei, ik heb alle 100 vlaggen in Damascus! Nu alleen nog The Kingdom doen.. En dat ene vlaggetje in Jerusalem vinden :p.

14. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit shit spel geruild tegen Burnout..dit spel is echt een drama!!!

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ga dan lekker in het Burnout topic posten aub.

16. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    leuk voor je dat je het geruild hebt, maar waarom is dit spel een drama als ik vragen mag???

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vindt het zelf ook een ... spel.
    Grafisch echt een juweeltje maar aan varierende gameplay schort het nogal. Ik zie dit spel daarom ook als een porsche zonder een motor. Hopefully maken ze deeltje 2 wel met meer variatie in de opdrachten. Snap ook niet dat op xboxworld Assasins creed legendarisch werd gegeven. En ze een spel als Viking battle for asgard een 5 geven omdat het te eentonig is. Dit is toch ook het geval bij Assasins creed? Maar goed ieder zijn eigen meuk natuurlijk.

18. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in het 2e stadje :p pas sinds vandaag begonne maar kom ergens niet verder.. bij dat 2e stadje moet je eerst met die gelovigen mee naar binnen lopen... daarna iemand pickpocketen, dan een citzen bevrijden... daarna moet je op zon bankje ofzo iemand targetten :confused:.. ik snap het niet iemand die kan helpen? Eveasdrop : Sit on nearby bench and lock on the target to begin eveasdropping..

Edit: Heb het al ;)

Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  19. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar is die gozer die je moet pickpocketen in acre?

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als die er niet staat dan moet je eerst wat viewpoints syncronizen.

Deel Deze Pagina