Vraag Naamswijziging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarom staat de vorige username niet meer bij de namen die gewijzigd zijn of zijn er uitzonderingen? Persoonlijk vind ik het handig dat bij recent gewijzigde namen de oude username nog vermeld staat.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd, van Alonso dacht ik al dat het Kameo was door zijn vele patsen :9...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm bij andere namen zie ik wel de vorige username staan. Is alleen bij Kameo/Alfonso de oude username weg gelaten? Waarom?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien heeft hij dit aangevraagt?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar nog was toen de regel dat bij normale members dit 1 naamswijzigings ronde blijft staan. Dus ik vind het een beetje vreemd dat dat gelijk weggehaald is. Dan vind dat ook bij de andere members direct weggehaald mag worden. Nu is er weer onduidelijkheid.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mag die van mij nu wel al weg dan, is volgens mij al een half jaar geleden maar kan ook 3 maanden geleden zijn weet het eigenlijk niet meer. :+

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, er zijn geen uitzonderingen.

Conquistador heeft op twee members na zo'n beetje alle verzoeken behandeld, dus ik vermoed dat hij dat is vergeten.

En die regel is er nog steeds. Is natuurlijk wel leuk voer om weer tegen het beleid aan te schoppen ivm gelijke behandeling, maar zo te zien berust het slechts op een klein foutje. Aangezien Conqie ponkie in het buitenland zit zal ik het direct even corrigeren. In ieder geval bedankt voor het melden heren. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina