1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Te vergelijken met Sigma...hmmm Sigma is mooi, maar idd erg plastic en dat gevoel heb ik met NGII ook. Misschien eerst maar Sigma voor een prikkie op de kop tikken. Weet iemand hier of Sigma een easy mode heeft? Want allemaal heel leuk dat diehard gebeuren, maar ik ben in deel één nooit verder gekomen dan die drakenfiends geloof ik.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja in Sigma zit er ook een "ninja dog" mode.
    Maar vergis je niet,kan voor een beginner ook nog knap lastig zijn.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat plastic is ook de style van team ninja. (je kunt het ook vergelijken met anime omgezet naar 3D) Al denk ik dat ze bijna de max hebben gehaald met hun grafisch style.

    Wapen preview (melee): (op ign.com)

    http://xbox360.ign.com/articles/865/865617p1.html
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mooi! dan ga ik die eerst halen, tis toch een sp game, kan deel II altijd nog wel ergens oppikken voor een prikkie.
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wapens klinken bruut.
    Kan niet wachten aan de slag te gaan met die falcon,s talons.
    Ook goed om te weten dat de besturing en combo,s nagenoeg hetzelfde zijn gebleven aan deel 1.

    Kan ik weer de izuna drop combo uitvoeren op het slachtvee :cool:

    Vind over het algemeen alle wapens wel vet klinken,en ben blij dat sommige uit deel1 zijn weggelaten zoals de warhammer.

    Wat een boutwapen was dat zeg.
    Verder goed om te horen dat de lunar er weer inzit!
    Lunar ftw!!
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    oeps dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol. Word nog spannend dan. :+
     
  8. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net weer even van papa's geld ninja gaiden black gedownload :) wat is die lunar level 3 toch gruwelijk hard !! :D hakke hakke hakke :p
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal mee eens,lunar is een prachtwapen.
    Ook zien de moves er gewoon uber uit!

    Ik heb btw Ninja gaiden al zo,n 10x uitgespeeld en heb met alles weinig moeite.
    Maar er is nog steeds 1 vijand waar ik wel wat meer moeite mee heb en dat zijn de berserkers.
    Ik heb nog steeds geen goede tactiek voor die gasten.

    Zou iemand mij dus even kunnen vertellen hoe ik het best die berserkers omleg.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Chill ign heeft wel lekker veel nieuwe content over ninja gaiden 2. (staan ook 4 nieuwe screens op)
     
  12. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn die vliegende toch, die dan telkens heel irritant verdwijnen net als je ze slaat?

    als je die bedoeld.....naja ik bleef gewoon tegen de muur rennen + y in de lucht tot ze een keer in de buurt kwamen...dan lagen ze meteen op de grond en lunar is ze deaud :p maar kweenie of dat de beserkers zijn??
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nee die berserkers zijn die grote fiends met die dabilahro achtige zwaarden.
    En als ze op de helft van hun health zijn,worden ze rood en zijn ze nog een stuk sneller en sterker.

    ik weet niet of je Ninja gaiden black hebt?
    Want volgens mij zitten ze niet in de originele ninja gaiden.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Smok3y, dé tacktiek:

    Pak Dabilahro of Dark Dragon Blade.

    Vervolgens wacht je tot de Berserker op je af komt en rol je weg op het moment dat deze een slag uitdeelt. Vervolgens rol je direct terug tot vlak voor de Berseker en geef je één mep met Y, een zijwaartse. Dit herhaal je tot de Berserker dood is, eitje!

    Andere tacktiek is met de Dragon Sword, liefst True Dragon Sword natuurlijk.
    Je doet de move die naar de Inazuma Drop toewerkt, maar in plaats daarvan deel je nog een slag uit. Doe je dit goed, dan kan je dit precies op een moment doet dat de Berserker je niet raakt en dat je laatste slag gelijk valt met een slag van de vijand, die jou echter niet zal stoppen. Het juiste moment hier voor moet je wel uitzoeken, experimenteren raad ik je wel aan dus!
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kijk dat is info waar ik wat aan heb! :thumbs:
    Zal het vanavond als ik thuis ben gelijk uitproberen.

    Wat bedoel je alleen met (ik quote je even) "Je doet de move die naar de Inazuma Drop toewerkt, maar in plaats daarvan deel je nog een slag uit."

    ik kan de izuna drop wel uitvoeren maar nog een slag extra erbij,wat bedoel je daarmee?

    Maar goed iig bedankt voor je tip en ga vanavond maar even verder met mission mode en proberen die vervelende berserkers om te leggen.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik bedoel:

    In plaats van dat je Y indrukt om de Grab te doen, druk je op X om een slag uit te voeren. ;)
     
  17. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Is het de moeite (en het geld) waard om Ninja Gaiden Black te downloaden als je Ninja Gaiden al helemaal kapotgespeeld hebt?

    Ik heb Ninja Gaiden namelijk gelijk bij de release in 2004 gehaald en nooit meer de moeite genomen om Black ook nog eens op de kop te tikken. Moet er trouwens ook even bij vermelden dat NG één van m'n favo games allertijden is en die extra content me toch wel interessant lijkt.

    Fuck it. Ik download 'm gewoon.

    Edit: En dan blijken Xbox Originals ook nog eens 1200 MSP te kosten. Net 300 te weinig op m'n account. Dan koop ik 'm wel ergens in de winkel, meteen mooier voor de collectie en hij zal zich vast wel thuisvoelen naast m'n +/- 25 cm Ryu Hayabusa PVC statue :D

    Als er gamers zijn die het zelfs niet voor elkaar krijgen op Ninja Dog moeten die zich maar met andere games/genres gaan bezighouden.

    Er is een reden dat Ninja Dog, Ninja Dog heet :+
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  18. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe versla je doku ookalweer haha :p in de normale ninja gaiden liep ik altijd rondjes tot ie zn zwaard ging gooie, maar dat werkt in black niet meer ofzo :p haha
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Parasite

    ben je een echte ninja gaiden fan en vond je het 1e deel te gek zou ik zeker black downloaden.
    Nieuwe vijanden,nieuwe wapens,mission mode etc.

    Ja ik kan je niet echt de tactiek uitleggen.
    Wat ik je gewoon aanraad is om veel in beweging te blijven!
    Blijf gewoon de hele tijd rondjes om hem heen lopen,en wanneer hij zijn combo doet ontwijken totdat ze combo klaar is en dan snel attacken.

    Ga echter niet te ver van hem vandaan want dan gaat doet hij een soort shockwave attack of gooit zijn zwaard boemerang style wat erg veel damage kan doen.

    Echter is er ook een attack waar je voor moet opassen als je dicht bij hem bent,en dat is zijn grab move. verder gewoon blijven bewegen en als het ff kan attacken.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  20. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukt :) vanaf nu is het spel eazy weet ik nog van ninja gaiden gewoon...tenzij in black de eindbazen versterkt zijn ofzo....

    kan echt niet wachten tot deel 2 na al die filpjes op gametrailers. lichaamsdelen alle kanten op \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina