1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    nouja iedereen probeert games natuurlijk zo goedkoop mogelijk te in huis te halen, en als je hem besteld waar hij ergens 52 euro incl. verzendkosten is of 57 euro vind ik het best een groot verschil.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nieuwe screens:
    http://gamed.nl/view/39547

    Sommigen vind ik dus echt lelijk. Dan ziet het er niet veel mooier uit dan San Andreas. Sommige lijken gewoon geschilderd man, nergens heldere textures te vinden zowat. :+
    Maar dat maakt niet uit, t gaat mij om de gameplay en dat zat bij elk deel wel goed, dus fock die graphics. :)
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    die plaatjes waren al gepost :+

    maar je hebt gelijk, GTA draait om de gameplay ;)
     
  4. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    ik heb um voor 50 bij gcshop
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Je bent gek! Dat is écht niet zo, als je 'm ernaast houd praat je echt wel anders, GTA 4 is tien keer mooier!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Over dat geschilderd ben ik het wel mee eens. Bijna alle screens die ik van IV heb gezien lijken zo. Ik weet niet wat het is, sommige mensen zeggen dat het komt omdat de screens zijn geresized. Al denk ik dat het in de game zelf er wel gaat uit zien zoals in de trailers. :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Advertentiecampagne GTA IV alleen voor Xbox 360?

    Nieuws | 12 april 2008 - De eerste advertentie in de UK van GTA IV is verschenen. Het lijkt er op dat dit spel dezelfde 'advertentie aandacht' krijgt als bijvoorbeeld Assassins Creed en Burnout Paradise zo vlak voor de release. En dat voor maar één console: in dit geval de Xbox 360.


    [​IMG]

    Het heeft er alle schijn van dat deze Xbox 360-only campagne te maken heeft met de grote downloadable content deal die Microsoft gesloten heeft met Rockstar. Dit is ook wel te merken als je naar de advertentie kijkt. Hierop is namelijk te lezen dat je exclusieve content kan downloaden via de console in de lente van 2008'.

    Als deze vorm van adverteren ook via de televisie gaat gebeuren, kan het nog wel eens zijn dat de game meer op de XBox 360 zal verkopen, dan op de PlayStation 3.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Screens geven eigenlijk nooit goed weer hoe het spel er uitzit. Dit komt ook omdat een spel "loopt". De beelden staan niet stil als op een plaatje. Dus verwacht maar gewoon dat het er goed genoeg uit ziet. Ik weet nu al zeker dat het er beter uitziet dan gta: sa.
     
  9. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo kom jij uit de toekomst ofzo? GTA IV ziet er beter uit dan GTA SA? Dat geloof ik niet... ;)
     
  10. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    wij kunnen dat niet zien, daar moet je een speciale studie voor gedaan hebben en veel verstand van games voor hebben om de graphics van beide spellen te vergelijken en tot die conclusie te komen 8)
    de screens vind ik niet zo eigelijk:mad: jmmr dacht dat het behalve retevette gameplay ook nog gruwelijke graphics zou hebben... nou ja je kan niet alles hebben heh? :9
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Daarvoor hoef je niet uit de toekomst te komen. Wat hersencellen in dat lege koppie van jouw is al voldoende:b:.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom zou het er niet beter uit zien? Er zit 4 jaar tussen, betere console.. Het is toch te hopen dat het er beter uitziet.
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat mensen serieus ingaan op zijn sarcasme
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, ooit van sarcasme gehoord?:9
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nouja, 4 jaar geleden was ik ook mooier dan nu. Dus het zou best kunnen! :eek: :)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Meh, ik ben dat vaak tegengekomen van 'dat die graphics zouden zuigen' en dat SA nog beter was, dus vatte ik dit ook serieus op 8)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ow ok vandaar:9
     
  18. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    nu maar hopen dat mn xbox optijd trug is !:D
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iets wat ik me net afvraag: Zit er eigenlijk een soort 'theater' functie in GTA?
    Om net als in Halo 3 pics/filmpjes van je beste momenten te maken?
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou in iedere game moeten zitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina