Zoals we allemaal hebben kunnen beleven is er in elke GTA een behoorlijke soundtrack aanwezig. Ook bij GTA IV kunnen we gaan genieten van een hele hoop muziek die op maar liefst 18 verschillende stations te beluisteren zullen zijn. Er zijn al verschillende radiostations bekend gemaakt. Er is van twee stations al een stuk te beluisteren op de website van GTA IV. Hieronder vind je een overzicht van de radiozenders. Wanneer de game uitkomt word deze pagina uiteraard bewerkt! Overzicht radiozenders Naam: Vladivostok FM Muziek: oost-Europees Host: Ruslana Voorproefje: [yt]mk5pI_LRReQ[/yt] Naam: if99 FM Muziek: Internationale funk Host: Femi Kuti Voorproefje: [yt]2qX45KZuOeI[/yt] Naam: WKTT Talk Radio Muziek: Praatprogramma's Host: ? Voorproefje: [yt]91PMfz3MPgc[/yt] Naam: K109 Radio Muziek: Disco Host: DJ Karl Voorproefje: [yt]DCzHDgsDuWU[/yt] Naam: Electrohoc Muziek: Electro Host: Francios K Voorproefje: [yt]YeuNv2e5uaQ[/yt] Naam: Liberty City Hardcore Muziek: Hardcore Rock Host: Jimmy Gestapo Voorproefje: [yt]DegJkI1jXIg[/yt] Link: Klik hier om naar de Entertainment pagina van GTA IV te gaan Laten we dit topic gebruiken om te praten over de muziek die in GTA IV zal te beluisteren zijn. Ik kijk er erg naar uit om Liberty City Hardcore aan te zetten en eens lekker te gaan scheuren door de straten van Liberty City:b: * Youtube Radio filmpjes getipts door Gdzr
hoop het maar zal vast wel denk ik, ik denk dat er wel voor iedereen wat bijzit wel handig zo'n topic weet je meteen wat je op kan zetten en hoef je niet eerst alle andere zenders langs te gaan
'All my ex'es live in texas..' Haha, dat meen ik me nog te herrineren uit GTAA Maargoed, lekker dat er een hardcore rock stadion inzit, nu nog een heavy metal en ik ben wel blij qua muziek
Dat is dus één van de leukere dingen aan GTA: radio. Vooral die reclamespotjes.. "It's the knife that safed America, and now it can safe YOU!"
Vast wel, maar die zullen nog bekend worden gemaakt. Ik hoorde ergens dat Lazlow er weer inzat. Maar op welk station zou dat zijn? Logische gedachte zou zijn WKTT, maar in VC hoste hij V-Rock.
Ik hoop dat er weer zo'n Classic Rock zender als K-DST in SA inkomt, vond ik een van de mooiste zenders
K-Rose was geweldig, we gingen die liedjes altijd op school voor de grap zingen, Heeeeey good lookin' what you got cookin' Cause i've been to the dessert on a horse with no name... echt heerlijk bij Vice city vond ik die michael jackson muziek wel chil
[yt]DegJkI1jXIg[/yt] [yt]mk5pI_LRReQ[/yt] [yt]2qX45KZuOeI[/yt] [yt]91PMfz3MPgc[/yt] [yt]DCzHDgsDuWU[/yt] [yt]YeuNv2e5uaQ[/yt]