Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    maarre.. noorse mythologie boeit echt vrijwel niemand..

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En dat betekent dat het inspiratieloos is?

Het is trouwens een schande dat noorsy mythologie niemand boeit! God of War vinden we geweldig, we staan te trappelen voor minotaurus en sirenes, maar het grove geweld van de noorse mythologie vinden we maar niks. Vréémd...

3. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Noorse mythologie niet echt onder doen voor bijvoorbeeld de Griekse mythologie. Ik vind Thor/Loki/etc ook best interessant. Ook vind ik de achtergronden/gebouwen in Too Human er ook erg mooi uitzien qua stijl.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Behoort het verhaal van Beowulf niet ook tot de Noorse mythologie?
    Hmm..Of was dat weer Deens? :9

Anyway, Noorse mythologie is minstens net zo interessant als de Griekse.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Boeit mij ook niet heel erg. Heb veel meer met de Griekse mythologie (God of War etc). Vind de mix Noorse mythologie / sci-fi jasje minder geslaagd, spreekt me totaal niet aan. De beelden die ik van de game heb gezien word ik ook niet echt bepaald warm van.

Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  6. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik zei niet dat het inspiratieloos is, maar als jou iets niet boeit ga je het dan toch spelen/kijken omdat andere mensen het inspiratievol vinden?

en een schande? ga toch weg man.. boeit me geen fuck.. wat er zo vet is aan GoW zijn de spel elementen.. grote beesten, wapens, gekke verhalen waar je een goed spel omheen kan bouwen.. hoef ik de mythologie niet vet voor te vinden..

Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  7. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    nog steeds geen officiele release???

8. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Augustus was het toch?

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat raar dat niemand die noorse sh!t boeit....raar hoor...ik zou zeggen verdiep je er maar even wat in. En dat heb ik nog niet eens gedaan en ik vind het nu al interresant! Vind het onzin als je zegt dat je een game gaaf vind gewoon omdat de guns, monsters en voertuigen bruut zijn, hadden ze halo ook gewoon alleen maar op aarde kunnen laten afspelen en master chief wel jan smit kunnen noemen. Dus tja ik vind het niet helemaal waar wat je zegt maar goed....

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Iemand anders noemde inspiratieloos en ik bracht jou bericht in verbinding met dat andere.

En jij noemt GoW zo vet om de spelementen. Ik denk dat Too Human bol gaat staan van geslaagde spelelementen! En dat in combinatie met noorse mythologie!

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik bedenk net:

Om verdere domme of onnodige discussies te voorkomen, ík denk dat Too Human verre van inspiratieloos is en dat de mix van Noorse mythologie en science-fiction heel goed uit gaat pakken, zowel verhaaltechnisch als in de gameplay. Ik kijk dan ook uit naar Too Human, nog meer dan naar de nieuwe Fable of Ninja Gaiden, omdat ik die al deels ken!

12. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    hier zet je jezelf klem.. jij zegt nu dat een verhaal erg uitmaakt en niet alleen de spel elementen.. oke das cool, ben ik het mee eens.. maar noorse mythologie hoeft me niet te boeien.. dat heeft niks met het verhaal te maken.. dat is net zoiets als zeggen je moet je in de ruimte verdiepen omdat je halo speelt.. of je moet star wars kijken om kotor te spelen.. klinklare onzin!

netjes gezegd

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Verwacht eigenlijk best wel veel van too human. Ook die noorse mythologie boeit mij juist wel. Zie bv, age of mythologie daar zat ook noorse mythologie in en was best wel een boeiende game.

Overigens is het deels noorse mythologie in een modern jasje. En nou het is een RPG (deels) dus zit het waarschijnlijk wel goed met het verhaal.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De Noorse mythologie is oke, alleen overtuigen de filmpjes mij nog niet echt op dit moment.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Mij maakt het niet echt uit welke mythologie het is.

Zolang het goed verteld wordt in het spel en het spel leuk is om te spelen ben ik blij.

Er zijn zat games gemaakt met mythologie als achtergrond die zuigden.

Een goed achtergrond verhaal maakt nog geen goede game.

Noorse mythologie vind ik op zich wel interressant maar als het spel niet leuk is kijk ik liever een film of lees een boek, het gaat mij vooral om de gameplay.

Om een voorbeeld te geven: Warcraft 3 had een geweldig verhaal, daarna kwam WOW.

Vraag de gemiddelde speler van WOW die niet warcraft 3 heeft gespeeld wat hij van het verhaal weet.

De meesten weten niet eens wie Illidan is en de meeste hoofdpersonen kennen ze alleen als een NPC in 1 van de grote steden.

WOW wordt gespeeld omdat het zo'n verslavende gameplay heeft, niemand kocht het voor het verhaal.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Heb het idee dat veel mensen over het hoofd zien hoe diep deze game zal gaan. Je zult meerdere verschillende classes hebben. Ook hebben al die classes verschillende wapens/armors/skills. Er zullen ook allemaal unieke armos zijn met special stats en alles. Daarboven op kun je de game met een 4 player co-op spelen.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vraag me wel af hoe lang de game duurt om helemaal uit te spelen.

Is er trouwens al iets bekend over welke klasses er in het spel zitten en wat hun specialiteiten zijn?

Vind de klasses toch vaak bepalend voor wat voor game het wordt.

Om te vergelijken, de klasses van Lord o.t. Rings online spraken me totaal niet aan.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    In sommige dev. dairy's laten ze wel classes zien. Van beserker tot defender.

Maar voor de rest is er nog weinig bekend over.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Too Human toont zijn gameplay

Waar Microsoft aan het begin van vorig jaar een aantal leuke exclusives gepland had, is het dit jaar wat rustiger wat betreft games uitgegeven door Microsoft. Later dit jaar moeten de games binnendruppelen, waarbij op 6 juni wordt begonnen met Ninja Gaiden 2.

Too Human moet ook later dit jaar verschijnen, maar de game heeft nog geen precieze datum. De game biedt een mix tussen actie en RPG op een manier die nog niet eerder is gedaan. Dit is te zien op deze en deze video.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Too Human toont Skill Tree

Waar Microsoft aan het begin van vorig jaar een aantal leuke exclusives gepland had, is het aan het begin van dit jaar wat rustiger wat betreft games uitgegeven door Microsoft. Later dit jaar moeten de games binnendruppelen, waarbij op 6 juni wordt begonnen met Ninja Gaiden 2.
    Too Human moet ook later dit jaar verschijnen, maar de game heeft nog geen precieze datum. De game biedt een mix tussen actie en RPG op een manier die nog niet eerder is gedaan. Vandaag kunnen we de Skill Tree bekijken, een belangrijk onderdeel in een RPG. De video bekijk je hier.

Deel Deze Pagina