1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb ook een probleem met Xbox Live. Sinds kort valt m'n Live soms opeens uit en disconnect ie. Er is verder helemaal niks aan m'n instellingen verandert (router hetzelfde en pc ect. ook). M'n poort en m'n nat van de 360 staan ook gewoon open. Bovendien functioneert m'n internet op de pc wel gewoon :confused:, ook als m'n Live eruit ligt. Overigens zodra ik naar dashboard ga of reboot doet m'n Live het meteen weer.... iemand enig idee?

    *Is fuckin frustrerend dit, want was laatst helemaal een missie van Halo doorlopen op Legendary en toen viel 5 min voor het einde m'n Live eruit, waardoor het potje voor alle 4 (en dus de achievement voor somiige) weg was.
     
  2. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0

    Resultaten van http://www.speedtest.nl
    (Overgenomen op Thu Apr 10 2008 om 07:30:59 UTC+0200)

    Download : 445.6 KByte/sec
    Upload : 71.0 KByte/sec

    misschien komt het doordat mijn modem beneden staat en via kabels door de muur gaan en daar plug ik mijn xbox kabel in
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Kan ej in je modem inloggen? Als het goed is heb je een beveiliging aan staan. Bijv WPA (zodat je buurman geen gebruik kan maken van je internet verbinding). Je moet deze sleutel ook invoeren in je 360) zie de handleiding van je moden. Check of deze op G of mixed modes staat. Verder heb ik iets meer info nodig om je te helpen
     
  4. Aerz

    Aerz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ineens niet inloggen op xboxlive. Bij test connection is het xboxlive gedeelte failed, en er is geen verdere info. Is XBL down ofzo?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    xbox live is niet down op het moment.. kan je bij ip settings more info kijken ...? wat staat daar?
     
  6. Carin

    Carin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    klopt, de xbox vind de modem en als we die aanklikken moeten we de wpa key invoeren, dat hebben we gedaan maar dan nog vind hij geen verbinding??

    ps hij staat op G

    welke gegevens heb je nog meer nodig???
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Korte vraag, bant MS je als je een Live account hier in NL gebruikt om op de US Market Place te komen?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    nee
     
  9. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen.
    Nog 1 week en dan komt mijn loon binnen en die zaterdag dan naar MEDIAMARKT!! xD

    (Sorry dat moest er gewoon eruit.)

    Nu mijn vraag, als ik de Arcade versie zou kopen, kan ik dan direct online? Of MOET je een HDD hebben?

    Mvg.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja je kan op Live spelen, maar een HDD is een must buy
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zonder HDD is het onmogelijk om content te downloaden van de market place, dus ik raad aan dat je toch voor een versie met HDD kiest.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  12. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem: geen connectie Xbox Live
    Welke provider: multikabel
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc): adsl

    Router

    Welk merk router heb je? Sweex
    Welk router type?: LW050
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    W: 0000 - 000B
    X: 0000 - F001
    Y: 00C2 - 01A0
    Z: AFFF - 0016

    Wat heb je geprobeerd?: firewall van de router uitzetten
    Waar stopt de test?: Xbox live - failed, rest is confirmed

    Iemand een idee?
     
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hey!

    Ik speel regelmatig forza2 online, maar ik heb 2 vrienden die niet met elkaar in een game kunnen. Het is dus of met vriend 1 of met vriend 2 spelen!

    Als vriend 2 in de game zit, krijgt speler 1 de melding "connection to host failed"

    Als vriend 1 in de game zit, krijgt speler 2 diezelfde melding.

    Maakt ook niet uit wie van de 2 de game aanmaakt. Ook als speler 2 de game verlaat, komt speler 1 er meteen in, maar speler 2 komt er dan weer niet in!

    Speler 1 komt uit amsterdam(casema), en speler 2 uit boxtel(@home)

    Los van elkaar kan ik dus wel gewoon met beide racen!

    Iemand een idee hoe wij dit op kunnen lossen!??!?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kijk of hun NAT open - stricted - of closed is. Misschien dat het daar aan ligt, en dat ze hun NAT open moeten krijgen.
     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    dat heeft dan met router te maken neem ik aan?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    ja dat heeft met de router te maken (maar je moet eerst de xbox live test doen in het system menu)
     
  17. Florianb110

    Florianb110 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 1ste gratis maand heb ik niet gekregen :confused: Hoe kan dit? en wat moet ik doen om hem te krijgen?
     
  18. keeldar

    keeldar Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn kaart was verlopen nu heb ik een nieuwe
    maar waar moet ik de code invoeren
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Waarchijnlijk heb je niet eerst gevraagd dat je een silver account wilt of je hebt geen HDD of er is op deze 360 al 3x een account aangemaakt.

    Kies als je een acount aanmaakt voor silver .. dan wordt er gevraagd of je het zeker weet en daarna wordt er een gold abo aangeboden. Dit kan alleen met nieuwe accounts en max 3x per xbox 360

    het makkelijkste is het via de website van www.xbox.nl inloggen met je email adres acount settings --> profiel beheren --> prepaid-code gebruiken --> code invoeren
     
  20. HMNY079

    HMNY079 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Halllooo!
    ik hoop dat iemand kan helpe met mijn probleem...
    IK heb op mijn computer Wifi en daarmee heb ik dus internet connectie met mijn internet..:confused: maardus wat ik dacht is zo van dat ik mijn xbox met die ethernet kabeltje aan mijn computer aansluit, want op mijn computer heb ik nog een ethernet ingang over doordat ik die wifi shit heb...
    dus ik zat zo te kijke hier in deze topic en ik zag kk veel categorien om je xbox live te installere maar ik weet dus echt niet welke ik van die moet gebruike om dus internetconnectie op mijn xbox te krijge weetje... en of het sowieso wel kan op deze manier..
    om nou nog zo een wireless adapter te kope voor 8donnies is voor mij te veel voor deze xbox
    duss hoop dat iemand mij n richting kan geve want om nou al die kk dinge uit te probere zal alleen maar me pc verneuke denk ik...
    alsvast voor de baat dankje...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina