Aangezien Mario Kart wel een populaire Wii game is/zal zijn open ik maar een topic om de friendcodes in te verzamelen. Drop hier dus je nickname + friendcode, zodat we elkaar kunnen toevoegen. Dan kan af en toe iemand eens een room openen waarin we kunnen racen Ik begin maar: M-E 5327-1092-0118
Ze zitten bij mij nu voetbal te kijken xD Zal ff kijken of ik zo nog kan. Ik moet jullie zo nog wel ff toevoegen
Als je me toevoegt kan ik volgens mij ook zien wanneer je online bent, maar daar ben ik niet zeker van. Als je kan moet je maar ff een PM sturen, dan zal ik een room openen.
Co : 0516-7399-1063 Speel zo af en toe een potje totdat ik zin krijg om dat Wii stuur als frisbii te misbruiken
In mijn friendliest nu: M-E Wouit IRoy Comeel Co Sven Halo Shcaap Voeg mij ook even toe : 1289 8373 6137 Iemand die vanavond een room opent??
Ligt eraan hoe laat. Ik heb in principe wel de tijd om vanavond ff een room te openen. Moet iedereen behalve I-Roy en Wout nog wel ff toevoegen. /Edit: Iedereen toegevoegd.