Vraagje : er is een achievement : picpocket 200 throwing knives kan iemand mij uitlegge hoe je dat doet en bij welke personene nzo???
Dat zijn die gasten die van die messen bij zich dragen, op je HUD kun je zien welke personen dat zijn.
You may notice while walking around, some fat looking men wearing brown leather outfits with knives on their belt. Target onto them with the and hold to pickpocket their knives. This is easiest done later on in the game when your max amount of knives is at 15. Just keep pickpocketing until you've stolen 200.
dankje ik wist egt niet wat ik moest doen wat dure die credits lang zeg xD en wat is scholar blending?
Scholar Blending is dat je bij een stel priesters/monken (gekleed in witte gewaden) met hun rondloopt dmv de A knop. (Dat je gaat bidden zegmaar)
Heey mensen, Ik heb net vrijdagavond een xbox 360 gekocht, maar ik heb nog redelijke kutgames Ik wil wel assasins creed kopen, maar zouden jullie mij kunnen vertellen waarom ik geen ander spel van 60 euro zou kopen? Alvast bedankt
Dat kunnen wij niet echt voor jou gaan bepalen. Smaken verschillen, speel wat demo's en check wat reviews. Wij kunnen dit, zoals ik al zei, niet voor je bepalen.
Ik heb net even met een vriend geregeld dat ik assassins creed morgen van em mag lenen en mag kopen voor 50 euro maar de goede punten van het spel? ik heb et wel eens bij hem gespeeld, en de graphics vond ik echt fantastisch! Verder weet ik niet wat je moet doen enzo, maar daar kom ik wel achter Bedankt toch maar voor de moeite
50 euro is wel een beetje veel, ik stel voord at je hier even in de bazaar kijkt? Daar ligt ie rond de 25-35 euro. Demo's vind je gewoon in de Marketplace, en dan naar Game Store. Er is geen demo van Assassin's Creed btw .
thx hoeveel balkjes kan je maximaal in die synchronization bar? en hoe kan je met lucy in die dialog gaan?