Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens ik wacht meer op SR dan op gta! Gta is gewoon om die 4 maanden door te komen.
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nouja voor mij wel iets meer dan een tussendoortje maar toch ziet ik inderdaad meer op saints row 2 te wachten en ik vind het ook jammer dat mensen saints row (2) niet de waardering geven die het eigenlijk naar mijn idee zou moeten heben
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te wachten op IV dus het is zeker meer dan een tussendoortje. Maar vind je het gek iedereen wil op dit moment IV. Saints row 2 is nog bijna niks naar buiten gekomen.
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja dat klopt je hebt helemaal gelijk
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het grappige is alleen wel dat we al meer ingame matriaal hebben gezien van Saints Row 2 als van GTA IV. Maar er blijven mensen Saints Row de grond in trappen, ik begrijp ze niet maargoed voor hun is het alleen GTA en dit is een slechte ripoff ach dat zijn zielige GTA fanboys. Ik kijk ook liever uit naar SR2, en ga niet mee met de hype van GTA.
     
  6. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoeh, ben blij dat ik niet de enige ben die meer op SR 2 zit te wachtten dan GTA 4 :)

    Ben vooral benieuwt hoe het verhaal afloopt, terwijl ik normaal niet zo into verhalen ben.. Maar dit is een uitzondering :)
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja ben ik ook wel benieuwd naar het verhaal....:thumbs:

    Maar ik begrijp de GTA fanboys ook wel.... GTA is gewoon wel een goede franchise en ze houden van de GTA sfeer

    Maarja iedereen heeft zijn eigen mening....;)

    En ik vind het ook wel vet dat je in SR2 nu met van alles en nog wat kan rijden/vliegen/varen........dat is gewoon leuk want met een game als GTA of SR zit je de helft van de tijd dat je de game speelt gewoon een beetje te kloten met van alles en nog wat (offline bedoel ik dan)

    Dus Ik denk dat SR2 daar wel een voorsprong op gaat hebben tegenover GTA 4

    Ik vind ook dat de makers van SR2 het verhaal wel serieus moeten maken maar als je gewoon een beetje op straat loopt dat je dan moet kunnen doen wat je wilt doen.....Anders gaat het weer te veel op GTA lijken maar ik denk dat ze dat ook wel doen als je een beetje naar die filmpjes kijkt enz.:)

    Met die taunts en mensen weg gooien enz. en natuurlijk alle voertuigen:thumbs:

    Het zal mij benieuwen welke game ik na school of in het weekend meer ga spelen in het najaar van 2008 en lente 2009

    Hoe zit het trouwens met de auto's costumizen?? word dat ook nog verder uitgewerkt?? aangezien je in SR2 van alles kan costumizen hoop ik daar wel op\o/

    Auto's pimpen was in saints row (1) wel een van mijn favorite bezigheden:)

    Ik kan niet wachten op nieuwe screens/trailers en info\o/

    Ik vind trouwens bij die filmpjes met ome gary dat het er niet echt mooi uitziet maar dat komt natuurlijk nog:+O-)

    Latersssssss_0/

    Edit: hebben jullie de map van sains row 2 al gezien??
    http://www.youtube.com/watch?v=I4ooZChULpU&feature=related Bij 16 seconden kun je hem zien

    Ziet er NICE uit!! :thumbsop:
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  8. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik zit ook meer te wachten op SR2 dan GTA4. Die laatste koop ik zelfs niet eens. Vond GTA3 geweldig, Vice City ook goed. San Andreas vond ik bagger.
    Ik zit vooral op SR2 te wachten omdat je de hele game in co-op kunt uitspelen. Dat vind ik een gemiste kans bij GTA4.
    Maar goed ieder zijn ding.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja klopt dat is wel vet dat je coop kan.... Ik zat net GTA 4 Bonus Round op gametrailers te kijken en die gast vroeg wat GTA zo bijzonder maakte...Een zon gast zei: Alles wat je bedenkt kan in GTA games....zo van: He kan dat ook?? Ja dat kan.

    Maar GTA 4 is gelimiteerder dus je kan zoiezo minder dus dat zou betekenen dat GTA 4 niet zo vet word als andere GTA games en Natuurlijk Saints Row 2 waarin wel alles kan....bijv in een vliegtuig, mensen gooien, middelvinger opsteken enz....
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Juistem en niet te vergeten het hele customize verhaal wat nu nog dieper gaat als in deel 1.

    Daarnaast net wat blingbling zegt, veel mensen vonden San Andreas tegen vallen en Saints Row toch een hele aangename verrassing waaronder ik zelf. Het vertrouwen in GTA is na San Andreas eerder minder geworden, vond hem vies tegenvallen in vergelijking met Vice City en GTA 3.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad bij saints row 2 kun je nu echt een boel veranderen:
    - personage
    - kleding
    - Haarstyle
    - gang
    - auto's/voertuigen
    - je huis

    Echt super veel vergeleken met GTA waar alleen kleding kan. En laat ik toevallig customizen 1 van de leukste dingen vinden die je kan doen. Kan echt uren bezig zijn om mijn character te perfectioneren. :9
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe lang ik ook bezig ben met het 'perfectioneren' van mijn character, om de een of andere reden is het eindresultaat meestal een gedrocht. 8)
    En niet omdat ik dat wil. ;)

    Saints Row was de enige game waar ik een beetje tevreden over het eindresultaat was.
    Had ik toen voor het 'show je character' topic ook 2 (crappy) filmpjes van gemaakt
    http://www.youtube.com/watch?v=CtRdLzx9rIU
    http://www.youtube.com/watch?v=GN_kttv_b5c

    edit: Officiƫle website is gelanceerd: http://www.saintsrow.com/
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Veel nieuwe screenshots op de site hier een paar en concept arts die ik nog had gevonden:

    In spoilertags gezet om het netjes te houden :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Zo te zien kan je maar een bepaalde taunt hebben als je ik het zo zie.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja klopt daar is ook al een fimpje van
     
  15. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik haal gewoon GTA IV EN Saint's Row 2. Ben zelf meer fan van Saint's Row maar goed, maakt het wachten wat korter :D
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja dat doe ik ook want GTA 4 word ok wel leuk maar niet zo vet als saints row 2....en anders moet je wel heel lang wachten
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht toch meer op gta IV dan Saints row II, ik haal ze hoe dan ook allebei want allebei worden ze vet.
     
  18. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat tea bagging
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt, het lijkt me net iets te controversieel als je iemand onder kan schijten. Dat kon zelfs niet in Postal, tea baggen is dan nog onschuldig hehe :+
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop wel dat de Titan er weer inkomt anders kan ik echt niet rondkomen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina