Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt die achievements toch pas na je wedstrijd? Hat-trick hunter iig wel...

2. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ook aan het einde van de match geen achievement gehad. Maar ja, halfverwege ging hij ook weg na een 4-0 achterstand.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hoe kan je de bal afpakken zonder overtreding want bijna elke keer als ik X of A druk dan vallen die slappe tegenstanders om :confused:.

4. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Slijding moet je gewoon goed timen :)

ik zou je een tip geven., niet teveel uit stappen(happen)
    gewoon laten komen en wanneer hij dicht bij is, uitstappen en op de afpak knop drukken. :) meestal vd 10x heb je hem

Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is gewoon een scheitspel. Had het net ook. Schoot een vrije trap om de muur heen in de verre hoek. Ik was zo blij, want ik had nog nooit een vrije trap gemaakt in PES 2008. Ik won met 4-2 (liet 'm nog terugkomen want stond 4-0 voor, maar was bang dat hij zou disconnecten), wedstrijd afgelopen...helemaal niets. Een zuivere vrije trap, niet aangeraakt...

Verder die lag.... ik speelde het spel de afgelopen tijd iets meer, maar ik heb wel weer gezien voorlopig. Echt, soms is de lag minder, maar het is bijna altijd aanwezig. Ongelofelijk dat ze dit wanproduct hebben durven releasen.

7. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die freekick-achievement moet je 1 Hosten, en 2 het moet ook nog es het winnende doelpunt zijn.

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zo heb ik hem niet gehaald, ik kreeg hem nadat ik een wedstrijd met 2 - 1 had gewonnen.
    En de vrije trap was het eerste doelpunt.

Het lijkt wel of hij hem willekeurig toekent. :)

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Had al een flinke tijd geen PES meer gedaan, net wilde ik het toch weer eens een keer online proberen. Die gast waar ik tegen moest deed niets bij het team kiezen, dus ik dacht dat hij wachtte tot ik ging kiezen om dan een gelijk team te kiezen. Kies ik Ajax, kiest die lul ook echt Chelsea. Heeft ie met alle moeite nog in de verlenging met 3-2 van me gewonnen ook. Nou knap hoor. :emo:

EDIT: Japie had trouwens ook nog Rood gekregen in de ~30ste minuut.

Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  10. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kiezen dan toch niet een gelijkwaardige team.

Ik pak altijd Ajax en als de tegestander een land kiest kies ik Nederland.

maar ik heb 1 opstelling gemaakt naar mijn zin, en alle tactische dingen. en het gaat perfect.

iemand die tegen my een potje wil spelen PM me maar.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dát heb ik geweten :+ Je speelt echt altijd met Ajax he

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat bedoel ik ook, als je tegenstander quit of gediskwalificeerd wordt dan wordt het gerekend als standaard wedstrijd, dus dan wordt het 3-0 en tellen je goals niet mee. Echt kansloos is dat, want de game herkent dan dus ook die vrije trap niet.

Kom maar op, ik maak je af met PSV ;) Zal je wel ff toevoegen op live.

Ik had laatst toch zo'n grappige wedstrijd! We speelden Liverpool - Arsenal en ik stond al heel snel 4-0 voor. Vanaf dat moment ging de vriend waartegen ik speelde proberen 5 rode kaarten te krijgen om gediskwalificeerd te raken en volgens de statistieken met 3-0 te verliezen. Hij was heel even de schwalbe vergeten en gebruikte dus in het begin alleen maar een tackle van achteren. Ik zei hem dat ik nog een manier wist, en dat ik hem dat na de wedstrijd wel zou vertellen. Mijn broertje, die op dat moment naast me zat, vroeg "wat dan", dus ik playbackte naar hem "schwalbe". Begint ie opeens keihard te blèren, zodat die vriend door z'n headset ook hoort, "JE MOET SCHWALBE GEBRUIKEN!!!" Ja kut. Vanaf dat moment ging het snel, maar tot de blessuretijd heb ik vol weten te houden. Met 4 rode kaarten en 1 gele voor hem, maakte ik in de blessuretijd de 10-0. De eerste speler die mijn tegenstander aanspeelde was die ene met een gele kaart. Schwalbe. Geel. Rood. Eindscherm: 3-0 AAAAAARGGHHHH!!

Maar wel grappig :+

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje treurig dat ie niet terug probeert te komen maar liever de wedstrijd wil staken :+ Wel grappig hoe jij het probeerde te vermijden etc. Kut broertje van je :+

14. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

15. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die FK achievement heb ik hier ook al een keer mijn frustratie gepost. Ik heb al ongeveer 10x 'clean' de bal in het doel geschoten, geen achievement. Ergens op internet las ik dat iemand hem na 12 pogingen pas kreeg, dus gewoon FK 's scoren en hopen dat Konami je hem eindelijk gunt. Hosten, winnende goal en al die onzin maken niks uit, denk wel dat je gelijk na de pot als je tegenstander er nog is moet kijken of je de ach. krijgt.

Is scoorde dit weekend toch een raar miraculeus doelpunt online :lol: Ik speelde met Italië tegen Engeland en tot ergens in de 80e minuut stond het terecht 3-3. Mijn keep schoot de bal naar voren op Toni in de middencirkel, die kopte de bal (te) ver door naar de verdedigers van hem. Terry, ongeveer 25 meter voor de eigen goal, niets aan de hand, zou de bal wel even wegrammen. Schopt dus de bal achterover over zijn keeper, tegen de lat en via de arm van Robinson belandt de bal bij mij (Camoranesi) links van het doel. Kappen, draaien en goal, 4-3 gewonnen.

Haha, die Engelsman schreeuwen: Nooooooooh en nog wat trash talking erbij :D

Met PES heb ik nooit de headset op (kan ik niet tegen bij voetbal) en mute ik de anderen, maar dat stond nu nog gewoon aan. Was echt grappig. :+

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar bij Nederland heb je dan geen van Nistelrooy en Makaay, maar wel weer Landzaat enzo. Beetje jammer. Veranderingen in de edit mode houdt 'ie dan toch ook niet aan? Ik vind huntelaar in PES namelijk ook een zeer beroerde speler, dus dan moet je al snel 4-4-2 gaan spelen, of met Kuyt in de spits.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    En Van Persie is nog eens flink underrated ook. Ik speel normaal 4-4-2 met Van Persie en Huntelaar maar dan probeer ik zoveel mogelijk met Sneijder en Robben te spelen en hun op het laatst aan te spelen.

Ik had net overigens een raar moment. Ik speelde met Argentinië tegen Brazilië, het stond 3-2 voor hem geloof ik. Ronaldo heeft de bal ik weet hem af te pakken en speel hem terug naar mijn keeper. Die bal is ietwat langzaam dus ik moet met G.Milito Ronaldo achter me houden(ik loop dus richting de keeper) en dan gebeurt het onmogelijke: Ronaldo háált me gewóón in terwijl hij ACHTER me stond. Echt ongelofelijk. |:- Als het nou Kaka of Robinho was, oké, maar Ronaldo...

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb een vraagje:
    Hoe kan ik gemakkelijk de transfers enzo bijschaven? en heeft iemand een lijst voor de echte namen van clubs en spelers ?

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Transfers bijwerken heb ik gewoon gedaan via het EDIT-menu. Ik weet niet of dit op een snellere manier kan.
    Volgens mij doe je het via EDIT en Register Player, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer. In ieder geval: je komt er heus wel uit. :)

Voor de lijst met juiste namen van de Premier League:
    KLIK.

Succes!

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    bij die site staan niet namen van spelers van classic teams :) en ja alles editen vind ik nogal vermoeiend dus als iemand een andere manier weet dan hoor ik het graag ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina