Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er weer bruut uit, ook poison granates zijn wel vet. Belooft gewoon weer geweldig te worden. En Gridlock zit er nog in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Meer nieuwe Gears of War 2 info

Met Gears of War had Microsoft eind 2006 goud in handen, de verkooptopper van 2007 was Halo 3 en voor het einde van 2008 heeft Microsoft samen met Epic Gears of War 2 gepland. We zagen slechts een teaser, maar Game Informer zag veel meer.
    Uit de blogcast van Game Informer leren we het volgende:

- De graphics zijn zeer sterk verbeterd ten opzichte van deel 1. De heren geloofden niet dat het ingame was, maar het bleek zo te zijn.

- Het eerste level introduceert meteen de Derricks. Deze Derricks zijn voertuigen die de soldaten kunnen vervoeren. In het eerste level zal dit vervoer plaatsvinden door een bergpas met daaromheen bossen. Op de route gaat het compleet mis met de Locust. Er gebeurt zeer veel op het scherm. Locust zullen proberen de Derricks te bestormen met grappling hooks.

- Er komt een groot conflict in de game midden in de sneeuw, wat aangeeft dat er nieuwe weereffecten komen,

- De kleuren in Gears of War 2 zijn veel beter dan die van het eerste deel. Het kleurenpallet is voller en de kleuren zijn feller. Dit valt zowel boven als onder de grond op.

- Het grootste deel van de game speelt zich af onder de grond. Om te zorgen dat dit niet gaat vervelen heeft Epic er in ieder geval voor gezorgd dat er een interessant systeem van belichting is waarbij er veel beweging is.

- Via de Derricks zijn soldaten naar beneden te schieten. Dit zal eruit zien als een parachute die erg snel naar beneden wordt gelanceerd.

- Er is een persoon van buiten gehaald om het verhaal interessant te maken. De losse eindjes van deel 1 moeten aan elkaar geknoopt worden en daar is deze persoon voor.

- De multiplayer is sterk verbeterd, zowel grafisch als op het gebied van gameplay. Details blijven nog even uit.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat lijkt me nou niet al te gaaf (ga de game btw toch niet kopen). Vond de ondergrondse stukken uit deel 1 verruit de minste stukken van de game.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond het ook de minste stukken. Omdat de omgeving zo saai was, en laten ze dat nu iig gaan fixen:

5. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt heel erg vet. En als ze het onder de grond gewoon leuk maken ben ik er best voor in. Zoiezo gaan de meeste uren toch in de MP zitten.

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vond ik het boven grondse gedeelte veel vetter. Hoopte ook na elke missie onder de grond dat je de volgende gewoon weer aan het aardoppervlak te vechten stond.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die ondergrondse stukken wel gaaf....of ben ik nou de enigste? En die nieuwe monsters zijn ook echt wel stoer! Ben benieuwd, dit word zeker een must-have

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal vind ik ondergrondse stukken ook veel minder leuk, maar bij Gears was dit voor het eerst juist best leuk. Enorme ruimtes, en prima graphics.

9. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de buiten lvls toch wel leuker hoor.

Hoop dat ze in de SP niet meer vooral wegen doen, maar ook af en toe een groot open veld, met meer monsters.

En 4 player Co-öp zou ook neit verkeerd zijn :p

10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Die pleinen zelf vond ik wel vet, dat ze van alle kanten aan kwamen vallen. Ondergronds vond ik zelf ook een stuk minder.

11. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Dit ziet er allemaal super strak uit! nou maar hopen dat het ook echt zo wordt en dat we niet enorm teleurgesteld gaan worden!! :D

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze informatie werd door het Amerikaanse blad Game Informer naar buiten gebracht. De hoogtepunten uit hun impressie over de game zijn als volgt:

"Er zijn monsters die de Brumak op een baby pandabeer doen lijken," aldus Cliff Bleszinski van Epic. Verwacht dus enorme tegenstanders in Gears 2.
    Er gaan geruchten over de multiplayer. Zo zouden er nieuwe co-op modi komen. Co-op was één van de hoogtepunten van Gears of War, dus dit is niet zo vreemd.
    Ook zou Epic bezig zijn om gebruik te maken van Unreal's nieuwe mogelijkheid om een groot aantal Locust vijanden tegelijk op het scherm te krijgen.
    Verschillende moeilijkheidsgraden voor elke speler in co-op. De ene kan dus als Hardcore spelen, terwijl de andere gewoon op Casual speelt.
    Er zit een tank in het spel, de COG Centaur Tank. Er is een heel level waarin je dit voertuig zult besturen.
    Stap in/stap uit co-op. Je kunt dus op elk moment bij iemand in de game stappen.
    Er is een nieuwe moeilijkheidsgraad voor co-op, een makkelijkere.
    In Gears of War waren er scènes waarin hoofdpersoon Marcus langzaam liep terwijl er een gesprek was met een ander personage. Deze zijn weggehaald en vervangen met dynamische conversaties, die je wel kunt overslaan.
    Nieuwe wapens, waaronder de Gorgon burst pistol en poison grenades.
    Er zullen meer omgevingen onder de grond zijn, met veel ingewikkelde gangen en kamers.
    Een nieuwe Locust vijand, de Kantus genaamd. Dit zijn "op monniken lijkende duivels" en vallen aan met behulp van geluid.
    Deze Kantus kan ook zijn mede-Locust tot leven wekken.
    In Gears of War 2 wil Epic de belofte inlossen. Het is een totale oorlog, en gaat niet alleen om Marcus en zijn team.
    Het verhaal wordt donkerder en dieper uitgewerkt in Gears 2.
    Ook is er een nieuw lid voor Delte Squad, het team waar jij deel van uitmaakt. Deze persoon zal Tali Kaliso heten en al vanaf het begin van het spel meelopen. Andere personen die genoemd worden zijn Prescott, een hoge pief die het bevel heeft over het COG leger, Dizzy, jouw chauffeur, en Maria Santiago, de vrouw van jouw teammaat en vriend Dom.

13. Shizzel

Shizzel Guest

Niet echt nieuw nieuws, en dat is nog bar weinig van het hele stuk ook.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben wel benieuw hoe ze het coop gedeelte gaan uitwerken met verschillende niveau's. En zelf vind ik dat ondergronds ook wat minder en vooral het ingewikkelde gangen stuk lijkt me niks. Ik wil wel gewoon kunnen lopen en niet steeds verdwalen en niet weten waar je heen moet.

15. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze het niet gaan verknallen en dat het wel gewoon weer een uber vet spel wordt. ff afwachten dus.

16. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal zoiezo goed worden. MP wordt altijd een succes want daar wordt gewoon weinig aan verandert en blijft gewoon goed. betere grafics en nieuwe levels en wapens en wat nieuwe modussen. Wordt gewoon weer geweldig en SP zal ook best goed worden. Daar vertrouw ik Epic wel op

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan nog, het blijft onder de grond en dat spreekt me echt totaal niet aan. Vond de ondergrondse gedeeltes in deel 1 echt totaal niet boeiend. Nope, niks voor mij deze game.

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar je zal GoW 2 toch uiteindelijk meer de MP spele dan de SP.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik niet, het gaat mij persoonlijk meer om de singleplayer en die vond ik tegenvallen in deel 1. Het eerste level was echt tof, maar daarna vond ik het echt afgelopen.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat ligt dus blijkbaar niet aan de game, maar jij hebt gewoon in het algemeen iets tegen ondergrondse levels.

Maar goed, dat de game niks voor jou zou zijn kon ik zelf ook wel raden aangezien je geen 360 meer hebt. :+
    De MP heb ik met GoW nauwelijks gespeeld, dus dat geld echt niet voor iedereen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina