Geen achievements in Lego Star Wars TCS

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hans Muelders, 13 apr 2008.

1. Hans Muelders

Hans Muelders Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de game co-op en mijn broer krijgt bijv. wel de achievements voor het uitspelen van een episode (hebben tot nu toe I tot V uitgespeeld) terwijl ik alleen voor Episode II de achievement kreeg. Ook krijg ik de LEGO BUILD MASTER achievement niet. In het eerste level van Episode VI staat een radio die je oneindig kan vernielen en opbouwen. Ik heb dit dus constant achter elkaar gehaald en toen kreeg mijn broer de achievement (!) terwijl ik hem aan het opbouwen was. Sterker nog, hij kreeg hem wel en ik niet. Ik heb het daarna nog 48 keer gedaan maar nog steeds geen achievement. Iemand enig idee waarom dit komt (andere achievements haal ik wel gewoon) :confused:

2. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heeft het er niet mee te maken dat je op split screen speelt,
    en dat je broertje dus het onderste scherm heeft en er alleen in zijn helft ACHIEVEMENT UNLOCKED komt te staan?

dit is namelijk normaal maar dan heb jij hem ook;)

dus even voor zekerheid controleren of hij er niet bij staat bij je GAMES.

(sorry als ik je hiermee een beetje te laag heb ingeschat:eek:)

3. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    de lego build master krijg je door 100x iets te bouwen door het spel heen. krijg je vanzelf wel.

had hetzelfde toen ik met mijn broer speelde, maar die kreeg ze toen gwn vanzelf toen we verder in het spel kwamen. (ik zat op controller 1, mijn broer op 2).

4. Hans Muelders

Leuk Bevonden:
    0
    @ Kickasskjel

Hehe, nee dat is niet het geval ;) Controleer het telkens bij mijn games-lijst maar het is niet zo dat ik ze ook haal.

@ Araxis

Maar ik heb die build-up dus al een stuk of 150 keer gedaan bij die radio dus ik moet hem allang hebben, aangezien het maar 100x hoeft. En bij mijn broer is het geen probleem want die kreeg hem ook gewoon na 100x, maar na 150x zie ik nog steeds niks. Kreeg jou broer die Episode achievements ook gewoon toen jullie hem co-op speelde? Want dat vind ik dus helemaal raar, ik en mijn broer spelen die episodes helemaal samen uit, en hij krijgt ze gewoon maar ik niet behalve die van Episode II, die achievement kreeg ik wel weer gewoon.

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  5. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    splitscreen co-op gespeeld. eerst alle episodes gespeeld en kregen beide altijd alles, juist met de personages kopen kreeg hij hem 5min later.

ook de minimanheim en ghopper krijg hij wat later dan mij, voor de rest alles samen gehaald.

6. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    kan deze ook online co-op en kan je dan ook samen achievements halen en heel het spel doorspelen ?

die andere kon dat igg niet online coop

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Speel je dan als een Guest account of een bestaand account op zijn Xbox 360?

8. Hans Muelders

Leuk Bevonden:
    0
    Speel hem op mijn eigen account ;)

Maargoed, ik vind het gewoon apart dat ik voor Episode II wel een achievement kreeg en voor de rest niet, terwijl ik wel gewoon doe wat ik voor die achievement moet doen, maar misschien dat ik ze nog krijg als ik alle episodes uitspeel ofzo.

9. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    ..

10. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    je kan heel het spel online co-op spelen, en je krijgt dan ook je achievement van online player.

11. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar punten waar je op moet letten is dat je broer niet op een geust acount speelt maar op een bestaande GT ook moeten jullie ten alle tijden dat jullie spelen samen spelen aangezien het kleinste dingetje wat het 1ne profiel doet de andere kan verstoren.

Waardoor hij de achievement niet krijgt (kan al iets zijn als een checkpoint)

Ook heb ik het id dat het hier om 1 save gaat dus van jou acount en dat je broer meespeelt dan zal dus elke keer als je broer meespeelt en jij de hoofdspeler(jou save) bent alles wat hij behaald heeft opnieuw moeten doen.

Kheb het spel ook geheel uitgespeelt met een vriend en ik snap presies wat hje bedoelt want hij slaat alleen ju dingen op niet die van je broer dus als j ehm uitzet zal je broer al de kills build its opnieuw moeten doen die hij heeft gedaan.

Ook als jee controller uitvalt tijdens het spelen en het een computer is moet hij opnieuw beginnen.

Deel Deze Pagina